Ford Tourneo Courier 2014

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Hustoles 19. 9. 2015 12:01

U některých TSI ani netřeba dolívat, bo přibývá.
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 19. 9. 2015 12:03

Jo, jo, to je znama vec :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mytb 19. 9. 2015 16:54

REZERVA: zkousel jsem sundat rezervu, doporucuji sebou vozit něco na zem (igelit). Rezerva je zavesena na ocelovém lanku. Vytacenim sroubu v kufru se spustí na zem. Na dalším ocelovem lanu je šroub, který je prostrceny jednou ze 4der v disku. Je potřeba ho odšroubovat a pak ještě vyhaknout nosné lanko z drzaku rezervy.
JIZDA: najeto pres 500km, dvojka se zlepšila nebo jsem se s ni naučil jezdit, takže už žádné výhrady.
TURBO: všiml jsem si, ze někdy po vypnutí motoru něco z motorového prostoru bzuci, par minut, pak to přestane. Není to nějaké elektricke cerpadlo oleje nebo vody na dochlazovani/domazavani turba?
mytb
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 20. 9. 2015 20:14

D1.8T píše:Byl jsem na garančce a něco je divně. V únoru jsem při výměně oleje měl na faktuře 4l, dneska mám 5l. Ale všimnul jsem si toho až doma. Už jsem na zitra nahlášen do servisu na vysvětlení. Ale.........projel jsem net, mazací plány některých výrobců olejů udávají pro 1.0eb dlouhodobě zažitých 4,1l, ovšem někteří udávají 5,05l pro kod motoru SFCA/SFCB, kterej se podle toho co jsem dohledal v ničem jiným než v Kurýru nevyskytuje. V manualu kterej jsem obdržel k autu je 4,1l.


Takže pánové v servisu nevěděli který údaj je správnej, ani jaký množství oleje mi do auta nalili. I jim se liší údaje a pokud jsem správně pochopil, faktura se vystavuje na základě SW skladového hospodářství, kde zadají VIN a úkon o který se jedná, v tomto případě první garanční prohlídka a je vygenerován typ a množsví materiálu, který se má vyskladnit a odepsat. U mýho auta jim to vyhodilo 5,05l. Proč mám na první faktuře 4l a na druhý 5l ovšem vysvětlit nedokážou. Budou to řešit s centrálou. Už to ani nechci komentovat, Ford je komedie. Kdybych v tom nebyl zainteresován, řehtám se jak kůň.

-- 20. 9. 2015 21:17 --

mytb píše:REZERVA: zkousel jsem sundat rezervu, doporucuji sebou vozit něco na zem (igelit). Rezerva je zavesena na ocelovém lanku. Vytacenim sroubu v kufru se spustí na zem. Na dalším ocelovem lanu je šroub, který je prostrceny jednou ze 4der v disku. Je potřeba ho odšroubovat a pak ještě vyhaknout nosné lanko z drzaku rezervy.
JIZDA: najeto pres 500km, dvojka se zlepšila nebo jsem se s ni naučil jezdit, takže už žádné výhrady.
TURBO: všiml jsem si, ze někdy po vypnutí motoru něco z motorového prostoru bzuci, par minut, pak to přestane. Není to nějaké elektricke cerpadlo oleje nebo vody na dochlazovani/domazavani turba?


- Rezervu jsem sundat nezkoušel, počkám na průzkum bojem.
- Občas mi dobíhá ventilátor, ale je to v řádu desítek sekund. Bzučení nepozoruju.
- Po vstupu do servisního menu jsem zatím nepátral, nemám na to aktuální čas, ale určitě na to dojde.

-- 20. 9. 2015 21:34 --

Co je ovšem důvodem k slavení, motor začal skokově fungovat na plyn, tak jak si představuju, že by mohl EU6 fungovat. Nevim jestli to spojit s garančkou nebo s překonáním mety 15tis. km, ale reakce na plyn jsou srovnatelný s malým tsi, ovládání motoru se posunulo od binárního u novýho auta k plynulýmu dávkování po celý dráze plynu. Živost auta v režimu městskýho ježdění, na kterej jsem nejvíc nadával je v kontextu doby, EU normy a r.v. bez výhrad, ježdění se hodně zpříjemnilo.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 9. 2015 20:42

to teda čumím, že se něco mění takhle pozdě ... mně první mazda jezdila od 0km pořád stejně, tahle aktuální byla do cca 2500km zjevně udušená, od té doby taky pořád stejné
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 20. 9. 2015 20:54

Já čumim taky. Obzvlášť když řada majitelů majitelů píše, že nic takovýho nezaznamenali.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 20. 9. 2015 20:55

a mna to neprekvapilo, napr. moj otec by si to isto nevsimol...ako dalsich 90% veci co sa tyka jazdneho prejavu auta...obyc BFU
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 20. 9. 2015 21:05

tjn, u typického majitele tohoto vozu bych nečekal, že bude nějak zvlášť bystrý v těchto věcech
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 5. 10. 2015 07:47

Jim Farley, výkonný viceprezident pro Evropu, Střední Východ a Afriku Ford Motor Company mi v pátek poslal do mailu nótu, že naftový motory splňují všechy emisní předpisy a že se ve Fordech nenacházejí žádná „tajná“ zařízení, jejichž cílem by bylo ovlivnit výsledky měření emisí. Fajn, ale 24.9. jsem dotazoval Ford CZ jak velkou olejovou náplň má 1.0eb s kodem SFCB a na to dodneška nemám odpověď. Ať táhne celej Ford do *****. Auto je skvělý, ale veškerej support je děs, běs, hrůza a tragedie. Fakt začínám bejt vytočenej.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 5. 10. 2015 07:58

Tak duležitdějši je očistec celku než nějaky majitel s jednim Fordem :D
Jinak ja na infocz@ford.com taky psal dotaz ohledně upřesněni druhu chladiva ve Fordech a čekam od 4.7. Zřejmě se nedočkam.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 5. 10. 2015 08:02

Tak to máš samozřejmě pravdu :), ovšem oni se tak chovají pořád.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 5. 10. 2015 08:06

Asi to chce navštěvu hlavniho sidla a provest defenestraci. :hm
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod e.jakub 10. 10. 2015 17:14

Ahoj, jsem teď taky majitelem novýho Tourneo Couriera. Zatím docela velká spokojenost, ale chci se zeptat jiných majitelů na pár věcí, co mi nesedí.

1/ Nad zadními dveřmi v ohybu u středovýho sloupku mi na obou stranách nějak divně odstává gumový těsnění. Je jasně vychlípený ven a je tam vidět ten kolík, na kterým drží. Přijde mi, že tamtudy musí zatýkat voda pod tu gumu. Můžete se prosím mrknout, kdo taky máte Couriera, jestli to máte stejně? V servisu mě odbyli, že je to tak z výroby, ale mně se to furt nezdá. Připojuju foto:
Foto918.jpg

Foto924.jpg

Foto926.jpg


2/ Asi třikrát nebo čtyřikrát se mi stalo, že při rychlým řazení z dvojky na trojku se páka sekla a trojka nešla hned zařadit. Udělalo to takovej ten hnusnej zvuk, jako by to šlo do jedničky. Měli jste taky podobnej problém? Vyběhá se to, nebo není u tohohle auta trojka přímo dopředu z neutrálu? Když si dávám pozor a řadím ji víc doprava, tak to nedělá, ale je to divný, řadit trojku šikmo doprava...

3/ Jak lehce vám jdou zavírat zadní dveře? Já pravý zadní musím hodně silou rozjet s nejzašší polohy, jinak pořádně nezapadnou. Levý dveře jsou úplně v pohodě.

4/ Taky máte pravý zadní sedadlo oproti vedlejšímu dvojsedadlu posazený víc dozadu? Viditelně nejsou v rovině.

Díky moc za odpovědi!
Naposledy upravil e.jakub dne 11. 10. 2015 09:15, celkově upraveno 1
e.jakub
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bathorak 10. 10. 2015 18:35

Na to těsnění se mrknu, ale nevšiml jsem si, že by někde zatékalo. Co se týče řazení, tak hůř mi jde zpátečka, musím ji opravdu vědomě posunout dozadu až nadoraz, protože už se mi několikrát stalo, že vyskočila. Jiné kvalty jsou OK, nicméně, že by to bylo úplně jemné řazení, tak to není. Levé zadní dveře mi jdou hůř než pravé, už jsem to tu i psal. Na prodejně jsem schválně prošel jiné auto a tam šly oboje v pohodě, mám slíbeno, že když budu chtít, tak se mi na to v rámci záruky podívá karosář a upraví to. Zadní sedadla jsou OK.
Bathorak
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jelass 10. 10. 2015 18:40

Dvere mazat. Koukam, ze s tesnenim bojuji stale.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků