Mercedes koutek

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod brasci 4. 10. 2020 20:25

Pre 2 rocnu. Tie predlzene zmluvne neviem...
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 4. 10. 2020 20:26

Plati i pro ni
anonymni

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 4. 10. 2020 20:41

janosik.kopac píše:Velmi nerozumiem tomu rozhorceniu. Ano, garaznik by mi to spravil za tretinu, ale:
- este mam fabricku zaruku rok a radsej ju podrzim
- aj Junge Sterne do roku 2022 by som rad udrzal (preto este nemam chip na 500k)
- serviska je cisto elektronicka, casy, ked sa len stemplovala, su prec: a ked ho budem predavat, chcem, aby dalsi majitel vedel, ze auto bolo poctivo servisovane
- raz je to auto, co stalo nove 100 tisic, nevidim problem v tom dat raz za rok, rok a pol 500EUR (ano, DPH dole) za to, ze bude spravene vsetko, co treba

Ano, cakal som cenu nizsiu ako Jaguar, obzvlast, ked je tolko taxikov Mercedes, kde by vysoke ceny likvidovali soferov. Ale mozno nejaky AMG priplatok alebo neviem.

Len dufam, ze robotu odvedu poctivo. Trosku ma prekvapilo bratislavske Top Auto: pred predajom Jaguara som im povedal: "spravte vsetko, co treba, aby som auto s cistym svedomim predal". A novy majitel mi pisal, ze po nemeckej STK (slovenska absolvovana bez akehokolvek zavahania) vraj musel do servisu poriesit nejake veci.

Já mám garažníka, kterej není oproti autorizáku levnej, nicméně šikovnej a umí věci i opravit, ne jen vyměnit. Přístup do elektronický servisky v rámci Mercedesu má, taktéž do ní může v klidu zapisovat, má přístup prakticky ke všemu jako autorizák (servisní plány apod.). Nejde mi o cenu, jde mi o kvalitu. Pokud je vše udělané dobře, tak nemám problém dát tolik, kolik je potřeba. Ale pokud po mě chtějí nějakých 70 tisíc Kč za opravu, kdy neopravili nic a pak se se mnou ještě hádaj a vysíraj, to je na pováženou.

Se zárukou nevim, v tom se nevyznám, nicméně k němu jezdí i nový kousky typu S kláda, E, AMG GT apod. takže předpokládám, že i tuto variantu nějak ošéfovanou má :)
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod janosik.kopac 4. 10. 2020 20:52

goes píše:Jen mala poznamka

- este mam fabricku zaruku rok a radsej ju podrzim

Pro tovarni zaruku neni treba jezdit do autoraku


Hm... ano, zakonne videne staci, ked mam potvrdenu zaruku z ineho servisu, akakolvek zarucna drobnost by ale bola asi bojom na dlhsie trate. Uz som cital aj dost zle storky ohladom nemeckeho Junge Sterne vs. slovenskeho servisu, kedy Slovaci odmietali cokolvek takto riesit. Aj mne povedali v servise, ked sme riesili problem na stresnom okne (zle sa otvara), ze OK, toto musime pri Junge Sterne posielat do Nemecka a nechavat nacenit, to uvidime, ako pojde. Nakoniec overili, ze auto je este vo fabrickej zaruke a to uz zobrali dobre.

A ano, Nissane, napr. buchajuci podvozok dam radsej cloveku, ktory to spravi poriadne a s laskou.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky Wagen + japonska polo-elektricka (E53AMG + RX450hL)
janosik.kopac
Nováček

Odeslat příspěvekod glider 4. 10. 2020 20:54

600e na auto za 100k je pohoda, ked na Hjodne za 14k euro das 300e za vacsiu prehliadku.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod REYGNUM 4. 10. 2020 21:18

Ruman001 píše:Já ten olej potom nechal udělat za 8000,-
Tady je zakopanej pes v tom materiálu+ tam se počíta normohodina na každý úkon....a například hodinová sazba na mé cls je tuším někde kolem 1600,-...takže třeba výměna pylového filtru(15 ecek fakt v orig. servise nestojí) bude tak za 1200 + práve treba půl hodiny, takže ve finále je to za 2000 kč, nebo li zhruba 40 eur...atd...

To tam u vas mate nejaky lacny kraj.Na moj 10 rocny Mercedes E 350 cdi je v Bratislave 120eur normohodina :-S
REYGNUM
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ruman001 4. 10. 2020 21:45

To jsou 3000 na koruny...to je moc...za hodinu práce...a na E350 tuplem.. možná na G63 amg bych to viděl na 100 euro...

-- 4. 10. 2020 22:50 --

goes píše:Plati i pro ni

Tady bych viděl problém, co člověk podepíše při koupi...fakt je to většinou jen na 2 roky a pak sorry, jezdil jste jinam...ono právě teď se dávají záruky na 5, nebo 7 let, ale oni vědí proč...za ty prohlídky tam člověk nasype, tak pak to opraví..
Ruman001
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 8. 10. 2020 09:34

SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 8. 10. 2020 09:53

smutné
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 8. 10. 2020 10:02

my do vás tu eletriku natlučeme, i kdybyste se měli ***** :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 8. 10. 2020 16:33

tak zase nebude treba menit olej , usetris cas a peniaze
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod Arnie J 8. 10. 2020 16:35

no to je právě ten vtip, že to stejně musí na garančky
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 8. 10. 2020 17:31

tak já si myslím, že manuálu žádná škoda, stejně byly v podstatě jen v základních motorizacích, cokoliv výkonnějšího už mělo automat
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod Arnie J 8. 10. 2020 17:33

ano, už to byla škoda :)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 8. 10. 2020 17:39

nj. asi to tak lidi chtěli, mercedes má automaty celkem zvládnuté a manuál byl tak akorát ekonomická volba
-pb-
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků