Kolik vydrží žhavící svíčky na O1, TDi 66kW?

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod germi123 8. 1. 2006 19:52

Nebo se mu někdo koukněte do ETKY (já jí teď nemám nainstalovanou) a je to.
Octavia I r.v 2002 (TDI 66kw)
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod p0etrik 8. 1. 2006 21:34

Ty ceny co jsem psal jsou z etky.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod germi123 8. 1. 2006 21:35

Já myslel číslo dílu. Jak někdo psal. :-)
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod p0etrik 8. 1. 2006 21:38

tech variant je more, je jich tam asi 10 nebo 15
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod Jim 8. 1. 2006 21:41

germi: jak se nejvíc projevůjí špatné žhaviče při zimním startování?
mě to sice chytá, ale dýl se musí motor protáčet a pak ztěžka chytne.... za tepla startuje OK...já mám podezření na slábnoucí startér, taky má přeci něco najeto...ale nevím, jestli ještě nebude problém ve svíčkách? :lol:
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod p0etrik 8. 1. 2006 21:41

Starter dela problemy spis u tepleho motoru.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod p 8. 1. 2006 21:45

No jí mám dojem že ty žhavicí svíčky jsou v činnosti pouze pokud je teplota nižší než +5C. Takže pokud je více než +5C tak by to asi startovalo bez problémů i s vadnýma žhavicíma svíčkama.
p
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod germi123 8. 1. 2006 21:45

Jim: Zdar. Nebude u Tebe problém spíše v baterce teď v zimě ?
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod germi123 8. 1. 2006 21:47

p: Ne, to si asi pleteš s dožhavováním. To se některých aut vypíná nad +5 C.
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod MAN737 8. 1. 2006 21:48

4Jim: Pokud JE rozdíl nastartovat S žhavením a BEZ žhavení,pak se při žhavení motor lépe natočí a žhavičky jsou OK,čili chyba jinde:startér,baterka,kontakty..

Pokud JE JEDNO zda žhavíš nebo nežhavíš,a startuje to stejně obtížně,pak je problém ve žhavení.
Naposledy upravil MAN737 dne 8. 1. 2006 21:53, celkově upraveno 2
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p 8. 1. 2006 21:52

No ono to ale pokud není zima fakt moc nežhaví. Když tam strčím klíček a je vice než +5C (to jedno třeba i +20C) tak ta kontrolka pouze krátce zasvítí (asi jako airbag) a hned zhasne. To při -18C svítila skoro 20 vteřin.

Tím dožhavováním máš na mysli ty topná tělíska ve vodním okruhu?
p
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod germi123 8. 1. 2006 22:00

P: Při teplejším počasí jak uvádíš stačí opravdu je jen chvilička. Když máš teplý motor v zimě tak nemusí žhavit ani třeba při -10.
Dožhavováním nemyslím svíčky v chladící kapalině. Ale i klasický žhavící svíčky na motoru mají dožhavování po naběhnutí motoru
( na menší výkon samozřejmě a jen nkolik 10tek sekund) Kvůli emisím především.
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod Jim 8. 1. 2006 22:00

germi: no ahoj :) , baterii jsem měnil loni v lednu, že bych tam měl nějakej šmejd? :hm
no jinak jsem slyšel, že kolem 170 byvají startery zaneseny a slabnou...
no, já mám nabídku na starter z O2 TDI za dobrou cenu, tak si říkam, že bych ho tam šoupnul najednou s novou spojkou.... :)
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod germi123 8. 1. 2006 22:02

Jim pozor na stejný model zubu na setrvačníku: Nejsem si jist jestli je totožný.
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod MAN737 8. 1. 2006 22:03

Baterka může zamrznout jeden článek,zkontroluj elektrolyt..
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků