Ford Tourneo Courier 2014

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 9. 2015 20:39

Barva pekna
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 10. 9. 2015 21:05

neni to obyc modra ? :hm

-- 10. 9. 2015 22:06 --

ale jako D1.8t resp. D1.0boost si to chvali a vybral takze to bude dobry vuz
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 10. 9. 2015 21:58

mytb píše:Tak už je doma Ňuninek. Najeto cca 50km, z 12km vzdáleného autosalónu jsem to vzal co největší objížďkou. Je to jiný pocit než s C-Maxem 1,6. Zatím první postřehy - kufr mi jde normálně otevřít při odemknutí auta centrálem (varianta s uzamčeným kufrem mi přijde lepší) a světla se mi rozsvítí ne jen při odemknutí auta ale také při každém otevření dveří.


Gratulace k novemu povozu a chvalim vyběr barvy. Už jsme minimalně dva s deep impact blue na garaži. :tleskani
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mytb 11. 9. 2015 06:20

Všem díky za gratulace.
To D1.8T: jedná se o liťáky Gepard Wheels, typ 3102. Ten kufr by se mi líbil jak máš Ty, tzn. že by při otevření centrálem zůstal uzamčený. No a ty světla, ty bych klidně vypnul, kdyby to šlo, i když aku by s tím neměla mít problém, ne?
1.0eb 7,4l/100km
mytb
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 11. 9. 2015 06:23

Ja ti negratuloval, ani nebudu, bo Ford :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 11. 9. 2015 07:05

mytb píše:Všem díky za gratulace.
To D1.8T: jedná se o liťáky Gepard Wheels, typ 3102. Ten kufr by se mi líbil jak máš Ty, tzn. že by při otevření centrálem zůstal uzamčený. No a ty světla, ty bych klidně vypnul, kdyby to šlo, i když aku by s tím neměla mít problém, ne?

Předpokládám, že obojí půjde dokodovat v servise. Světla jsem chtěl původně nechat vypnout, pak jsem si řekl, že je to bezpečnostní fičura a nevim kdy a kde dcera náhodou vyleze z auta, tak jsem to nechal. Baterka to musí dát, svítí to krátce a nějakou ochranu před vybitím to taky mít bude.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lemmy K. 11. 9. 2015 07:07

Koukám, že Fordy nějak jdou do módy.
Lemmy K.
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mytb 12. 9. 2015 20:36

Další postřehy a dotazy:
1.KUFR: pokud otevřu pouze kufr dalkovym ovladacem, po zabouchnuti se kufr neuzamkne, musím ovladacem auto zamknout (C-Max po zabouchnuti kufru bliknul blinkrama a kufr zamknul).
2.CENTRAL: odemknutí signalizuje 1x delsi bliknuti blinkru a rozsviceni potkavacek. Zamknuti 1x krátký blik blinkru (v návodu je napsáno 2x blik).
3.SUPLIK POD SEDADLEM: v ceníku je napsán pod sedadlem ridice, mam ho pod sedadlem spolujezdce.
4.VYPNUTI AIRBAGU: nemůžu najít klíčovou "dirku" na vypnutí airbagu spolujezdce.
5.PALUBNI POCITAC: klikanim packy blinkru menim jen údaje o spotřebě, km, trip atd. Jak se dostat do "hlubšího" menu? Např. vypnutí ESP, zvuky, ...
6.REZERVA: zatim jsem pouze prostudoval navod, nic moc popis, musím vyzkouset hlavne to zaveseni kola.
7.JIZDA (-): na rozjezdy docela zdechle, jak už tu bylo napsáno, někdy při nízké rychlosti (dojeti rozjizdejicich se aut na křižovatce) se na dvojku rozjizdi "trhane", moc se mu to nelíbí.
7.JIZDA (+): při vyssich rychlostech velmi živé, zajímavý zvuk motoru, fajn je asistent rozjezdu do kopce
mytb
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod addiction 12. 9. 2015 21:16

MELLO píše:Ja ti negratuloval, ani nebudu, bo Ford :D


:D
Not great, not terrible... but not great
addiction
Kavárník a lepšočlověk
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 12. 9. 2015 21:17

Tak to nic moc teda
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 13. 9. 2015 02:14

1. Když samotnej otevřu kufr dálkáčem (2x zmačknout) auto nijak nesignalizuje, že se cokoli stalo. Po zavření je kufr zamčenej, opět žádná signalizace.
2. Při zamknutí 2x krátké bliknutí.
4. Pravá strana palubky, přístupný po otevření dveří spolujezdce.
5. Nevim, nezkoumal jsem.
6. Rezervu jsem zatim prohlídl lehnutím pod auto, sundat jsem jí nezkoušel.
7. O motoru jsem tady napsal plno, brutálně zadušená jednička a ne zcela snadný přeřazení z 1°na 2° znamená, že rychlej odjezd ze semaforu je prakticky vyloučenej. Přemejšlim nad tou dvojkou a řekl bych, že u novýho auta nechtěla moc jet pod 2tis. ot., ale "rychle" si to sedlo a bere plynule zhruba od 15 stovek. Zvuk v otáčkách se mi vyloženě líbí, při poskakování po městě to nic zajímavýho není.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mytb 13. 9. 2015 19:36

To D1.8T: diky za radu k bodu c.4, vypnutí airbagu nalezeno :)
mytb
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bathorak 17. 9. 2015 16:23

To hlubší menu počítače bych také rád, tak až něco budete vědět, tak to sem pls písněte.
Bathorak
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Vagi 17. 9. 2015 21:57

Tak píšu :-)
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod 4x110mm 18. 9. 2015 14:59

Jean ViC píše: D1.8t resp. D1.0boost
vole :mrgreen: :mrgreen:
Jsem ortodoxní, uvědomělý, osvícený a bravurní cyklista a za to byste mi měli tleskat O:-)
4x110mm
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků