Audi Multitronic

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Moik 6. 10. 2009 07:02

nejsem technik, ale co je článkový řemen? je tím myšleno článkový řetěz?

Focus CVT má 100% TLAČNÝ řetěz, články se do sebe opírají, řetěz nic netáhne. Nemyslím, že to bude v řetězu, spíš to, po čem to klouže...
Moik
Nováček

Odeslat příspěvekod Hustoles 6. 10. 2009 15:20

Když jsou tam řemenice, tak by se to mělo nazývat řemen. Ale to je jen lingvistická poznámka. Asi máme na mysli oba totéž. Jen technicky nechápu tu TLAČNOU funkci...
Obrázek
Obrázek
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aquila 6. 10. 2009 17:27

REYGNUM píše:Paci sa mi aj Mercedes C,ale ta 5 stupnova prevodovka uz patri do muzea...Passat CC je naozaj dokonale auto,len mam pocit,ze by mal byt asi lacnejsi v porovnani s Audi...


ta 5stupnova prevodovka v mercedese je jedna z top prevodoviek vobec a dost v pohode schova vsetky tip-tronicy, multitronicy a aj DSG do vrecka .. maloktora prevodovka je tak dobre odladena ..

mimochodom, keby patrila do muzea tak by sa nemontovala aj do najvykonejsich motorov co mercedes ma.. ta prevodovka je navyse uzasny drziak .. vyskusaj a potom uvidis ..
aquila
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moik 6. 10. 2009 20:05

Tlačný řemen znameá, že jeho články nepřenáší TM tahem. U řetězu na kole se to dá představit mnohem líp. TM se nepřenáší tahem za článek, aby se namáhaly spojovací prvky, ale tlakem na článek, takže jeho jednotlivé články se o sebe zapřou.
Moik
Nováček

Odeslat příspěvekod zale 8. 10. 2009 13:30

Stryc mel 3 Audi A6 s Multitronicem (rv. 2002,2004,2005) a u vsech 3 mel s tim problem. Jednak skubani, jednak to pri brzdeni slo proti tomu jako by stal na plynu, pri rozjezdu nekontrolovatelny skok (nahodne). U jedne znich mu prevodovku dokonce fyzicky menili. Nic nepomohlo. Predcasne ukoncil operativni leasing. Byl to predchozi model v kombinaci s 3.0 benzinem v USA.
zale
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod REYGNUM 10. 10. 2009 17:46

Ta prevodovka je mozno dobra,ale ale chyba jej minimalne este jeden stupen naviac,ktory by znizil spotrebu pri vyssich rychlostiach na dialnici.A do najvykonnejsich mercedesov sa dava nie preto,ze je najlepsia,ale pretoze 7 stupnova prevodovka nie je robena na tak vysoky krutiaci moment top modelov.
aquila píše:
REYGNUM píše:Paci sa mi aj Mercedes C,ale ta 5 stupnova prevodovka uz patri do muzea...Passat CC je naozaj dokonale auto,len mam pocit,ze by mal byt asi lacnejsi v porovnani s Audi...


ta 5stupnova prevodovka v mercedese je jedna z top prevodoviek vobec a dost v pohode schova vsetky tip-tronicy, multitronicy a aj DSG do vrecka .. maloktora prevodovka je tak dobre odladena ..

mimochodom, keby patrila do muzea tak by sa nemontovala aj do najvykonejsich motorov co mercedes ma.. ta prevodovka je navyse uzasny drziak .. vyskusaj a potom uvidis ..
REYGNUM
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ferda Mravenec 10. 10. 2009 17:54

Nevím co myslíte topmodely mercedesu, já mám v ML 7auto při 510nm a ve všech eRkach je 7automat
všude byl, všechno zná
Ferda Mravenec
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deli 10. 10. 2009 18:06

myslí AMG, tam je ta stará 5st, páč ta nová 7st by to nedala :)
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 10. 10. 2009 18:10

Deli: Ale nové AMG má už 7.st.,viz ceník: http://www.mercedes-benz.cz/content/med ... %20212%20základ.pdf ;-)
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 10. 10. 2009 18:20

Moik píše:Tlačný řemen znameá, že jeho články nepřenáší TM tahem. U řetězu na kole se to dá představit mnohem líp. TM se nepřenáší tahem za článek, aby se namáhaly spojovací prvky, ale tlakem na článek, takže jeho jednotlivé články se o sebe zapřou.

schválně jsem to na několika řetězech zkusil, články jsem tlačil proti sobě. Potvory pokaždé uhly do boku a žádnou sílu nepřenesly. Co jsem dělal špatně ? :hm
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deli 10. 10. 2009 18:30

dix: aha, tak už na ní zapracovali :)
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod REYGNUM 11. 10. 2009 19:23

Ferda Mravenec píše:Nevím co myslíte topmodely mercedesu, já mám v ML 7auto při 510nm a ve všech eRkach je 7automat

Myslel som 12 valcove modely AMG,ktore maju krutiaci moment 1000Nm.Tam je 5 stupnovy automat dodatocne upravovany firmou AMG.V 8 valcovych modeloch AMG je 7 stupnovy automat,ktory je tiez upraveny firmou AMG.
REYGNUM
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aquila 14. 10. 2009 17:22

REYGNUM píše:Ta prevodovka je mozno dobra,ale ale chyba jej minimalne este jeden stupen naviac,ktory by znizil spotrebu pri vyssich rychlostiach na dialnici.A do najvykonnejsich mercedesov sa dava nie preto,ze je najlepsia,ale pretoze 7 stupnova prevodovka nie je robena na tak vysoky krutiaci moment top modelov.


chcel som len naznacit, ze urcite nepatri do muzea .. ano 6sty stupen chyba, ale sprevodovanie je dobre.. oproti automatom od inych znaciek je vsak aj tento 5st automat uplne bozi piesen ..
aquila
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CyberVic 14. 10. 2009 18:24

porad jsem se nedohrabal k te CVT prevodovce u Focusu? Nebyl by nejaky link? Nebyla to US verze? U nas maji jenom PowerShift, a to rozhodne neni CVT, ale klasika s HDM a blokovanim menice...

EDIT: PowerShift ve Focusu je dvojspojkova prevodovka ala DSG...
VW Touareg 3.0TDI 210kW 8G Aut 4M
VW Tiguan Allspace 2.0TDI 176kW DSG 4M
VW Grand California 600 2.0TDI 140kW 8G Aut FWD
CyberVic
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 14. 10. 2009 18:44

REYGNUM píše:
Ferda Mravenec píše:Nevím co myslíte topmodely mercedesu, já mám v ML 7auto při 510nm a ve všech eRkach je 7automat

Myslel som 12 valcove modely AMG,ktore maju krutiaci moment 1000Nm.Tam je 5 stupnovy automat dodatocne upravovany firmou AMG.V 8 valcovych modeloch AMG je 7 stupnovy automat,ktory je tiez upraveny firmou AMG.


Ještě je to trochu jinak. Přeplňovaný AMG musí mít 5° protože 7° by to nepřežila např. AMG 65 xx, AMG 55 xx kompressor. Novější atmosféricky plněný mají 7°, moment se pohybuje okolo vcelku běžných 100 Nm/l, takže to 7° zvládá.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron