ještě si vzpomínám na svět motorů 70 a 80 let, u každýho testu bylo krom subjektivních názorů redaktorů mnoho tabulek, kde byly uvedeny údaje o spotřebě v různejch režimech, jak to měřili, apod, rychlosti, časy jejich dosažení,, přužnost ve více režimech, a nakonec i odchylky hodnot tachometru od skutečných (každý ví že tachometr ve vozidle ukazuječ vždy víc, pro sichr kvůli radarům apod...) podle toho si člověk m,ohl udělat obrázek o parametrech vozidla, samozřejmě pocit z vozidla a jeho pohodlí se z toho nevyčte, ale je to dostatek konkrétních údajů, ze dnešního sm jsem znechucený, a výhody typu měkčená přístrojovka mi přijdou absurdní, protože to vypydá stejně a sahám jen po vypínačích (vždy si představuji reklamu na prací prášek: "je nový, né jen vypraný v perw...). Králem SM je pan horský, který kritizuje běžné auto s motorem 1.6 jak je líné a pak vychválí jakousi italskou tříkolku co má uvézt pomalu tunu a motor má se 4Kw, jak je úžesně dynamická a i plně naložená drží krok s provozem......
vážně z toho rostu, škodovky jsou sice dobrá auta, tohle je ale moc okatý a přehnaný.......