Golf VI

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 7. 2009 14:31

mozna mate nejaky zdroj, ktery vam da slevu 20% proc ne
anonymni

Odeslat příspěvekod 911T 15. 7. 2009 14:42

goes píše:
911T píše:Ani BMW to neukazuje a je to fakt na <>. Ked clovek ide predbiehat, nevie o kolko treba podradit, lebo nevie co je zaradene. :-/
Ako keby bol taky problem dat tam namiesto D, D5, alebo D6..


ja tedy jedu a citim kolik je treba podradit


Preco ma to neprekvapuje.. :mrgreen:
911T
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GP 15. 7. 2009 14:45

goes - to je cena po slevě těch 700k a možná by to šlo ještě stáhnout ;-) je fakt, že třeba bixenony vypadají na GTI úchvatně ale je to zrovna položka, kterou oželím, standardní bílou ušetřím taky, je bez příplatku ...

lukino - červená je naprosto skvělá podle fotek. Na ulici rozhodně udělá největší dojem. Mě se na GTI líbí moc ale bojím se, že by mě za rok za dva přestala bavit. Půjdu do neutrální bílé. Rýsuje se mi předváděcí jízda v Praze ale nemám to ještě potvrzené. Jediné nad čím trochu váhám je DSG. Přikláním se k automatu z hlediska pohodlnosti při běžnémcestování a odpoadnutí nutnosti sundávat rukou z volantu při ostřejší jízdě. Na druhou stranu řazení mi nevadí, nepovažuji to za něco co mě obtěžuje, naopak. Je možné že by mi mohl 3. pedál chybět, hlavně proto to chci skusit v praxi, definitivní odpověď najdu jen tak ... navíc bych s manuálem cenu stáhl podstatně níž. Nakonec původní GTI bylo bez DSG i adaptivního podvozku a jaká zábava s ním byla.
GP
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 7. 2009 14:45

GP: mohu se zeptat, kde jsi dostal na to GTI slevu 20%? To bych totiz bral i pro sebe.
anonymni

Odeslat příspěvekod GP 15. 7. 2009 14:57

goes píše:GP: mohu se zeptat, kde jsi dostal na to GTI slevu 20%? To bych totiz bral i pro sebe.

SZ
GP
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukino 15. 7. 2009 17:20

Mohu poprosit o stejnou SZ, tykajici se slev? :wink:

GP:
ad barva
Bila je skvela, spouste aut slusi, GTI nebude vyjimka, ale ja ji vnimam jako modni trend, ktery casem odezni. Vzdy se mi libila cerna auta, nyni mam take cerne auto, ale GTI v cerne neni to ONO, ta cervena tomu dava riz.

ad DSG
automat/manual je volba priority konkretniho jedince. Ac oproti nekterym ostatnim zde na foru jezdim "jen" necelych 6 let, manualni razeni me prestalo bavit. Mozna je to taky tim, ze mam pomerne velky rocni najezd a jezdim intenzivne. Automat mame doma v jinem aute uz dlouho a jizda s nim mi posledniho pul roku vyhovuje cim dal tim vice. Umocnilo se to v momente, kdy jsem se projel se sedmistupnovym DSG v Golfu TSI a videl jsem, jakym neuveritelnym zpusobem ta prevodovka prehrne rychlosti az na sedmicku a jak inteligentne radi.
DSG volim do GTI taky proto, ze to auto nechci pouzivat jako nejaky "zavodni" stroj, k cemuz taky to auto neni urcene. Ten vykon 211 koni mi zaruci, ze vystrelim z jakekoliv rychlosti na nejakou vyssi a nemusim resit uvahu typu "stihnu ho predjet"? Nehlede na to, ze look GTI se mi fakt libi a je to neco jineho, nez standartni Golf. Hracky jako adaptivni podvozek /ktery jsem v realu vyzkousel a skutecne funguje/ etc. jen potvrzuji muj zamer.

ad bixenony
souhlasim, vypadaji nedostizne, bohuzel za ne chteji skutecne spoustu penez a pokud nebude financni polstar, ani ja si je neobjednam, narozdil od adaptivniho podvozku, ktery vylozene chci.

ad konkurence
Lancer, rychla Mazda3 a dalsi ekvivalence jsou sice za nekdy podstatne lepsi penize, ale vzdy je tam nejake vice ci mene subjektivni ALE, ktere v mych ocich hovori v neprospech toho auta. Nejmin ALE vidim na GTI, proto jsem se rozhodl pro nej.
Lukino
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GP 15. 7. 2009 17:39

Lukino: prosímtě mohl by jsi se víc rozepsat o zkušenosti s adaptivním podvozkem. Vyhovuje mi možnost volby mezi komfortním a tužším tlumením kvůli vyššímu nájezdu km za rok - komfort na delších cestách. Říkáš že jsi s tím spokojený. Je opravdu ten rozdíl cítit? Stojí za příplatek? Jinak tvoje požadavky na auto jsou téměř shodné jako moje. Díky za popis osobních poznatků s DSG.
GP
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukino 15. 7. 2009 17:49

GP: Puvodne jsem si myslel, ze dynamicky podvozek bude jen takova ptakovina s nepatrnym ucinkem. No ale ukazalo se, ze sportovni rezim je opravdu sportovni a komfortni je komfortni. Byla to jen predvadeci jizda, takze nejake draceni a ostry styl se nekonaly, ale po prepnuti na sport se docela podstatne omezi naklony karoserie, je to skutecne dobre postrehnutelne. Nejlepe je to vsak poznat na rozbite silnici, kde jsou nerovnosti citit podstatne vice. Krom toho se zmeni take charakter rizeni a /to uz si ale nejsem 100% jisty/ i plynu.
Po prepnuti na komfort a prujezdu dalsi rozbitou silnici se auto stalo podstatne vice plavnym, o naklonech karoserie v tomto rezimu nevim nic, zpatecni trasa byla vicemene rovna :D Ale dovedu si predstavit, ze tenhle rezim mam zapnuty standartne vzdy ve mestech a na jakychkoliv rozbitych silnicich. Normalni mod je normalni mod, podvozek nastaven kompromisne s lehkou prevahou tvrdsiho nastaveni, jak ale u VW byva normalne zvykem.

Podtrzeno secteno, na hladke zatackovite silnici rozhodne sportovni mod prida davku jistoty v ovladani auta. Naopak komfort setri pozadi a tlumice na dirach a vymolech :) Za tohle vsechno je myslim 21tis rozumna cena.
Lukino
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič BOB 17. 7. 2009 21:12

GP: já to měl v Q5tce a tam byl rozdíl mezi sportem a komfortem velmi markantní. Třeba na dálnici nad 160 se na komfort nedalo jet...přepnutí na sport se auto přitvrdilo, zcela vymizel houpavý charakter a dalo se pokračovat směle až k hodnotám Vmax!
Do R36 si to dám zcela určitě - chtějí za to 24600,- a to se vyplatí :D
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Pantani 28. 7. 2009 16:52

k DSG: podle obrázků DSG se pákou řadí v manuálním režimu nahoru směrem dopředu a podřazuje směrem dozadu. Je to pravda? Jestli jo, tak je to totální kravina, na kterou si stěžovali lidi co v TV testovali Cayman - když jsem to viděl, tak mě napadlo, že se podívám, jak je to u VW.
Pantani
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 28. 7. 2009 17:05

Je to + je nahoru,mínus dolů.
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pantani 28. 7. 2009 17:07

Dix_: díky za info. Takže je to stejná trága. Někoho bych za to zmlátil!
Pantani
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 28. 7. 2009 17:08

Si tam dej volant s pádlama. ;-) Není zač. :-)
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukino 28. 7. 2009 19:19

Jj, mati ma v BMW automat bez padel na volantu a musim rict, ze radit manualne pomoci volice ve stredovem tunelu mi vubec nevyhovuje, at uz je plus/minus na jakekoliv strane. Zlata padla...
Lukino
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 29. 7. 2009 20:53

Uvažuji o koupi golfa v polsku a měl bych 3 asi dementni dotazi ale co už:
1. Pravděpodobně nebude palubni počitač a radio rcd 510 komunikovat v češtině,da se to nějak řešit ?
2. Musim se registrovat v nějakem servise vw abych měl narok na zaruku a zaručni servis nebo se registrovat nemusim a normalně tam v připadě problemu anebo servisni prohlidky přijedu a vše bude bez problemu.
3. A tak trochu k bodu 2 jak je to s mobilitou po dobu zaruky u nas a ve statech EU pokud budu mit tedy auto koupene v polsku.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků