Nekolikrat se tu psalo o tom, jak tezko jdou zavirat dvere u kombajnu, ale i normalni kokta na tom neni o moc lepe. Vzpery jsou moc tuhe a casto to chce vynalozit dost velikou silu, ktere se bohuzel prez "gumovy zmetek", ktery nahradil latkove ucho, dost tezko prenasi na kufr!
Dnes se mi na dalnici stalo, ze prestal fungovat tempomat, nekolikrat jsem to tu jiz cetl, ze se nekomu porouchal. Celkem me to vydesilo, nechtelo se mi do servisu a tak jsem na kopci zastavil, vypnul motor a znovu nastartoval. Tempomat bezel jako by se nic nestalo, holt "chytra" elektronika v aute neco vyhodnotila spatne, stane se.
Par kladnych zkusenosti:
+ na normalni silnici se da jet i pod 4 l/100 km a to ne jako snek
+ xenony jsou celkem slusne ucinne oproti normalnim svetlum, po presednuti do O1 s obyc. svetly jsem myslel ze jedu ve slunecnich brylich
+ MAXI-DOT zobrazuje barevne symboli, ne prez cely, ale jen v horni casti jak jsou hodiny (pisu to sem, protoze mi zadny z prodejcu nebyl pri koupi schopny rict, jestli je barevny, nebo ne!

)
+ je fajn, ze je chlazena schranka pred spolujezdcem (zmrazene jidlo vydrzelo chladne celou cestu z Brna do Prahy

)
A nyni uplne z jineho soudky, zkusenost se servisem Skoda v Pzni. Znama ma Octavii 2, 1.9 TDi, 60000 km, sla na servisni kontrolu. V servisu ji privitala zena za pultem, cast rozhovoru:
Servis: Co si budete prat.
Zakaznik: Servisni prohlidka O2, 60000 km.
Servis: Tady vidim ze mate chodit na servis po 50000 km!! (SPatne vyplneny udaj v servisni knizce od prodejce noveho auta!)
Zakaznik: To je spatne vyplnene, mam chodit po 30000 km.
Servis: Tak co tu delate???
Zakaznik: Mam najeto 60000 km!
Servis: A co potrebujete?
Zakaznik: Pokud vim, tak 30000 + 30000 ja 60000 km, tak bych mela jit na servis, hlasi mi to i pocitac!
Servis: Aha, proc jste to nerekla rovnou? Takze servisni oprava, vymenime vse co se ma!
Zakaznik: Prosim nedolevat vodu do ostrikovacu, je v kufru a olej je tam taky novy!
Servis: Bohuzel, vodu do ostrikovacu vam vasi nenalejeme, muzeme nalevat je tu co tu mame!!
Zakaznik: To si delate srandu?
Servis: Ne, ten olej by jsme ale dolit mohli!
Zakaznik: Dobre, tak ja si to doleju sama.
Servis: Vodu do ostrikovacu, nebo olej??
Zakaznik: Vodu do ostrikovacu.
Servis: Dobre a kdy si chcete pro to auto prijit?
Zakaznik: No az bude hotove!
Servis: A TO BUDE KDY????
Zakaznik: To snad musite vedet vy, ne ja!
Servic: Aha, tak pak si pro to prijedte!
Zakaznik: Snad mi date nejak vedet, treba zavolate, ne?
Servis: Dobre, dejte mi vas telefon! (jiz byl zadan a svitil v pravem rohu monitoru pred slecnou

)
Po nadiktovani telefonu bylo receno ze si znama ma najet s autem do dilny, jeste nikdy to nedelala a vzdy to v servisu delal nejaky technik, samozrejme ze kdyz vjela do dilny, tak na ni technik vyjel co blazni, ze tam lide nesneji!
I tohle se muze stat v servisu, predem rikam ze jindy byla s tim servisem spokojena, bylo to poprve a snad se to nebude opakovat.
Hodne stastnych km a seriozni techniky v servisu.
