Sharan 2010

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 10. 2015 22:39

To je potom o nicem. Bud nic, nebo konkretni tlaky v pneu
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chatumbabub 25. 10. 2015 23:20

me to pomohlo. Pichnul jsem na dalnici a nic jsem nepoznal. Ale po dojeti k benzince tlak 1,6
chatumbabub
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 25. 10. 2015 23:22

Tak to potom v pohode
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chatumbabub 26. 10. 2015 00:23

jak vlastne fungujou ty cidla? To je ve ventilkach?
chatumbabub
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavel F. 3. 11. 2015 09:21

Ne. Kdyby to bylo ve ventilkách, tak se jedná o přímé měření.
Nepřímé měření probíhá tak, že ABS čidla si hlídají otáčky kol vůči sobě a jakmile nějaké kolo začne vykazovat jiný poměr otáček vůči ostatním kolům, tak zahlásí problém.
Starší systémy jenom zahlásí píchlé kolo, novější systémy jsou schopny i říct, které konkrétní kolo uchází.
Pavel F.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonym 3. 11. 2015 09:34

Takže pokud tlak u všech poklesne stejně, tak je to na prd
anonym

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 3. 11. 2015 10:06

Ten únik většinou je tak nízký, že dřív dojde k přezutí na zimní/letní, než by se to muselo řešit.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 11. 2015 12:43

Ve ventilkach je drazsi system, ale dava podstatne vetsi smysl
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavel F. 7. 11. 2015 12:04

tslany píše:Takže pokud tlak u všech poklesne stejně, tak je to na prd

Jak často píchneš 2 gumy naráz?

Ten systém nemá řešit 100% případů píchnutí. Tohle je systém, který za cenu nepatrných nákladů (v podstatě jen software navíc) upozorní na úniky v 99% případech. Zbylé 1% si holt musíš ošéfovat postaru. Tj. až na to přijdeš, tak na to přijdeš.

MELLO píše:Ve ventilkach je drazsi system, ale dava podstatne vetsi smysl


To záleží, z jakého úhlu pohledu se na to díváš. Z pohledu výkon/cena určitě ne. Systém je výrazně dražší, musíte kupovat čidla do zimních disků, hodně často čidla v zimě zamrznou a pak hlásí nesmysly... Takže je otázkou, zda ty peníze a hlavně starosti navíc stojí za to 1%, které neodchytíte nepřímým měřením...

Já bych to teda nechtěl, na efekt je to sice krásné, že na palubce vidíte tlaky pneu, ale ty starosti za to nestojí. I mi to potvrdil prodejce, kde jsme před pár týdny objednávali nové auto, ať si přímé měření nekupujeme, že jsou to akorát starosti navíc...
Pavel F.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 7. 11. 2015 12:27

V AT byl dlouhodobý test dvojčete od Seatu na 200tkm a dopadl na 1.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavel F. 7. 11. 2015 12:46

Já mám se Sharanem (09/2011) najeto 120 tisíc a také nic závažného, jen drobnosti. Takže spokojenost.
Pavel F.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 11. 2015 13:26

Tak ono taky 120tis. km jeste nic neni
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 7. 11. 2015 13:58

Není, ale stačí se podívat na výsledky ostatních, není to samozřejmost.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 7. 11. 2015 17:08

To asi ne, ale ono se to vetsinou zacne lamat o neco pozdeji
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavel F. 7. 11. 2015 20:17

Za měsíc jde z domu, tak už mě to tolik trápit nebude. Ale staral jsem se o něj dobře, tak snad odkroutí ještě jednou tolik bez problémů.
Pavel F.
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků