OCTAVIA II pokec

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod ka-spel 14. 4. 2016 20:11

Když .si tak raději 2.0 fsi nebo to samé v turbu.
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MATOUS69 14. 4. 2016 22:10

santinocz píše:
K86 píše:
santinocz píše:Dotaz: zdravím pánové, o víkendu si dovezu octavii II po fl, rv 2010, 1.8 tsi 118 kW, najeto má 89000. Kupuju ji od bráchy. Chci se vás zeptat, zda je v tmto nájezdu dobré udělat nějaké opravy, např. rozvody, kladky atp. Prostě takovou tu klasiku. auto znám a jezdí dobře. Ale chci mít klid. Díky.


vyser se na to


Proč konkrétně?

Motor je bezproblémový až od roku 2013 minulý rok jsem také měnil motor, opravy moc nejsou možné. Pokud je to ješte ve fázi kdy stačí vyměnit pístní kroužky písty a ojnice tak je to zhruba 70-80k. Pokud se to dostane do fáze kdy se škrábne stěna válce tak je to v podstatě na výměnu motoru (můj případ)
MATOUS69
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Aštar_Šeran 14. 4. 2016 22:12

Jo a ať to brácha prodá do áček, aby si ušetřil dohady s novým majitelem.
Aštar_Šeran
The Baker
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MATOUS69 14. 4. 2016 22:13

Pokud bylo servisované v autorizovanem servisu je pravděpodobné že dostaneš kulanci. Já jsem jí dostal ješte ve 197k kilometrech

-- 14. 4. 2016 21:15 --

Taky bych si to být tebou raději nekoupil motor fajn ale servisní náklady jsou jako u mnohem dražších a lepších aut

-- 14. 4. 2016 21:17 --

Dnes už ti většina autobazarů motory 1.8 tsi z určitých let vůbec nevykoupí...

-- 14. 4. 2016 21:19 --

Teď jsem Koukal na fakturu a cena Holého motoru byla bez práce 160k
MATOUS69
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ka-spel 14. 4. 2016 22:51

To bylo tehdy takové testování na zákazníkovi. Akorát v Německu trvalo podstatně kratší dobu. Tady vůbec problémy nepřipouštěli. :-!
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 4. 2016 22:51

Jen aby
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 15. 4. 2016 02:57

Taky raději doporučuji OII RS v benzinu.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod santinocz 15. 4. 2016 09:53

Je to pravidelně servisováno, nemyslím si, že co motor, to problém. Spíš jde o to zjistit, v jakém je stavu a pořešit případné problémy (které se ale vůbec nemusí projevit). Mmj. doteď s tím autem nebyl jediný problém.

Potřebuji poradit, co řešit atp., na co si dát pozor. Odpovědi typu "vyser se na to", jsou mi k ničemu. I tak díky.
santinocz
Nováček

Odeslat příspěvekod K86 15. 4. 2016 09:58

Tak kdyz ti nestaci moje jednoducha rada aby ses na to ***** a rozepsani ostatnich, co s tim motorem meli zkusenosti a to jeste po foru chodi daleko vic lidi, kteri to sem proste nenapisou, protoze skodifka je jejich srdcova znacka tak pak je to jen a jen na tobe.
Krome kompletni rozborky to nezjistis a myslim, ze ani tou rozborkou bys to na jisto nezjistil. Je to sazka do loterie, jsou motory kde je velka pravdepodobnost, ze se nic nestane, ale taky jsou motory kde je velka pravdepodobnost, ze se neco stane, protoze uz z vyroby to jsou strepy.
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MATOUS69 15. 4. 2016 10:52

santinocz píše:Je to pravidelně servisováno, nemyslím si, že co motor, to problém. Spíš jde o to zjistit, v jakém je stavu a pořešit případné problémy (které se ale vůbec nemusí projevit). Mmj. doteď s tím autem nebyl jediný problém.

Potřebuji poradit, co řešit atp., na co si dát pozor. Odpovědi typu "vyser se na to", jsou mi k ničemu. I tak díky.

Tak pokus jsi psal že motor žere olej olej tak jediná možnost je přes pístní kroužky(pokud olej neteče přes plechovou vanu kterou tento motor má a stane se že kolem šroubu prorezne nebo přes turbo) a tím pádem tě čeká oprava kterou jsem psal. Jediná možnost jak to zjistit je sundat hlavu nebo když prohlédneš dobře motor a nikde nebude únik oleje tak je to jasné. Ale zase nevím jak jsi na tom finančně, pokud si můžeš dovolit opravu kterou jsem popisoval tak do toho klidně jdi, vyjde tě to nejspíš o trochu levněji než si koupit nové auto...
MATOUS69
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod šulda 15. 4. 2016 11:11

santinocz píše:Potřebuji poradit, co řešit atp., na co si dát pozor. Odpovědi typu "vyser se na to", jsou mi k ničemu. I tak díky.

K ničemu ti nejsou pokud čteš s otevřenýma očima. Ale ty to auto prostě chceš tak nemá význam se o tom bavit. Ze skušeností taky radím dát od toho ruce pryč.
šulda
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 15. 4. 2016 11:59

santinocz píše:Je to pravidelně servisováno, nemyslím si, že co motor, to problém. Spíš jde o to zjistit, v jakém je stavu a pořešit případné problémy (které se ale vůbec nemusí projevit). Mmj. doteď s tím autem nebyl jediný problém.

Potřebuji poradit, co řešit atp., na co si dát pozor. Odpovědi typu "vyser se na to", jsou mi k ničemu. I tak díky.

Vyser se na to :)
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukino190 15. 4. 2016 20:58

Zdravím, plánuji koupi Octavie II facelift. Jaký motor mi doporučíte? Do teď jsem měl vše v benzínu ale chci to auto na delší dobu takže asi TDI že? S ohledem na spolehlivost TSI motorů. Dnes jsem se svezl s 1.6 TDI Greenline. Je nějakej znatelnej rozdíl mezi 1,6 TDI 77kw Greenline a mezi klasickou 1,6 TDI 77kw? Má jiné převody že? Co tak nějak sleduji tak 1,6 TDI nemají nějaký velký průser. Ale rád bych věděl názory lidí který auto třeba mají :) ...děkuji vám
ŠKODA FABIA 1.2 TSI 63KW SPORTLINE
lukino190
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 15. 4. 2016 21:10

Když benzínovou dvojkovou Oktu, tak 2.0TSi :-) To je jedinej relativně spolehlivej benzín.

Jinak bych bral 2.0TDi CR.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukino190 15. 4. 2016 22:17

U toho dvoulitru je také problém utržení nějakého šroubu na motoru ne? No zatím furt uvažuju o 1,6 TDI .... i když neříkám že neskončím u 2,0 TDI :)
ŠKODA FABIA 1.2 TSI 63KW SPORTLINE
lukino190
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků