Golf VI

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Ondras85 15. 7. 2009 09:58

Jenže Das Auto je Das Auto :D
Nesnáším zimu,sníh,břečky,sračky...
Ondras85
Inventář

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 7. 2009 09:59

Ondra: to je mi jasne, jenom predhazuji alternativu :)
anonymni

Odeslat příspěvekod GP 15. 7. 2009 10:04

goes: nezvažoval, ani mě nenapadlo, že je to stejná cenová liga. GTI mi i s DPH vychází na 700k. a je v tom DSG/18´´/Adaptivní podvozek ... Musím se podívat na ten Lancer ale moc šancí mu nedávám.Možná jsou to jen předsudky ale sedan a japonské auto jsou pro mě zatím neprobádané teritoria :-) a GTI VI mě chytnul za srdce i designem, což o Lanceru nemůžu říct i když nevypadá zle.
GP
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 7. 2009 10:10

GP: to chapu, ja se jenom ptam, nic vice v tom nehledej.

Jinak jen pro ukazku, takovy Lancer muzete mit klidne za 450tisic:

Obrázek
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 7. 2009 10:13

Lancer sedan Ralliart

2,0 Turbo - 240 koni, 343 Nm
6 stupnova dvouspojkova TC-SST (padla na volantu)

Trvaly pohon vsech kol - predni a zadni samosvorny diferencial. Stredovy aktivni diferencial z EVA (3 mody rozdeleni vykonu)

Stovka za 7 s, maximalka 230 kmh



Ve vybave:
- bixenony
- 18" kola
- elektricke okna, zrcatka
- sportovni sicny
- spickovy audisystem Rockford Fosgate (650W + subwofer)
- navigace s HDD 40GB
- MMCS system - informacni system vozu (graficke znazorneni spotreby, rychlosti, casu jizdy...)
- hafo dalsiho

Cena: 720 000 Kc + 2 dny dovolene
Naposledy upravil anonymni dne 15. 7. 2009 10:17, celkově upraveno 1
anonymni

Odeslat příspěvekod 911 15. 7. 2009 10:17

no jen ty kola jsou drsnejsi, nez cely golf :-)

goes - a jak to jezdi? to uz neni zadny hardcore, jak to byvalo, ne?
Never a frown with golden brown
911
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 7. 2009 10:18

to na obrzku je paket :) ten stoji cca 80tis. na Lancer, ktery muzes miz i za 350tisic.

A ralliart nevim jak jezdi :)
anonymni

Odeslat příspěvekod GP 15. 7. 2009 10:29

Goes :-) Něco si o tom určitě zjistím, uvídíme jestli se miska vah pohne. Dík za tip.

911 - právě že o to "být drsnější" mi nejde spíš naopak mi vyhovuje umírněnost "GTI" současné generace ... rychlejší svezení v kvalitně poskládaném autě co má historii. To mi sedí. Nehledám extrémní zážitky. Občas bych se chtěl vyblbnout na okruhu ale nemám ambice být extra jezdec, jak říkám vyblbnout se jen tak pro zábavu o víkendu nebo po práci. Nikdy jsem nebyl příznivec koncernu, spíš jsem hledal ve vodách Itálie (Bravo T-JET Sport byl vlastně dlouho favorit) ale nový Golf mě prostě dostal, je dospělejší a má jistou vyzrálost, která mi u Brava chybí ... Za to jsem ochotný si připlatit. Ještě jsem zvažoval vybavený Golf VI se silnější 1.4 TSI s DCC a DSG ale když jsem viděl, že cenový rozdíl je pak od GTI relativně malý tak si radši připlatím za kárované sedačky :-)
GP
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 7. 2009 10:33

Jinak zajimavou alterantivou tomu Golfu, byt s absenci manualu je Mazda 3 MPS. V podstate v plne nalozi za cenikovych 690tisic. (dual klima, bixenony, navi, kozeny sportvoni interier, vyhrivane sicny, predni okno...). se slevou se dostanes k cca 650tisicum. Uzita hodnota pro rodinu je o chloupek mensi, nez u Golfu. Jinak je to druha generace, ktera se od prvni moc technicky nezmenila, takze technika velmi odladena a odzkousena.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 7. 2009 10:34

GP: k tomu lanceru - u nas se zatim neprodava, bude az od srpna a bude stat od 850tisic. takze u nas je to pase. Resim nakup v PL, kde to vychazi pri kurzu cca 5,9 Kc a cene 119 000 PLN na tech cca 700tisic.
anonymni

Odeslat příspěvekod 911 15. 7. 2009 10:37

GP - vsak jo, ja to vidim podobne. taky bych si koupil radsi golfa asi. kdyz uz teda neco takoveho...
Never a frown with golden brown
911
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondras85 15. 7. 2009 11:33

GP píše:Goes :-) Něco si o tom určitě zjistím, uvídíme jestli se miska vah pohne. Dík za tip.

911 - právě že o to "být drsnější" mi nejde spíš naopak mi vyhovuje umírněnost "GTI" současné generace ... rychlejší svezení v kvalitně poskládaném autě co má historii. To mi sedí. Nehledám extrémní zážitky. Občas bych se chtěl vyblbnout na okruhu ale nemám ambice být extra jezdec, jak říkám vyblbnout se jen tak pro zábavu o víkendu nebo po práci. Nikdy jsem nebyl příznivec koncernu, spíš jsem hledal ve vodách Itálie (Bravo T-JET Sport byl vlastně dlouho favorit) ale nový Golf mě prostě dostal, je dospělejší a má jistou vyzrálost, která mi u Brava chybí ... Za to jsem ochotný si připlatit. Ještě jsem zvažoval vybavený Golf VI se silnější 1.4 TSI s DCC a DSG ale když jsem viděl, že cenový rozdíl je pak od GTI relativně malý tak si radši připlatím za kárované sedačky :-)

Jen bych měl na tvém místě obavy jak dlouho ho budu vlastnit,než mi ho zcizí...
Nesnáším zimu,sníh,břečky,sračky...
Ondras85
Inventář

Odeslat příspěvekod vanos 15. 7. 2009 11:43

Dvojspojka od Mitsu je sice novější, ale to neznamená okamžitě, že je i lepší. Řadí pomaleji a navíc ne tak plynule jako u VW. A o (ne)spolehlivosti radši nemluvit.
vanos
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 7. 2009 11:44

vanos: a na to jsi prisel jak?
anonymni

Odeslat příspěvekod vanos 15. 7. 2009 12:16

Po projížďce s Evem. Bylo by fér ale dodat, že se jednalo jen o osahání auta, ne o nějaké důkladné testování. Navíc tato převodovka vyžaduje po řidiči, na rozdíl od DSG, i jistou dávku inteligence a soustředění, když na člověka přijde potřeba hrát si s pádly pod volantem.
vanos
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků