Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Turbo píše:[quote="Fojťan";
Stejne ty nase zakony stoji za h*v*o.
goes píše:SirTom: no vy chcete maly nakladak a pritom tam mate druhou radu sedadel. Chtel bych videt prodejnost N1, kdyby byla povinnost mit zrusenou druhou radu sedadel s tim, ze od sedacek dozadu by musel byt uzpusoben nakladovy prostor. Stejne to kupuje driva vetsina lidi, jen proto, ze u toho ma ten odpocet, ale realne to jako maly nakladak nevyuziva. Nerikam vsichni, ale takove ty Touraeg N1, Cayen N1 apod. si nikdo nekupuje jako maly nakladak. Tudiz budte radi alespon za to.
Marios píše:[i]...Zpracování interieru je perfektní, mám už modelový rok 2006 tak je tam i pár technických "blbinek"...i/i]...
mayklmaykl píše:no ja jsem vcera absolvoval jako ridic 800km v O2 2,0TDI a byl jsem mile i nemile překvapen.Musim uznat ze v O2 se uz jede jako v aute,zpracování a vse je ok,akorat sedacky jsou nic moc -uzke a hlavne me dostalo kolik zere 2,0TDI-kdyz jsem jel opravdu slusne tak asi 6,1 ale dalnice a dynamicky okresky to je dost-mezi 9,5-13,4!!! to me u 140k auta dost nemile překvapilo,cekal jsem ze pojedu tak za 7 bezne a uplne max za 10 jako u O1 tdi 81kw!!!
je to bezne nebo ne???e/quote]
p3k píše:Když přidávám s tak slyším trošku pískot turba, není to silné, ale je to slyšet. Je to normální?o/quote]
Marios píše:[i]To kptBobr : Škoda začla vyrábět O2 MR2006 od 23.5.2005 a moje Octavie šla do výroby 25.5.2005 a vyskladněna byla 27.5.2005. Novinkou je třeba, že když hodně prudce začnete brzdit, tak to auto pozná a automaticky rozbliká blinkry (výstražný trohjúhelník), nebo je trošilinku jinak dělaný ofuk předního skla (zřejmě to je odpověď Škodovky na první modely, kterým v zimě v palubka lupala při vytápění vozu) Nyní by to už lupat nemělo... /i]
mayklmaykl píše:to fojtan: mela najeto 13000km-kamos majitel mi rekl ze prej kdyz to zenu at se nedivim,ale na 140k auto se mi to stejne zda trochu silny kafe....
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků