Mercedes koutek

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod brasci 26. 5. 2015 12:22

Počkajte až objavíte, ako mali Mercedesy riešenú ručnú brzdu pred príchodom elektrickej :D
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 26. 5. 2015 12:23

Slawall píše:Prave v tom nevidim vyhodu, ze je to na jedne pacce. Obecne jsou sterace vpravo a zbtek vlevo....nicmene at to tak maji, ale to neznamena, ze ta packa ma u MB vypadat jako v autobuse. :)

Někde šetřit musí :D Nicméně, teď už jsou ty páčky hezčí
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirecBA 26. 5. 2015 12:24

to viem, nozna, tiez som nevedel najst rucku ked som chcel poprve ist z dakym starsim a ani podruhe som to nenasiel na prvy sup, ale musel sa zamysliet :D
MirecBA
Guru

Odeslat příspěvekod miromen4 26. 5. 2015 12:24

brasci
Neni nahodou k tomu zapotřebi noha ?
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 26. 5. 2015 12:25

Na zabrzdenie noha, na odbrzdenie ruka.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 26. 5. 2015 12:31

To jo, ta ruční brzda je teda pěkná ptákovina. Ale za 2 roky jsem ji použil 2x.
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 26. 5. 2015 13:03

miromen4 píše:
Slawall píše:Nissan: Nechapu tvou poznamku, to je snad standardni funkce packy, ne? :))


Taky to nechapu....jedine co vidim že to ma na opačne straně oproti zvyklostem. :hm

Vysvětlím. Na xantii jsem měl dešťový senzor a ten se aktivoval přesunutím páčky stěračů do první polohy (normálně se tak zapíná cyklovač). Druhá a třetí poloha byly klasicky pomalé a rychlé stěrače na furt.

U MB je ta páčka sdružená, takže se stěrače nezapínají posunutím páčky nahoru/dolů, ale otočením konce páčky do polohy jedna nebo dvě. Nahoru a dolů jsou blinkry.
Jak se teda aktivuje ten dešťový senzor? Nebo je aktivní pořád a když začne pršet, tak nemusím nic přepínat a začne to samo stírat?

Omlouvám se za hloupý dotaz, ale zaždé auto to má jinak.

-- 26. 5. 2015 14:07 --

Thompson111 píše:Jinak na tu C200K bych se *****, je po FL i v interiéru, ale má starej volant, jak mám já...

Ten volant mi přijde v pohodě, co jsem koukal na stejné ročnáky i +/- jeden rok, tak ho mají všechny céčka stejný (kromě barvy).
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas-E30 26. 5. 2015 13:24

tombas píše:
miromen4 píše:
Slawall píše:Nissan: Nechapu tvou poznamku, to je snad standardni funkce packy, ne? :))


Taky to nechapu....jedine co vidim že to ma na opačne straně oproti zvyklostem. :hm

Vysvětlím. Na xantii jsem měl dešťový senzor a ten se aktivoval přesunutím páčky stěračů do první polohy (normálně se tak zapíná cyklovač). Druhá a třetí poloha byly klasicky pomalé a rychlé stěrače na furt.

U MB je ta páčka sdružená, takže se stěrače nezapínají posunutím páčky nahoru/dolů, ale otočením konce páčky do polohy jedna nebo dvě. Nahoru a dolů jsou blinkry.
Jak se teda aktivuje ten dešťový senzor? Nebo je aktivní pořád a když začne pršet, tak nemusím nic přepínat a začne to samo stírat?

Omlouvám se za hloupý dotaz, ale zaždé auto to má jinak.

-- 26. 5. 2015 14:07 --

Thompson111 píše:Jinak na tu C200K bych se *****, je po FL i v interiéru, ale má starej volant, jak mám já...

Ten volant mi přijde v pohodě, co jsem koukal na stejné ročnáky i +/- jeden rok, tak ho mají všechny céčka stejný (kromě barvy).


1.a2.poloha je destovy senzor a 3.a4. Normalni oreddefinovany rychlosti steracu.
Lukas-E30
Servismen

Odeslat příspěvekod tombas 26. 5. 2015 13:46

dík
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dzordz5 26. 5. 2015 14:55

Filo0 píše:Aké staré auto plánuješ kúpiť? S W203 nemá zmysel chodiť do MB


w203 220 cdi rv 2006 má najeto asi 210.

a tip na nějakej neMB servis?

-- 26. 5. 2015 15:56 --

Nissan350Z píše:Dobré zkušenosti mám s FaRene v HK. Párkrát jsem tam byl (olej, měchy, montovali i Brabus jednotku) a zatím s nimi nebyl problém. Vždycky se snažili vyjít maximálně vstříc (jednou jsem jim ráno volal, jestli bych nemohl na diagnostiku, že mám cestu kolem, odpoledne během 30 minut jsem odjížděl s opraveným autem), hodí mi tam občas i nějakou slevičku na díly. Během prohlídky si dáš kafíčko, koblihu, omrkneš auta v zrekonstruovaném salonu, nebo Ti dají (podle domluvy) náhradní vůz. Takže zatím na ně nemůžu říct křivého slova.


dík, hk mám po cestě...
Dzordz5
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod tombas 27. 5. 2015 08:27

Tak ten méďa, co jsem posílal odkaz už je pryč :(.
Snad se časem něco objeví nebo pohledám v německu.
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 27. 5. 2015 08:47

No jo no, když je auto slušný za rozumnou cenu, moc dlouho se v nabídce neohřeje.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 27. 5. 2015 09:04

Pravda, a když je někdo nerozhodný tak jako já, tak nemá šanci se ke slušnému autu za rozumnou cenu nikdy dostat. :-l
tombas
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 27. 5. 2015 10:59

Chce to jen čas a vůli, podívej na mě :D
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mercedes27 27. 5. 2015 11:55

:D No ale mel jsi co delat, aby Esik vydrzel ;)
mercedes27
Poslední varování
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků