NEW ASTRA

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Mike_r 21. 7. 2013 12:05

jj, s H-čkem spokojenost, zmiňovaná 1.8 92kW je pro Caravan tak akorát, kromě drobnosti s klimou na začátku prakticky bez problémů. Najeto přes 120 tisíc, spotřeba mezi 7-8 l/100km, většinou město a dálnice.
Doufám, že i ta nová bude tak podařená.
Jinak recenzí na 1.6 SIDI je docela málo, a když jsou, tak v jiných autech než Astra:
- http://www.automobilrevue.cz/rubriky/automobily/technika/opel-1-6-sidi-turbo-pod-poklicku_42290.html
- http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clanek/test-opel-cascada/motorizace
- http://svetmotoru.auto.cz/clanek/technika/4277/opel-cascada-1-6-turbo-cosmo-kaskada-pozitku.html
A co jsem koukal, na zahraniční weby, tak s tou spotřebou to asi nebude taková paráda, jak uvádějí :hm
M.
Mike_r
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Dagy2 25. 7. 2013 23:47

Mike, u nás jazdíme len diesle pretože ročný nájazd je 50÷80000km a to už poznáš rozdiel medzi 5.9 a 9.5 l/100km.
Moji chlapi majú v Astrách ST 1.7CDTI 125k, veční frfláči ale s autami sú spokojní.
Ja mám v Insignii 2.0CDTI 160k už druhú, spolu 300 000km. Poruchy "motora":
- zadreté vodné čerpadlo pri 135000km - jediný prípad, kedy ma auto nechalo na ceste za tých 300t km
- prasknutá gumová hadica nasávania turba pri 120000km
- prasklina chladiča - asi kameň
- regulácia nábehu turba - SW nastavenie

Na to, koľko a v akých podmienkach jazdíme sa nejaké dlhodobé testy spoľahlivosti v rôznych časopisoch môžu strčiť.Opel nie je ideálne auto ale je v pohode. Hlavne nezabudni pri špecifikácii na rezervu namiesto štandardnej sady na opravu defektov. Šťastnú ruku pri výbere.
Dagy2
Nováček

Odeslat příspěvekod malcolm_ 26. 7. 2013 09:53

Za mě jednoznačně naftu, pokud je možnost a pokud stojí skoro stejně. Astra J ST je těžké auto a benzín si v něm rád pápne. Diesel se s tím lépe vypořádá a i kdyby vysoká spotřeba benzínu nebyla problém, stále pro něj hovoří výrazně delší dojezd.
HTP, to pravé sportovní náčiní.
malcolm_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 26. 7. 2013 11:08

Já nedávno absolvoval víkend s Astrou J 1.7td Sport nebo jak a to auto je takové nějaké a majitel není uplně spokojen. Prasklá hadice k turbu, 40 000km a vrže půlka auta + vcelku vysoká pořizovací cena a spotřeba 7L. Dobře děláš s výběrem silnějšího motoru, 1.7 je slabá.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tenis1 26. 7. 2013 22:47

Dagy2 píše:- zadreté vodné čerpadlo pri 135000km - jediný prípad, kedy ma auto nechalo na ceste za tých 300t km
- prasknutá gumová hadica nasávania turba pri 120000km
- prasklina chladiča - asi kameň
- regulácia nábehu turba - SW nastavenie

Dagy, ako sa ti prejavila prasknuta hadica turba? Mne par dni svieti zlta kontrolka motora, potom zhasne na tyzden, a tak to ide dookola 2 mesiace. Chybovy kod je P1101_MAF snimac mimo rozsahu. Pozrel som hadicu od vzduchoveho filtra k turbu, nenasiel som ziadnu netesnost. Vycistil som vahu vzduchu (MAF snimac). Uz som aj kupil nahradny MAF a teraz cakam, co odide. Motor chodi bez problemov, ani na volnobehu nie su problemy. Vodne cerpadlo uz mam vymenene, tak pokracujem v tvojom zozname prasknutou hadicou k turbu?
tenis1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod frantalop 26. 7. 2013 23:32

Zase příplatek za dvoulitr je pár korun. Ta 1.7 je vážně už zastaralá. Absolutně se nevyplatí.
frantalop
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Dagy2 27. 7. 2013 23:43

Prasknutá hadica u turba: začalo to vždy pri akcelerácii na plný plyn - motor vypadol do núdzového režimu. Po reštarte zase OK. Jazdil som s tým asi týždeň, zhoršovalo sa to tak, že po týždni už prakticky pri každom pridaní plynu to spadlo do núdzového režimu (žltá signálka auto s kľúčikom a obmedzenie výkonu a max otáčok). Prišiel som do servisu na žltú signálku - s autom sa dá samozrejme pomaly jazdiť - aby to mohli skontrolovať hneď prístrojom. Oprava trvala asi 20min, technik skonštatoval že som mu musel naložiť a po 120000km sa to potom stáva.
Mal pravdu - Mnichov-Passau tempomat na 200kmh.
Dagy2
Nováček

Odeslat příspěvekod tenis1 28. 7. 2013 13:42

Dik, toto nie je moj pripad. U mna, ked zasvieti zlta kontrolka, tak nudzovy rezim nenastava ani nahodou, auto jazdi bez problemov. Ak je to naozaj MAF (vaha vzduchu), tak sa to casom zhorsi.
tenis1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod snalim 29. 7. 2013 18:34

Mne sa prejavila presne ta ista chyba, na diagnostike zistili chybu P1101 a povedali, ze mi musia vymenit cele sanie, co aj urobili a kontrolka sa uz odvtedy nerozdvietila. Chlapi v servise povedali, ze vraj Opel nasiel nejaku vyrobnu vadu na sani (niekde sa nieco usadzuje a sposobuje to problemy).
Skus sa informovat.
snalim
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tenis1 29. 7. 2013 19:22

Vdaka za info, to bude spravny tip. Ja som medzitym vymenil aj vzduchovy filter, ale nebolo to ono.
tenis1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Dagy2 30. 7. 2013 15:37

tenis a hovoríme o žltom "autíčku s fajrontovým kľúčikom" alebo žltom čudnom telese čo má snáď pripomínať motor?
Na 99% keď sa objaví ten prvý prípad tak auto ide do núdzového režimu.
Dagy2
Nováček

Odeslat příspěvekod tenis1 30. 7. 2013 17:43

Nastastie je to len to cudne zlte teleso. Nudzovy rezim som nemal, napr. teraz som tyzden bez kontrolky. Pricina bude velmi blizko toho, co pisal snalim. Na nete som nasiel dobru pomocku - dielensky manual Opla. http://vauxhall.workshop-manuals.com/as ... hp?id=4009
Staci napisat chybovy kod a typ motora, a manual odpovie.
Dnes som volal do Opla, pochopil som, ze technik otvoril presne tento manual. Opytal sa na uniky oleja (nemam), na dialku mi viac nepovedal, treba pozret, ci je viditelna cervena kuzelka podla navodu. Ak nie je, tak to bude riadna palka, vymena rozvodu nasavania za novy model 2011. Auto mam necele 3 roky, 69t km, na toto sa vztahuje len 6-rocna rozsirena zaruka, ktoru nemam. Ale zato mam naviac jednu novu vahu vzduchu :-) V septembri na serviske budem riesit, potom napisem vysledok.
tenis1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Dagy2 31. 7. 2013 23:08

Tenis - tá žltá signálka je kontrolka výfukového systému. Mal som tento problém na VectreC - auto v podstate normálne funguje.
Na VC to bol
- upchatý DPF - prečistili v servise
- vadný EGR ventil - párkrát ho precvičili vždy to vydržalo pol roka a potom som ho asi za 150EUR nechal vymeniť a je klid.
Dagy2
Nováček

Odeslat příspěvekod tenis1 1. 8. 2013 05:56

Mne diagnostika vypisala: P1101 - MAF sensor out of selftest range.
Je to zaujimave, auto som pred tyzdnom trochu viac prehnal, kontrolka (zatial) zmizla.
tenis1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod coosha 2. 8. 2013 09:32

Ahoj borci,
nevie niekto ake audio vstupy ma Radio 400 v Cosmo vybave? Line-In? USB?
Vie to prehrat napalene MP3 na CD?

Dik
coosha
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků