od nikdo 27. 9. 2009 09:34
S CVT občas jezdím ve Focusu. Převodovka je to výborná, subjektivně to žere motoru méně výkonu než klasický automat. Problém je se životností, tvrdí se, že tak okolo 100 000 se vymačkají kola, která mění průměr a oprava je vlastně výměna převodovky za balík. Doporučení je to při 80 000 prodat (pokud to někdo koupí). Do auta se kterým se jezdí hodně bych to proto nechtěl, pokud je to přibližovadlo na nákupy proč ne. Porovnání s DSG - ta člověka přímo vybízí k tomu, aby řadil ručně, ale v automatickém režimu taky super. S CVT mne ručně nikdy řadit ani nenapadlo.
A mimochodem do A5 čtyřválec je IMHO barbarství, tohle jsou auta která si zaslouží šestiválce s výjimkou benzínových přeplňovaných motorů, a tam je s rozumnou převodovkou jen dvoulitr. Dost se divím že s DSG nejde koupit 1,8, která je skvělá. V Passatu CC to jde a možná bych ho zvážil místo té Audiny.
Naposledy upravil
nikdo dne 27. 9. 2009 09:42, celkově upraveno 2