
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Dostane se ti tam kamínek a to bys viděl co takovej sajrajt umí nadělat neplechy. Kámošovi se tam dostal a vybrousil mi tam drážku, že měnil kotouče za 10 tis. Nutno dodat, že to je tech. antitalent, protože to pískání by poznala snad i ženská.Agramon píše:Mě se to nějak nezdá (myslím ten původní problém), pokud nefrézoval destičkou kotouč - železo na železo, tak nechápu co by s něma měl po 60k mít. Co tam ten kánálek jako udělalo, když do sjetí destiček měl ještě dost času? Prostě autorizák no.. teď už není co řešit, ale příště bych ten klotouč chtěl schválně vidět.. přeci to nemůže bejt takovej aušus.d/quote]
No jo, ale tyhle kotouče tam mají drážky pro lepší odvedení nečistot a chlazení. To nejsou kontrolní drážky.Na to taky musíš mít odpovídající destičky, kdyby si tam dal normální, tak by si po pár zabrždění z nich nic neměl.Jintaj píše:Tyhle kotouče mají drážky nejspíš už z výroby: :razz:
Aneb ideální brzdy na Octu I i II
![]()
dimg]http://resize.like.cz/images/1198253385Brembo.JPG[/img]
turboleon píše:Já dal na doporučení svého mechanika Zimmermanny a desky Mintex. Tomu MIntexu jsem moc nevěřil, chtěl jsem Ferodo DS performance, mb]ale vysvětlil mi jak se to s Mintexem má, že je to pravděpodobně lepsší značka než Ferodo akorát míň známá m/b]a vůbec nelituju. Ty Zimmermany jsou vrtaný a vyšly cca 4500 předek a 3000 zadek. Měl jsem ale možná trochu lepší cenu. Jinak prý ještě jdou ATE.Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků