Zkušenosti s kvalitou Fabie 1.2 HTP

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod kominik 12. 5. 2005 06:38

Napište svoje zkušenosti s kvalitou a spolehlivostí Fabie 1.2 HTP. Kolik máte najeto a případné poruchy a problémy. Díky moc
kominik
Nováček

Odeslat příspěvekod mfilip 12. 5. 2005 07:28

clovece, vis kolik uz o tom bylo napsano ? Nechces si to treba najit, precist a pak se treba ptat konkretne ?
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Řepík 12. 5. 2005 07:29

Ahoj,

mám necelých 13 měsíců 1.2 HTP 40 kw, najeto něco málo přes 16 tisíc km. Problém s ní nebyl zatím žádný, roční prohlídka bez problémů, na diagnostice nezjištěna žádná chyba. Jediná "závada" byla loni v září, kdy se spálila pojistka ventilace. Nová pojistka za 2,50 Kč a od té doby nic dalšího.... klep klep. Občas v zimě vrzala palubka, ale to je asi problém všech škodovek :(

Pokud Tě zajímá něco bližšího, ptej se.

Řepík
Řepík
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NiceOne 13. 5. 2005 14:16

Fabie HB HTP 40kW. Stari 3 mesice / 6000 km. Zatim vymeneny pouze gumicky do steracu, ktere odesli pomerne brzo (zda se mi). Jinak jedina zavada je skripani plastu mezi sloupkem volantu a pristrojovym panelem ve studenem aute. (takze uz jsme dva se stejnym problemem) Opraveno svepomoci podlozenim.

Jinak celkova spokojenost maximalni. Vykon motoru dostatecny (jezdim sam),..do hor bych ho nedoporucoval:)
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 13. 5. 2005 14:26

Fabie 1.2 47kw kombi:29000km,vypadlý konektor zadního stěrače, skřípání plastu ve studeném autě taky.Jinak bez problému.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 13. 5. 2005 14:39

Jo ještě po 23 000 km během 100km odešly obě H7,jelikož svítím i v létě celkem v normě.
anonymni

Odeslat příspěvekod Anndy 13. 5. 2005 14:54

No mam jednu otazku na kominika. Co vlastne tou otazkou mysli?
Lebo bud ho zaujima spolahlivost fabie, to je potom uplne jedno, aky ma motor. Alebo ho potom zaujima spolahlivost motora HTP a to sa tu uz preberalo dost.

Ja by som napr. co to mohol povedat o tom motore, ale nemam fabiu. To aby bolo jasne preco tento prispevok.
Anndy
Anndy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 13. 5. 2005 15:09

To Anndy:zas tolik dílů rozdílných není u Seatu proti škodě.
anonymni

Odeslat příspěvekod kominik 15. 5. 2005 09:09

Jde mi o celé auto a zároveň motor HTP
kominik
Nováček

Odeslat příspěvekod The_Mask 15. 5. 2005 09:56

[quote="Řepík"t Občas v zimě vrzala palubka, ale to je asi problém všech škodovek :(


Řepík
The_Mask
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NiceOne 15. 5. 2005 17:17

The_Mask píše:Nase 307ma taky v zime trochu vrze,prestane az kdyz se tak po hodine uplne celi vnitrek prohreje(velke mrazy,pod -5).


Tak to jsem na tom jeste dobre. Me prestane vrzat po 10 minutach (pokud topim).
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Řepík 15. 5. 2005 17:50

The_Mask píše:[quote="Řepík"t Občas v zimě vrzala palubka, ale to je asi problém všech škodovek :(


Řepík
Řepík
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CyberVic 17. 5. 2005 00:29

...kolegovi z prace odeslo u Fabie Combi 1.2HTP ve 28t km lozisko na LP kole, vymenili na Jarove zdarma, ackoliv auto uz po zaruce, takze asi je to znama castejsi zavada... Jinak je v poho...
VW Touareg 3.0TDI 210kW 8G Aut 4M
VW Tiguan Allspace 2.0TDI 176kW DSG 4M
VW Grand California 600 2.0TDI 140kW 8G Aut FWD
CyberVic
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod upír 17. 5. 2005 09:42

Fabia 1.2 htp combi, 11000 km
od začátku nepřesné zapadání a vůle v aretaci kolejnic předních sedadel, chyběl speciální šroub držící plast tunelu na straně řidiče (po velkém přesvědčování výměna kolejnic, dodání šroubu v záruce)
900 km - odešel brzdový spínač ( výměna za nový v záruce)
již dvakrát se dostal kamínek mezi kotouč brzdy a destičku (jednou sám vypadnul, podruhé demontáž brzdy bezplatně v servisu)
od 5000 km skřípání v interiéru ( někdy plast pod budíky, někdy pravý sloupek, někdy levý bok opěradla řidiče, někdy sedák zadního sedadla) - v současnosti jen občas zavrže plast pod budíky bez ohledu jestli mrzne či je teplo
do první garančky občas při prvním nastartování studeného vozu motr chcípnul (teď už v pohodě)
nad 100km/hod. zbytečně velký aerodynamický hluk vozu
upír
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 18. 5. 2005 17:00

Pokud povrzává přístrojovka nebo plexi je dobré přítáhnout takové plechové matičky pod kapotou/pod čelním sklem/.Dnes jsem je všechny podotahoval a už přístrojovka ani plexi nevrzá ani kapku.Já původně myslel,že drží tapecírunk,ale vypadá,že je tím zepředu dotáhnutá přístrojovka.
anonymni

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků