Práve som absolvoval takú skúšobnú jazdu na novom Golfe cca 50 km tak chcem sa podeliť o svoje nové poznatky, prečo chcieť toto auto

Auto: GVII Highline, 2.0 TDI DSG, modrá pacific, výbava navyše: xenóny + light assist, lane assist, Ergo Active sedadlá, Kessy, Rádio Composition Media, ACC, a strešné okno.
Táto kombinácia mňa osobne absolútne uchvátila, ak by som mal na to prostriedky, zajtra by som to auto utekal kúpiť

No ale vráťme sa do reality:
Motor a prevodovka, kombinácia, ku ktorej netreba moc písať, fungovala perfektne, nové TDI je o poznanie silnejšie, ako starší súrodenec, DSG prevodovka je podľa môjho názoru "šepot květin" čo sa týka rýchlosti a plynulosti radenia je úžasná, zvukový prejav motora je v porovnaní so súčasným Passatom na rovnakej úrovni.
Podvozok, ktorý bol znížený o 15mm a obutý na 16 tkach zimných radím osobne k pozitívam celého auta a dovolím si tvrdiť, že je minimálne tak dobrý, ak nie lepší, ako súčasný Passat, na ktorom momentálne jazdím.
Čo sa týka spracovania interiéru, to je bez výhrad, dojem umocnil Klavierlack a farebný palubný počítač. Obzvlášť by som vyzdvihol podsvietenie interiéru v noci. Podsvietenie dverových dekorov a kľučiek v predných dverách je veľmi pekné a ak k tomu prirátam osvetlenie priestoru pre nohy tak je to dokonalé. Celkovo to biele podsvietenie interiéru a grafika rádia vyzerali ako dokonalá symfónia.
Posed za volantom je vynikajúci, auto malo Ergo Active sedadlá, ktoré mňa osobne, na prvý dojem moc nenadchli, keďže sú športovo ladené, prišli mi úzke, ale po pár kilometroch by som si na ne dokázal zvyknúť. Perfektná vec čo sa mi na nich páčila bola masážna funkcia, naozaj zaujímavá vec, najmä pri dlhých cestách.
Asistenčné systémy ako ACC a Lane Assist, som skúšal na diaľnici, a bol som s nimi maximálne spokojný. ACC fungoval bez zaváhania, avšak iba pri rýchlostiach do 160 km/h. Čo sa týka kritizovaného ovládania tempomatu na volante, iba toľko, je to vec, na ktorú sa dá behom pár hodín zvyknúť a potom je to OK. Musím ale skonštatovať podobne ako Ajif, že ACC bez DSG a silného motora mi moc nedáva zmysel.
Lane Assist som mal možnoť vyskúšať celkovo po prvý krát a bol som absolútne unesený. Systém sa chytil na diaľnici čiar a pokiaľ som išiel von z pruhu, tak sám skorigoval dráhu auta a vrátil ho späť. Perfektná pomôcka hlavne pri dlhých jazdách a prípadnom mikrospánku. Pokiaľ sa situácia pre systém stala neúnosná, auto ma upozornilo výrazným pípnutím a nápisom na displeji s výzvou prevzatia riadenia, čiže za volantom by človek nemal zaspať

Posledná kapitola sú xenónové svetlá s dynamickou reguláciou. Vynikajúca vec. Išiel som po okreske, zapol som diaľkové na automatiku, a v prípade, že som dobehol auto predo mnou, auto automaticky upravilo svetelný kužeľ tak, aby som auto vpredu neoslňoval, rovnaká situácia nastala pri protiidúcom aute. Pre človeka,ktorý dosť jazdí v noci jednoznačne položka v cenníku, ktorá má maximálny prínos.
No dosť som sa rozpísal, ak máte niekto záujem o dáke detaily, prípadne veci, ktoré som tu nespomenul, kľudne napíšte, rád sa podelím o svoje zážitky
