MartinTDI píše:<<<OBJEM NELZE NICIM NAHRADIT>>>![]()
ale lze, viz motory mercedes kompressor... ty jsou vynikajici.
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
MartinTDI píše:<<<OBJEM NELZE NICIM NAHRADIT>>>![]()
Avant píše:......i o TFSI, tenhle motor oproti staré 1.8T ale tahne v celém spektru otáček zejména nahoře nad 4 tis. kde byla 1.8T už polomrtvá. ...v/quote]
coxxi píše:[quote="štírek"t[quote="Švihák"tMám najeto docela dost kiláků s oběma autama, a je to fakt něco úplně jiného. 2.0 FSI zábírá více už při nižších otáčkách, ale 1.8T má tak od 2500-3000 lepší dynamiku. 2.0 FSI je louda, to turbo tam chybí...,/quote]
Chtěl jsem se tě zeptat,když máš zkušenost s 1,8T na toto:Měl jsem Octavu 1,8T rok 99 a jela fakt dobře,ale někdy jsem měl pocit na stejný trati,že jela líp a někdy na opak.Ted mam RSko a taky mi to připadá.že jsou chvile,kdy fakt jede líp a opak,takže nevím čím by to mohlo být nebo je to fakt možná jenom takový pocit.Jinak děkuji za odpovědi/quote]
To muze bejt klidne pocasim - teplotou vzduchu ... turbomotory to nekdy docela ovlivnuje.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků