Passat B9

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 11. 12. 2024 14:28

Půl litru oleje na 1200 km se nemůže stát, nikdy!!! :D
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod exBURN 11. 12. 2024 14:41

No to mi ani mx5 nc nebrala :-D Tak snad to jen nedolili no :-D
exBURN
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 11. 12. 2024 15:43

To jako že to máš ve 40% měrky od plné měrky ? Takže ještě 40% a jsi na minimu ?
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod exBURN 11. 12. 2024 16:37

Ano přesně tak.
exBURN
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quasimoto 11. 12. 2024 22:38

Side assist sa nema vypinat, ak to robi je to chyba.
Ja som si nevsimol ze by sa mi vypisal ale skontrolujem to.

Inak musim povedat ze na dialnici som cakal nizsiu sporebu ako u B8, ale zatial sa mi to nezda. Cakal som vacsi efekt znizenia odporu vzduchu.

A aj hluk od kolies teraz na novych zimnych sa mi zda vacsi ako u B8...
quasimoto
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 11. 12. 2024 22:59

zadny ubytek odporu tam neni
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod quasimoto 11. 12. 2024 23:06

Passat má historicky najlepšiu aerodynamiku akú kedy mal. Koeficient odporu vzduchu sa totiž z 0,31 znížil na 0,25. Automobil tak bude najmä vo vysokých, diaľničných rýchlostiach jazdiť s oveľa menšou spotrebou paliva. K dosiahnutiu tohto výsledku prispievajú okrem samotného tvaru karosérie aj aerodynamické disky či vzduchové záclony, ktoré usmerňujú prúd vzduchu do bokov predného nárazníka a okolo predných kolies, čo zabraňuje vzniku turbulencií.
quasimoto
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 11. 12. 2024 23:35

super. tak prvni cast mas. a ted to Cx vynasob prumetem celni plochy. a s ohledem na to o kolik je b9 sirsi a vyssi zkistis ze celkovy aerodynamicky odpor je vetsi nez byl.

neni zac. a priste never tolik pr kecum.
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod quasimoto 11. 12. 2024 23:42

Samozrejme, az na to, ze to tak nie je :)

Sirka
B8: 1832
B9: 1849 = +17 mm

Vyska
B8: 1516
B9: 1497 = -19 mm
quasimoto
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 11. 12. 2024 23:45

vysku mas spatne i sirku u b9
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 12. 12. 2024 00:10

zajímavé, že B5 měla údajně 0,27

(btw. pro B8 jsem našel 0,29 a věřil bych tomu spíš)

ono teda taky záleží, jestli řešíme sedan nebo kombi (u B9 je to jasné)
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quasimoto 12. 12. 2024 00:36

Goesson píše:vysku mas spatne i sirku u b9

Mas ciastocne pravdu.

Pozeram zdroj vyrobcu, ta vyska B9 je nizsia ako som povodne pisal, ma byt 1484 mm, cize -32mm vs B8 :)
Sirka sedi.
quasimoto
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 12. 12. 2024 06:30

zajimave ze nemci doma pisou na webu 1521 ty smudlo
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod brasci 12. 12. 2024 06:53

Nemci maju vysiu zivotnu uroven tak logicky aj vyssi passat. Tu sa predava nizsia verzia pre socky.

-- 12 pro 2024, 06:57 --

Ale inak mi ten rozdiel vysky pride tak akurat o hagusy. Co by asi nebolo nebolo fer ich ratat do celnej ploch.
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 12. 12. 2024 07:07

jakoze v jedne ven je dame a v druhe ne? okej. nemam problem. pokud je zadani ze vyhrava b9 tak souhlasim
Goesson
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron