
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Ja se priznam, ze te otazce moc nerozumim. Co je na vyrazeni a vyuziti setrvacnosti auta nudneho ? Ja treba nevim, co je akcniho na tom jezdit brzda plyn, jaky to ma vyznam ? Ze cloveku trosku vice tluce srdce, ze je pak z takove jizdy vice unaveny, vystresovany a casteji se vystavuje riziku ? Jak jsem dokazoval v minulem prispevku - na 320 km jsem dojel s o 3l mensi spotrebou nez Superb se stejnym motorem pri zhruba stejnem rychlostnim prumeru - cesta nam tedy zabrala zhruba stejny cas a presto ve vysledku musela byt jeho cesta stejne nudna jako moje. Vyzkousej si parkrat svuj odhad a zkus si vyradit, mozna te zacne bavit zkouset svoje odhady, to neni nuda, to je zabava.cayman84 píše:mfilip: a bavi te takova jizda???
Ja bych se unududil k smrti![]()
![]()
Diky, nakonec to dobre dopadlo. Kdyz se na to podivas papirove, tak 1.8T ma max. toc. moment od 1750 ot a to jsou pro mne otacky ve kterych se vubec nebojim jezdit a priznam to v klidu, na rovince nebo z mirneho kopce nemam problem ani s 1500 ot. Motoru to nedela nejmensi problemy jsou to jen udrzovaci otacky na rychlost a pri potrebe zrychleni je potreba podradit. Kdyz se podivas na zprevodovani:Tlumex píše:mfilip: Me tohle vlakno zaujalo pac svoje skusenosti s vymenkari a ne opravari mam taky! Moc sem ti drzel palce at to vyresis cestou nejmensiho odporu! Jen me trochu zarazilo na styl tvoji jizdy tahle motorizace! Ja mam omegu pouze s ubohym dvoulitrem a kdyz jedu po meste 50 tak na 3 to krouti 2100 na 4 1500 /uz to je poznat na motoru ze neni priliz spojojeny / na 5 1200 a to uz je prakticky neprovozovatelny! V 1,8T jsem nejel ale myslim ze si podtoceny motor nebude moc chrochtat! Jinak ja jezdim taky na spotrebu dlouhodobou mam 11LPG a dost jezdim po meste
ne, neberu.Tlumex píše:No tak to mas jinak sprevodovany! 1900 na tu 4 bych jezdil taky.
Hlavne to neber tak ze te kritizuju jak jezdis je to kazdyho vec jen me zarazil tvuj vyber motorizace kdyz jezdis hlavne na spotrebu
Polda_V6 píše:mfilip: uznavam, ze to ma hlavu a patu. Dneska jsem tak jezdil - jakmile byla cesta trosinku z kopce nebo jsem cekal krizovatku atd., vyradil jsem.. a ono to auto jelo stejne rychle dal
Snazim se pri razeni tocit max. 3000 a nevytacet zbytecne motor, takze brzo poreferuju jake spotreby jsem dosahnul
TAk to vidět, vyletím z kůže, přijdu tam a tomu frajerovi rozbiju tlamu a mohli by tak počítat, že jim něco zaplatím. To si člověk pak musí rozmyslet, jestli jim to tam dá ofiko a vezme si protokol o převzetí a záleží co jim v něm dovolí, nebo jen tak, ale pak bych si u toho radši stál. Jo dobrej a spolehlivej mechanik se hodně špatně hledá. Ze zkušenosti vím, že jich ve značkových servisech bývá hodně pomálu. Někdy je lepší obyč. mechanik ve své dílně, ale na něj musí člověk taky dostat nejdřív dobré reference.MDP píše:Máš štěstí, že nemáš dvě auta, já dal jednou auto do servisu na výměnu filtrů a jel jsem druhým mezitím do firmy pro zboží a když se vracím, tak do kopce mě předjelo moje vlastní auto tak 140kou na konci vesnice.... myslel jsem, že je zabiju.e/quote]
MDP píše:Já se přiznám že jsem taky testoval... asi na 330km, tankování do plné.. vysočina většinou na 30km trase s se značným převýšením a zatáčkami kde je to i 50 moc rychle. Normálně mívám kolem 9,3... když jsem vyřazoval a využíval dojezdu a včas řadil tak jsem měl 7,9l/100km.. O1 1,8T 4x4 Kombi. Rovnou oznámím, že mi tento styl jízdy nevyhovuje, ale rád napíšu, že se tím dá spotřeba opravdu snížit.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků