Ford Focus II 1,6 TDCi 66 KW

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod K86 5. 1. 2011 10:12

Arnie J píše:aha mně se občas stane (hlavně když je břečka), že pár desítek km je ta brzda zakouslá a prostě lehce brzdí ... spotřeba vzroste třeba o 2 litry, volant vibruje a disk se zahřívá až běda ... no a pak se to zase samo spraví


ten stav jsem mel taky ale jen tak 4km... :)

-- 5. 1. 2011 10:18 --

JackNO.1 píše:
K86 píše:jo rizeni se taky ozve, ale velice vyjimecne

Tak zrovna mě to vyjimečně potkalo :-)


vyjimecne u me znamena na neutral pri vytocenych kolech o vic nez pul otacky volantu pri pomale jizde na hrbolate ceste s dirami o prumeru 30cm a hloubce 8 - 10cm.
jindy ne
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wq1 5. 1. 2011 11:16

Mám bohaté zkušenosti s Fordy TDCi 1,6 66kW i 80kW a 2,0 TDCi 100kW. 66kW verze je spolehlivá, vcelku komfortní nafťák s dobrou spotřebou. Problémem je výkon, když se to auto naloží tak už to "nejede". Kolik toho najedeš ročně? Aby se ti ten ropák vůbec vyplatil ve srovnání s benzínovou 1,6? Je třeba brát v potaz do budoucna možné problémy s DPF, vstřiky, turbem, dvouhmoťákem atd atd, ikdyž tento motor je hodně spolehlivý. Za sebe, ale nemám žádné zkušenosti s verzí s DPF.
Každá práce se udělá sama, jen je třeba nechat jí na to dostatek času!
Wq1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dong 5. 1. 2011 12:53

V ty 80kW verzi by si zkusenosti s DPF mel mit, ta se bez nej ani myslim nedelala...(mysleno ve FoFo samozrejme)
Dong
Dong
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Wq1 5. 1. 2011 13:42

To Dong. Nevím jak Focus na českém trhu, já kdysi používal C-max TDCi 1,6 80kW (kupované ve FR, r.v. tuším 2004), kde filtr tehdy figuroval jen jako dodatečná výbava a stál 800Eur!
66kw verze, které jsme jezdil byly bez filtrů, stejně jako 2,0.
Každá práce se udělá sama, jen je třeba nechat jí na to dostatek času!
Wq1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod risomas 5. 1. 2011 14:21

1.6 66KW by mali byt vsetky bez DPF. 80KW sa robili aj bez DPF aj s DPF. V sucastnosti uz su len s DPF.
C5 X7 Tourer 2.2
risomas
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dong 5. 1. 2011 15:28

66kW verze mela euro4 bez filtru, ale mel sem za to ze ta 80kW k tomu potrebovala DPF filtr...tak asi ne.
Jo a pokud vim tak 80kW se v Cechach koupit ani nova nedala, misto toho meli Fordi 1,8 85kW
Dong
Dong
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod salam01 5. 1. 2011 16:45

Dong píše:66kW verze mela euro4 bez filtru, ale mel sem za to ze ta 80kW k tomu potrebovala DPF filtr...tak asi ne.
80 kW bez DPF měla Euro3.

Dong píše:Jo a pokud vim tak 80kW se v Cechach koupit ani nova nedala, misto toho meli Fordi 1,8 85kW
Novou 80kW jsem si loni v létě ve Focusu koupil, dávali ji i do C-Maxe.
Kdo se bojí, sere v síni.
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dong 5. 1. 2011 19:53

salam01 píše:
Dong píše:Jo a pokud vim tak 80kW se v Cechach koupit ani nova nedala, misto toho meli Fordi 1,8 85kW
Novou 80kW jsem si loni v létě ve Focusu koupil, dávali ji i do C-Maxe.


Kdyz sem kupoval auto ja, tak to neslo...pouze 66kW a pak 1,8 a 2,0 :-)
Dong
Dong
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Wq1 5. 1. 2011 20:19

Dong píše:66kW verze mela euro4 bez filtru, ale mel sem za to ze ta 80kW k tomu potrebovala DPF filtr...tak asi ne.
Jo a pokud vim tak 80kW se v Cechach koupit ani nova nedala, misto toho meli Fordi 1,8 85kW


Pokud mě pamět neklame tak u FF byla zprvu jen 66kW varianta, pak otřesná 1,8 a pak 2,0 100kW. U C maxe byla 80kw verze v ČR v prodeji výrazně dříve než ve Focusu (hatch, kombi). 80kW varianty se sem zprvu nevozily neb o ně byl po Evropně velký zájem a ten motor nestíhali Ford/PSA vyrábět, navíc za něj chtěli celkem dost, takže proto tu prodával Ford tu svou 1,8.
Každá práce se udělá sama, jen je třeba nechat jí na to dostatek času!
Wq1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tommmek 5. 1. 2011 22:27

Dong píše:
robert1 píše: Akorát v zimě při -20 mi zamrzla nafta a všichni kolegové s OII v klidu jezdili....

To je divny, melo by to mit vyhrivany filtr. U nas teda bylo nejvic asi -18 a to bylo bez problemu.

Jinak k tomu vykonu, rekl bych, ze taky zalezi na tom z ceho clovek preseda...ja sem pred tim mel 1,4mpi a proti tomu je ta 1,6 uplny delo :-)
I kdyz je pravda, jak pise Honziss, nez ho nalozis.



Tak teď mám lancii ypsilon r.v. 2000 1.2 16V 86 koní.

-- 5. 1. 2011 23:29 --

Wq1 píše:Mám bohaté zkušenosti s Fordy TDCi 1,6 66kW i 80kW a 2,0 TDCi 100kW. 66kW verze je spolehlivá, vcelku komfortní nafťák s dobrou spotřebou. Problémem je výkon, když se to auto naloží tak už to "nejede". Kolik toho najedeš ročně? Aby se ti ten ropák vůbec vyplatil ve srovnání s benzínovou 1,6? Je třeba brát v potaz do budoucna možné problémy s DPF, vstřiky, turbem, dvouhmoťákem atd atd, ikdyž tento motor je hodně spolehlivý. Za sebe, ale nemám žádné zkušenosti s verzí s DPF.


Je to asi legračná, ale cca 10-15 tis. takže žádná střela, ale teď to maj za slušné peníze s dobrou výbavou. Nafťáky mám hrozně rád, tak asi proto.
Tommmek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 6. 1. 2011 09:06

Wq1: Proč je ta 1.8 otřesná? Najezdil jsem s tím asi 200km (jako svatební řidič ;-) ) a zdálo se mi to úplně v pohodě. Výkon i spotřeba zcela odpovídající těm 85kW, projev taky dobrý (na dízl).

Tommmek: Tak Y s 86 koni by toho 90-koňového Fokuse asi natřela, kdyby šlo do tuhého. Na běžnou jízdu ale bude pocitově svižnější dízl.
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tommmek 6. 1. 2011 19:35

No je fakt, že Ypsilonka na to, že je to jen 1,2 jede slušně...
Co ten Focus v benzinu?
Tommmek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Acorp 1. 2. 2011 16:34

Zdravím,
nedávno jsem koupil ojetého focuse, 2006 r.v.
Zajímaly by mě 3 věci ještě než s ním skočím do servisu.
Na palubním počítači(takovej ten dvouřádkovej) mi furt skáčou ty položky - když jedu delší trasu tak se to uklidní a skáče to pomalu, když vlezu do studeného auta tak ty položky běhají jak o život, že se nestihnou dát přečíst, ostatně ani do nastavení apod. se moc nedá dostat. Beru to pravděpodobně jako chybu na ovladači - přestože má celkem pevnou tu pružinu a stisk je jistý tak bych chybu viděl tam - setkal se s tím někdo ?

I na delších trasách(třeba přes 200km) se mi motor ohřeje mezi rysku kde je 60°C a tu další(pravděpodobně 75°C?) - nikdy nedoleze doprostřed a velmi rychle se ochlazuje - v -5°C jsem zastavil na 2 minuty a z té druhé rysky klesl na 60°C. Problém s termostatem či nějaký závažnější problém bývá častý u těchto aut ?

Zatím jsem tuhle poslední situaci řešil vždy zastavením u benzinky apod. ovšem nefungují ostřikovače - pořád je tam nemrznoucí směs ještě z autobazaru(není zamrzlá to jsem kontroloval) ovšem motorky na ostřik vůbec nedávají žádný zvuk(auto bylo doposud jen zatím venku v těchto mrazech). Takže spíš výměna motorků nebo jen auto do tepla a zkusit jestli nerozmrznou ?


Vím, že na většinu otázek mi asi nebudete moc schopni odpovědět, ale kdyby s tím měl někdo zkušenost, zajímalo by mě to, a proto sem píšu tyhle otázky - díky za pochopení
Acorp
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 1. 2. 2011 18:49

Tak určitě máš v ***** termostat, známá bolest focusů.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Dong 1. 2. 2011 20:04

Me se to v tomhle pocasi taky moc neohreje...na volnobeh vubec, pri jizde z kopce mi teplota taky pada, uz od nova.
Prakticky to ted kazde rano vypada, ze rano nastartuju, po 10km to vystoupa na 90st., ktere drzi, jen do te doby, nez zpomalim na Evropske, pak zase pomalu pada.
Dong
Dong
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků