O2 na max?

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MAN737 25. 1. 2006 23:55

4stepk:netvrdím,že BMW je střed,kolem kterého se otáčí země,ale oproti O2 je určitě jistější ve vyšších rychlostech.
pokud se to tobě nezdá a BMW tě vyrazněji nepřesvědčila,pak chce servis,tlumičema bych začal..
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marios 26. 1. 2006 08:38

Přidám se do diskuze :D Myslím, že O2 na tom není špatně se stabilitou ve vysokých rychlostech, ale určitě se najde i plno lepších ,ale taky dražších aut. Řekl bych, že to co umí O2 tak moc podobných aut za stejné peníze se stejnou stabilitou nekoupime. Toť můj názor. Jinak souhlas s goesem s tím, že ta "jistota" v O2 tam je "jen" do těch cca 170 - 180 km/h max. Proč taky jezdit rychleji, když většinu motorizací O2 na dvoustovku musíte ždímat z posledního?? :hm

Jinak já jsem jel se svojí 1.6 FSI tacho 190 km/h (viz. fotka) a ještě by to jelo rychlejc, ale záčínala se plnit dalnice tak jsem nemohl. Ale těch 210 tacho by to určitě udělalo. :D Obrázek
Octavia II 1.6 FSI
Marios
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavel Mareš 26. 1. 2006 09:26

Takže maximální rychlost,co se píše v prospektech je reálná nebo tachometrová?Vždycky jsem myslel,že tachometrová a když jsem ji dosáhl byl jsem spokojen.Bohužel nemám možnost si to změřit reál,takže to pouze mohu hrubě odhadnout z chyby tachometru.
Pavel Mareš
Missák Garáže 2008
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod madeja 26. 1. 2006 09:30

Měl jsem OI 1.8 T, byla skvěle zajetá, prostě dorý kousek. Tacho bylo do 240 ručka se dostala i těsně přez něj a to nejednou.
Teď mám O II 2.0 TDI 128 Kw, už tak moc nejezdím po dálnicích jako předtím, takže nemám ty možnosti prázdných silnic, ale už mi to na tacho ukazovalo i 230 Km/hod. ( mimochodem tacho ukazuje cca 10 % meně než Superb mojí mutter )

Všem přeju hezký den :)
madeja
Nováček

Odeslat příspěvekod TOM_1.8T 26. 1. 2006 09:42

Moje O1 1.8T jede taky 215+, na víc nebylo zatím kde. Ale pocitově bych s tím nejel víc než 180. Pak jelikož je to hatchback, tak začíná zadek plavat. Je fakt, že kolega má stejný motor, ale kombi a je v poho. Fičeli jsme spolu německem na tachu 210 trvale a v poho. Takže hodně dělá aerodynamika. Taky mi u toho motoru chybí výkonová špička. Ten plochý průběh momentu je ke vzteku. Jediné žešení je chiptuning. A těch 215 bylo tachometrových v úseku Frýdek-Místek do Ostravy.

Mějte se
TOM
TOM_1.8T
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mayklmaykl 26. 1. 2006 09:43

Podle toho co se tu píše o ORS mi asi jede bmw 280km/h...

pokud závodím s Rskou tak ji na omezovač předjedu bajvoko o 15-20km/h...mě to ukazuje asi 255km/h tacho

jinak stabilita O2 a BMW je uplně jinde,jak psal MAN, pokud se zdá bmw podobné O2ce chce tlumiče,silentbloky atd...
mayklmaykl
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MartinTDI 27. 1. 2006 19:04

Abychom nezapomnel ma O2 ma 17'' kola Pegasus a ,,sportovni podvozek'' cim vyrobce mysli tuzsi tlumice... Kdyz jsem skousel max tak mi auto nepripadalo nestabilni. Ale rad bych zduraznil ze to bylo v Nemecku!!!! A vubec nebyl problem zatacet v tacho 190 ale opat musim zduraznit ze to bylo Nemecku. Na nasich dalnicich mam nekdy jiz pri 150 pocit ze jedem 200 :D :D :D :D :D :D

Je predsa rozdil kdyz jedete 90kmh po uzke rozbite silnicke a pred ocima mate smrtku a rovne dalnici kde mate pri 130kmh pocit ze stojite na miste.
BMW
MartinTDI
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 27. 1. 2006 19:17

MartinTDI píše:Ale rad bych zduraznil ze to bylo v Nemecku!!!! A vubec nebyl problem zatacet v tacho 190 ale opat musim zduraznit ze to bylo Nemecku. Na nasich dalnicich mam nekdy jiz pri 150 pocit ze jedem 200 :D :D :D :D :D :D


To je blbost. Pokud neni provoz (coz je v Nemecku casto taky), tak se po naproste vetsine nasich dalnich tech dveste da ject uplne bez problemu. Coz je neco co se neda rici o Nemecku, kde nektere starsi dalnice jsou skutecne pozoruhodne a davaji vzpomenout na nasi D1 se slzou v oku a tichou omluvou. Mr. Green
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kosh 27. 1. 2006 19:40

Řekl bych, že to co umí O2 tak moc podobných aut za stejné peníze se stejnou stabilitou nekoupime.





Aby ses nedivil. Ono je hodně lepších aut než O2 a ta cena tem je stejná. Je to jenom o informovanosti. Tady se prostě do lidí vžil fám že O2 je nej a tečka.
kosh
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mayklmaykl 27. 1. 2006 23:49

spíš jde o nervy... já jsem se nedávno honil s nějakým bramborem 250 po jižní spojce a taky to šlo... :-)

mimochodem ona O2 není žádná láce...
mayklmaykl
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod robert1 28. 1. 2006 12:54

když jsme u těch maximálek: všíml jsem si u svého Fáva tohoto:
v techničáku je uváděn max výkon při 5000 otáčkách. na 5. stupeň dokáže vytočit jen 4500 a na tyhle otáčky je schopnej jet od cca 155 výš. samo že alespoň z mírného klesání, nicméně pořád je potřeba přidávat plyn - auto na to reaguje a postupně zrychluje, nicméně otáčky se skoro nezvednou.
Realme X2 Pro. Auta: Peug. 308 SW Dříve: Scala 1.0TSI, Megane kom. III 1,5 dci, Astra kombi J, 1,6 CDTi 81 kw, Rapid 1,6 TDI 77 kw, Mondeo I 2,5 V6, FoFo III 1,6 Tdci 85 kw. ŠFII 1,4 TDi, OII 1,9 Tdi, OII 1,6 Tdi, FoFo II 1,6 Tdci, Lada 2110, Favorit 136
robert1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Jendolf 28. 1. 2006 17:22

O1 1,6MPI Vmax (tacho) 200-210 takze OIIRS muze na budiku ***** 270 z kopecka a ne ze ne... jinak O1 je v klidu tak do 160 pak se v tom dejou podivnosti... OII jen 2.0 FSI a maximalku jsem nezkousel... ale pokrok oproti O1 je nezastavitelnej a v mych ocich skoda zabodovala ne moc, ale prece.
B power M power W power
Jendolf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 1. 2006 17:58

No at tak ci onak, kdyz si vezmete, ze takova O2 2.0 TDI zrychluje na realnych 200 nejakych 55 s, 2.0 FSI taky tak a z 200 na 210 to bude takovych dalsich 10-15s, je dost nerealne takto jezdit, protoze to zrychlovani je opravdu spatne a jakekoli zpomaleni pak znamena plyn na podlahu a dloooooooouho cekat, nez se to na tech 200 dostane. Takze opritmum rychlosti ej tak tech 160-180, kde to O2 zvladne za relativne slusnejsi cas a to je taky takova rychlost, ve ktere je O2 stabilni.

Na druhou stranu mne udivuje, ze nekteri tu nestabilitu neciti a je jedno zda na DE dalnici, nebo CZ ono ty CZ dalnice taky nejsou spatne a takova D2 Brno-Bratislava je docela slusna, byt misty nic moc. A proste to auto uz je pak nachylne na sebemensi vanek, divne vrni a divne se vlni, trepe atd.. takze bud je ridic tak nesoudny, nebo je to ridic, ktery proste nema pro auto cit. Jinak si to neumim vysvetlit. Ono +- 200 km/h uz neni zadna sranda, byt pro hafo aut je to pohodova jizda, ale v nizsi stredni tride a ani v drtive vetsine stredni tridy neni 200 km/h rychlost, pri ktere by auto bylo nejak jiste. Pokud ale nekdo ma 17" Pegasy kola a "sportovni podvozek by Skoda" pak chapu, ze to auto musi sedet i kdyby letelo... no konec srandy decka a trochu vice objektivity a vice vnimat to auto...
anonymni

Odeslat příspěvekod p 28. 1. 2006 19:59

O2 TDI 77kW. Když je dost místa tak se rozjede na 200, dál se jí už nechce. Dříve jsem mě O1 TDI 66kW a ta se rozjela na 205 tacho. Asi optimističtější tachometr. Ale jak říkal Goes, nic moc jistota, i když lepší než O1. Takhle bych nemohl jezdit ani kdyby ta dálnice z Prahy do Brna byla prázdná.
p
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MKMAN 3. 2. 2006 21:50

typicky d1 smerem na prahu pred ricanama pruhonicema z toho kopce to jede jak z praku
MKMAN
Pozorovatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků