Poruchovost C-klasse

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod medbo 21. 3. 2009 20:59

S203 200 CDI 06/2007, zatial 70 tkm a ziadna porucha, snad to tak aj zostane
Hviezda zpredu zmizla 1x pri cestovani po Taliansku v Bologni - nova 20 Euronov
Zadna 1x na Slovensku z pred baraku za bieleho dna - nova cca. 8 Euronov
Na nemeckych forach sa pise, ze starsie predfaceliftove kusky niekedy chytaju predcasne hrdzu okolo dveri...
MB C200 CDI T-Model (S203) Sport Edition
medbo
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod piErcE 21. 3. 2009 21:19

Majkie píše:že by proto se 3er prodalo ve 2008 10x tolik? :-) Nebo je 159 auto pro fajnšmekry typu Bonda? :-)
http://portal.sda-cia.cz/statr/2008-12. ... ic.CZ.html


OT: to jsou ale blby statistiky.. nevedel jsem, ze mam auto stredni tridy.... :)
Garmin DriveLuxe 50 - iPhone SE - Octavia III 1.4 110 kW DSG
piErcE
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod chodac 21. 3. 2009 23:48

Tak odcházejí čepy přední nápravy, silentbloky, ale to jsou korunové položky. Navíc to odchází tak po 100000. Vstřiky později. Jinak o.k. V de prodávají taxi s 500000 km a jsou o.k. Sám mám 120000 a jen ty silentbloky a žhavící svíčky.
U Senohrab Medvěd klek, z oleje flek z motoru stek......
na všechny otázky světa najdeš odpověď ne v bibli, ale v textech Tří sester

Upozornění administrátora: Odstraněn nepovolený odkaz.
chodac
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aquila 29. 3. 2009 21:52

W/S202 je jeden z najvacsich drzakov na trhu (po mamutovi asi posledne prave mercedesy), W203 po facelifte su az nadpriemerne dobre, W204 na to ze je to novinka a tak prelektrizovana, tak sa tiez drzia velmi dobre ..

co ale viem, tak boli problematicke prve W203 vyrobene od zaciatku vyroby (t.j. 1999) a do asi polky 2000. tie mali ze dost velke problemy.

ale najma faceliftovane W/S203..

na W202 co clovek mal, tak po 140 tisic sa menila brzdna sustava, a davali sa nove vspery na kufor ;)
W203 do 130 tisic len drobnosti
W204 sa zatial drzi dobre .. ale ma len 14 tisic km, takze tazko povedat ;)
aquila
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marv979 5. 7. 2009 11:28

V rodině máme C 200 kompressor r.v. 2001.
Poruchy: V záruce po 6- ti měsících 3x měněná řídící jednotka. 2x měnené těsnění okolo dveří řidiče. Po záruce - výměna akumulátoru po 6-ti letech. V 72 tis. praskla pružina přední nápravy vpravo, krátce nato prasklé lanko ruční (u MB nožní) brzdy. Porucha víka palivové nádrže, nešlo nasadit.
Jinak bohužel auto sžírá rez - dveře řidiče a spolujezdce, podběhy, víko kufru,původní výfuk překvapivě jako nový. Je to poslední MB v rodině.
Marv979
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod nano_ 5. 7. 2009 11:30

:shock: btw. záruka proti prorezivění nic?
nano_

Odeslat příspěvekod Marv979 5. 7. 2009 11:33

V servise i na centrále MB na to odmítli. Asi budeme muset počkat další 3 roky až to proreziví skrz.
Marv979
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ace2 5. 7. 2009 11:44

No co vím tam Mercedes dává na rez záruku několik desítek let? Mě to zaujala když jsem si pročítal manuály na Ečko když jsem ho měl. Už si nepamatuju kolik to bylo let, ale bylo to snad jako 20 let záruky. Asi tedy podmíněno autorizovanou servisní historií, no ale stejně.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nano_ 5. 7. 2009 11:47

30 let, podmíněno servisní prohlídkou v MB

ještě vyčůraně to je jen na rez zevnitř ven... grrr
nano_

Odeslat příspěvekod ace2 5. 7. 2009 11:49

jo to je ono. Tak to se dá pochopit, když to rezne zevnitř ven tak je to vada výrobce, když by to bylo obráceně tak mohlo před tím dojít k mechanickému poškození antikorozní ochrany. Ale jakmile se dělají puchýřky a začně se to zvedat pod lakem tak je to zcela evidentní. Když se budou cukat tak stačí zavolat D.A.S :D
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nano_ 5. 7. 2009 11:55

Tak u MB bych přeci jen očekával nějakou úroveň klientely. U low-end značek budou jistě experti, co si odřou blatník, budou čekat, až zrezne a pak pojedou na záruku....

Takové experty však u MB IMHO spolehlivě odradí povinný pravidelný servis v autorizáku s jejich cenama a u někoho, kdo naopak auto pravidelně servisuje u MB nelze přepokládat, že bude rok jezdit s podřeným autem další rok s narezavěným autem :D
nano_

Odeslat příspěvekod ace2 5. 7. 2009 12:08

Tak jasně. První majitel to auto bude mít typicky 5 let, možná u Mercedesu může trvat průměrné vlastnictví auta déle. Ale s 10 let starým Mercedesem už moc lidí do autorizáku za 1500 kč bez DPH za hodinu nikdo jezdit nebude. Nebo už když nebude na výběr.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 7. 2009 12:31

1.700.- ne?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JirkaK 6. 7. 2009 17:40

aquila píše:W/S202 je jeden z najvacsich drzakov na trhu (po mamutovi asi posledne prave mercedesy), W203 po facelifte su az nadpriemerne dobre, W204 na to ze je to novinka a tak prelektrizovana, tak sa tiez drzia velmi dobre ..

co ale viem, tak boli problematicke prve W203 vyrobene od zaciatku vyroby (t.j. 1999) a do asi polky 2000. tie mali ze dost velke problemy.

ale najma faceliftovane W/S203..

na W202 co clovek mal, tak po 140 tisic sa menila brzdna sustava, a davali sa nove vspery na kufor ;)
W203 do 130 tisic len drobnosti
W204 sa zatial drzi dobre .. ale ma len 14 tisic km, takze tazko povedat ;)

Že W202 je držák jsem si myslel než jsem si ho pořídil - C 200 se 100 kW benzínem. Pravidelným problémem je váha vzduchu od Bosche, a i s novou to občas zlobí - v zimě po nastartování za studena špatně drží otáčky, a jinak kolísá výkon - jednou to jede slušně, jindy jako kdyby mi někdo ukrad jeden válec, volnoběžné otáčky kolísají. A zdaleka nejsem sám, co čtu na M-B fóru tak skoro se snad nenajde W202 v benzínu, kde by ten paskvil od Bosche chodil jak má.
Jinak podvozek není problém, na něm se u W202 dá vyměnit většina věcí za pár korun doma v garáži.
Tragédie této země spočívá v tom, že vždy když se v ní začne náhodou dařit lépe, přijdou politici a ve jménu vyšších zájmů všechno zkurví.
Líp už bylo......
JirkaK
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 6. 7. 2009 18:36

Jsem přemýšlel že až bych se dostal z finanční Macochy že bych si W202 pořídil. Je nějaký ekonomicky přijatelný benzínový motor bez problémů ? Právě jsem přemýšlel že by ta 180/200 bohatě stačila. Případně že bych zkusil sehnat 230 kompressor. Viděl jsem jeden z posledního roku výroby po prvním se servisou za 120 tis. Což je asi hodně, ale byl jako nový. Nebo se na to mám vykašlat a koupit si zase Nissana ? kde problém neexistuje :D
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků