[Škoda News II] - Škoda Rapid oficiálně

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Jak se vám líbí Rapid?
1 9 %  18%  [ 9 ]
2 24 %  50%  [ 24 ]
3 10 %  20%  [ 10 ]
4 3 %  6%  [ 3 ]
5 2 %  4%  [ 2 ]
Celkem hlasů : 48

Odeslat příspěvekod myznar 1. 10. 2008 21:38

George_Couser píše:
Marek_Litzman píše:tak mame dalšího prvního, tentokrát novinky první informovaly o tom, že bude facelift :D http://www.novinky.cz/clanek/150940-nov ... rafie.html


Ne, ne! První byl dne iDnesu iDnes. :pozor :D

No pozor! Oni mají první oficiální foto. 8-D
prdění je sexy
myznar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myndel 1. 10. 2008 22:06

Já to vidím tak, že každý má v něčem prvenství. Já byl zase první, kdo si přečetl ten článek, kterej jsem o faceliftu napsal. Takže jsem vlastně taky king :-))
myndel
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Fojťan 2. 10. 2008 00:27

tak fejslift docela zklamani... predek by jeste usel, i kdyz musim souhlasit s nazory ohledne jeho nadcasovosti a elegance, nebo spis jejich nedostatku. i presto mu nelze uprit urcite charisma a respekt, ktery budi. co uz je problem - jeho naroubovani na stavajici styl designu. zejmena k bocni siluete se vylozene nehodi a pusobi nepatricne.

zmeny na zadku hodnotim jednoznacne negativne - tu odrazku ve svetlech mohli klidne nechat cervenou, aspon vypadala, jakoze tam patri. to same se tyka slavnych "kocicich oci" - ty jsou akorat tak vysmechem veskere eleganci a decentnosti reprezentativniho vozu, jakym octavia v roli "managersedan pro chude" zcela jiste byla. takovy svetylka at si na auto stelujou tuzeri, a ne fabrika.

co je zcela jiste krok zpet - lakovani spodnich casti narazniku. v cernem provedeni davaly autu hodne opticke lehkosti, ktera se nyni zcela vytratila ve prospech radoby efektnich prvku "zakladni" vybavy jako listy (a narazniky) v barve karoserie, ktere jsou na druhou stranu jakozto default polozka v ceniku duvodem k radosti nejednoho franty ze lhoty, ktery se chysta na kauf "okty f tedeicku, voe". a ted i ve "fejsliftu, voe".

interier dale prinasi v urcitych verzich nehorazne nechutne pseudodrevene oblozeni cele desky. to je uz primo beh zpet, vzpomente na mondeo. co se mi nelibilo u RS - ten "hlinikovej" panel - je tady jeste umocneno na entou. volanty, radia a klimatizace jsou samo ku prospechu veci (ale take rozpoctu autmobilky), i kdyz se nejedna zdaleka o nic bez ceho by se nedalo zit. jediny, co je na tom cool, je to, ze muzete rikat "mam volant z audi".

nejvetsi uzivatelske nedostatky vozu jako takoveho - narazim zejmena na kvalitu zakladnich sedacek a slabou nabidku pohonnych jednotech (predevsim co se tyka dieselu) - nebyly odstraneny, tudiz se da rict, ze kdo si koupi fejslift na tom nebude o nic lip nez ten, kdo si koupi edici08.

a to jsem ani nezminoval vyrazeni predepinacu zadnich bezpecnostnich pasu, na jehoz adresu mi zcela dosly slova... bohuzel, trend v autmobilovem prumyslu je presne takovy, jaka je "nova" octavie - sniz kvalitu vozu, sniz naklady na vyrobu, a pridej co nejvic efektnich serepeticek, ktery se vyrabi kdesi na taiwanu prakticky zadarmo, jenze na ne zakaznici nejvic leti. no, jak kteri... super dotykovej displej, vychytanej maxidot nebo nejake nove ovladani klimatizace lepsi auto urcite nedelaj.
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Zero 2. 10. 2008 01:13

George_Couser píše:Mr.Zero: No taky mi to na těch fotkách moc nešmakuje, ale ono to možná zkresluje...

čím víc koukám na ty fotky a na tu flashovku, tak to asi opravdu zkresluje, mno uvidime, ted uz staci prijit v tu pravou chvili na linku a přesvědčit se :lol:
Mr.Zero
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod VWP 2. 10. 2008 06:42

je to dobre jak sviňa, ten novy Jundaj
...ale jinak; určitě si na FL zvyknem. Ze začátku se mi nelíbila ani FII a zvykl jsem si. Člověk je tvor přizpůsobivý, zvykne si na všechno...dokonce i na provaz....visí a nevadí mu to :-D
VW Polo 1,2 47 kW
VWP
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomcat999 2. 10. 2008 08:08

A co ty změny u Tour-u? To zase bude pět vteřin před ofiko ohlášením a George z toho bude na větvi jak brzo to vytáh? :lol:
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCI
Ford Focus II FL 2.0TDCI
tomcat999
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bojler 2. 10. 2008 08:39

Ardeth píše:No ja nevim ja bych se stydel jezdit v Roomsteru. Lidi v nem vypadaji hrozne smesne.
Mozna mas vetsi rozvor,ale nemas to ani pro pet lidi a sice budou mit pro kolena dostatek mista,ale nevejdou se tam na sirku,pokud neprevazis mongoly do foxconnu. Zadni napravu mas z obstarozniho Touru. Koupil sis to za bezmala pulmega se zravym moturkem. Ja to mam skoro za polovic.
Mne se Roomster proste nelibi. Tour je decentnejsi.
Kdyz ses tady jeste vyjadroval jako majitel filcky,tak jsi byl mnohem prijemnejsi.
Ale nic nechci se hadat,jen tvoje reakce byla docela pod inteligencnim prumerem. Jen mi proste prislo komicky,ze kritizujes FL OII a sam doma mas velmi kontroverzni design,ale tak nic proti kazdej mame jiny oko.


Zere te to snad, ze sem za to dal castku, jakou sem dal? Chapu, ze v bazarech jich asi este moc neni, ale kdyby ses v R aspon svezl, tak bys zjistil, ze:

- byt je zadni modul upravnej z Touru, tak se narozdil od neho chova auto naprosto jinak - hlavne se v zatackach NEHOUPE a presne drzi stopu; nenasel sem zatim nikde kritiku toho, ze by pouziti napravy to auto nejak diskvalifikovalo, kdyz si proctes aspon testy, tak je naopak podvozek celkove hodnocen jako vyborny

- spotreba 7l je "zrava" a mam "moturek"? proc si teda kupujes jeste slabsi motor, navic do auta s hmotnosti vyssi o 300kg? Mam spotrebu 7l a stovku za 10,9. Je to takova katastrofa, kdyz naftovej coud ma spotrebu 6,3 a zrychleni sympatickych 13,4?

- co se tyce sirky vzadu, stara octavia ma sice nejvetsi sirku o vyznamnych a drastickych 2,8cm vice - ve vysledku je to ale k nicemu. proc? sedadla jsou vic uvnitr auta, u oken je diky nepraktickymu tvarovani vyplne dveri mrtvej prostor, jednoduse vzadu neni stejna sirka po cele delce - ono se holt 12 let stari nezapre a precejenom FII/R jde kdyz ne jinde, tak v ergonomii hodne dopredu;
no a jeste jedno sladky tajemstvi na zaver - operadla jsou totiz nastavitelny a pokud je potreba misto v oblasti ramen, staci krajni o neco vic sklopit, prostredni nechat a razem nejsou ramena v jedny rovine a mista je jeste vic...jel sem tesne pred prebranim Ruma se starou octavkou a v obou vezl stejny lidi - shodli se na vetsim prostoru vsichni. o tom podelnym asi nechces diskutovat.

- chapu, ze te muze tesit, zes nakoupil levne; modely LaK padaji s cenou velmi vyrazne a taky sem o nich jednu dobu uvazoval. nakonec se mne zalibil Rum a rozhodl se dat prednost nezaprdenymu autu na prani. koupi ti chvalim a preju hodne stastnych kilometru. s pocitem, ze majitele jinych modelu jsou "smesni"
bojler
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bojler 2. 10. 2008 08:45

Ardeth píše:V Touru se vejdou tri dospely lidi vedle sebe v pripade,ze se trochu posoupnou predni sedacky. Pokud tvrdis ze ne,tak asi mas 120kg. V Roomsteru je misto prostredni sedacky prkno,tak nevim nevim.
Myslis jako vic mista na kolena nebo dokonce do sirky nebo do vysky? :D


Tak tady taky nemas pravdu. Ony se predni sedacky nemaji kam posunovat, kde nic neni ani smrt nebere. Je to hra s nulovym souctem. Aby se dozadu posadili dospeli lide, musijou se ti vpredu mackat.

Co se tyce prostredni sedacky, pokud bylo to prkno mysleno ohledne tvrdosti, tak sedacka je mekka, alespon mekci nez provedeni v OI s loketni operou. Tam se opravdu dalo hovorit o tvrdem prknu.
bojler
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bojler 2. 10. 2008 08:51

NiceOne píše:Klimatizaci zdarma uvadi sama skodovka na vyse uvedenych strankach, ale chybi mi kompletni cenik.

Neváhejte a nasedněte do elegantního a zároveň moderně laděného interiéru Magic s klimatizací Climatic (bez přípatku).


V cene by standardne byt nemela (ale mam info z pulky srpna), mozna tu akci nejak rozsirili. PDFko sem kazdopadne nikde nevidel.. zmeny sou ale asi dost mozny, protoze Esprit pak prejmenovali u Ruma na Fresh..
bojler
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 2. 10. 2008 08:54

Nemůžu si pomoct, ale přední světlomety mi připomínájí světlomety z 3er.

Každopádně dobrá práce, to auto omládlo a působí mnohem krásněji a ladněji, než stará.
anonymni

Odeslat příspěvekod spitfireIX 2. 10. 2008 09:23

Podle mě se facelift docela povedl. Za pozitiva považuju:

- Octávce to sluší
- Nová rádia co čtou SD kartu a komunikují s MP3 přehrávačema
- Natáčecí xenony - teda pokud pořádně svítěj. Uvidíme.
- TSI se sedmikvaltem DSG a TSI 4x4
- Větší zrcátka - ty stávající jsou dost na prd
- Denní světla oddělená od potkávaček - i když asi nulový praktický význam

Naopak za minimálně diskutabilní povužuju:

- Hnusnou anténu
- Nárazníky lakované až dolů - náchylné na odření
- Dřevoplastový dekor - člověk si ho ale nemusí kupovat
- 1,6 TDI by mu slušela, i když ta 1,9 TDI neni tak zlá, jak tu někteří tvrdí

Jinak mám teď dilema - mám jít do faceliftované 1,8 TSI nebo do nefaceliftované RS 2,0 TFSI?
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bojler 2. 10. 2008 09:33

no zklamanim muze byt treba absence predpinacu pro lidi vzadu, pro me este denni svetla mimo klasicky. docela by me zajimalo, jak bude vypadat interier mimo bezovou kuzu..
bojler
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myznar 2. 10. 2008 09:40

spitfireIX píše: 1,6 TDI by mu slušela, i když ta 1,9 TDI neni tak zlá, jak tu někteří tvrdí

Jinak mám teď dilema - mám jít do faceliftované 1,8 TSI nebo do nefaceliftované RS 2,0 TFSI?

1,9 TDI neni zlej motor, ale je to jenom základ. Na můj vkus má malej kroutící moment, rozdíl oproti 2,0TDI je hooodně znát.

Já bych bral 1.8TSI, zrychlení 0-100 za 8.2s je slušné, dvoulitr má imho výkonu zbytečně moc. Spíš se rozhodni, jestli chceš tvrdší podvozek a trošku poladěný výfuk u eReSa.
prdění je sexy
myznar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 2. 10. 2008 09:51

bojler píše:no zklamanim muze byt treba absence predpinacu pro lidi vzadu, pro me este denni svetla mimo klasicky. docela by me zajimalo, jak bude vypadat interier mimo bezovou kuzu..


Jak jsi přišel na to, že tam ty předpínače nejsou?
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 2. 10. 2008 10:04

myznar píše:
spitfireIX píše: 1,6 TDI by mu slušela, i když ta 1,9 TDI neni tak zlá, jak tu někteří tvrdí

Jinak mám teď dilema - mám jít do faceliftované 1,8 TSI nebo do nefaceliftované RS 2,0 TFSI?

1,9 TDI neni zlej motor, ale je to jenom základ. Na můj vkus má malej kroutící moment, rozdíl oproti 2,0TDI je hooodně znát.

Já bych bral 1.8TSI, zrychlení 0-100 za 8.2s je slušné, dvoulitr má imho výkonu zbytečně moc. Spíš se rozhodni, jestli chceš tvrdší podvozek a trošku poladěný výfuk u eReSa.


Jo 2,0 je výkonově někde jinde, ale 1,9 jako základní diesel neurazí

Na RSku mě láká:

1. Výkon - toho nikdy není dost. Míval jsem 151 kW s předohrabem a bylo to v pohodě. Nejsem sice žádnej závodník, ale když tam ten výkon máš, tak je z toho hned jinej pocit.

2. Sedačky - ty RSkový mi příjdou o hodně lepší, než ty normální

3. Barva - ta modrá je úžasná

Tak nevím, nevím...
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků