
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Tak s turbem a obecně s motorem. Nehonit to studený, ale počkat až se zahřeje olej a po dlouhé a divoké jízdě nechat dochladit turbo a až pak teprve vypnout motor...Alex píše:Ak máte nejaké rady skúsenosti napr. ako jazdiť s turbom aby čo najviac vydržalo aké sú najčastejšie závady ako im predísť čo ste si na O2 vylepšili a pod poradtei/quote]
wolff píše:Když myslíš... No popravdě...ti to povím ajk to je reálně... Nedělal bych to. oni vědí proč to nechávají černé.. není nic horšího než mít an nalakovaným spodku černý fleky od patníků, obrubníků a jiných neřestí... Octavie ze škodovek vypadá ještě jakž takž schopně, takže bych to neřešil... Spíš tomu po prvním najetí k obrubníku ublížíš...m/quote]
wolff píše:Když myslíš... No popravdě...ti to povím ajk to je reálně... Nedělal bych to. oni vědí proč to nechávají černé.. není nic horšího než mít an nalakovaným spodku černý fleky od patníků, obrubníků a jiných neřestí... Octavie ze škodovek vypadá ještě jakž takž schopně, takže bych to neřešil... Spíš tomu po prvním najetí k obrubníku ublížíš...m/quote]
Alex píše:T.E.CH píše:No tak v první řadě bych vyměnil motor.![]()
/quote]Myslíš v Civiku,to aj ja,ale Honda iný diesel nemá
Ale vážne,motor je ok,ale ak máš nejaký pokec,hoď ho sem,rád si ho prečítamh/quote]
No to jediněJackNO.1 píše:wolff píše:Když myslíš... No popravdě...ti to povím ajk to je reálně... Nedělal bych to. oni vědí proč to nechávají černé.. není nic horšího než mít an nalakovaným spodku černý fleky od patníků, obrubníků a jiných neřestí... Octavie ze škodovek vypadá ještě jakž takž schopně, takže bych to neřešil... Spíš tomu po prvním najetí k obrubníku ublížíš...m/quote]
tak pokud člověk není kopyto, má odhad nebo aspoň není línej a radši si vyleze z auta podívat se jestli mu to nad obrubník vyjde nebo ne, tak bych se nějakýho lakování nebál...!/quote]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků