Zkušenosti s Octavií 2

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Fojťan 2. 6. 2005 20:24

nemate nekdo 2.0 FSI? zajimalo by me kolik to tak zere hl. ve meste. a taky jak to jede :wink: dik
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 2. 6. 2005 20:34

[quote="Fojťan";nemate nekdo 2.0 FSI? zajimalo by me kolik to tak zere hl. ve meste. a taky jak to jede :wink: dik[/quote]

http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=4856
anonymni

Odeslat příspěvekod Fojťan 2. 6. 2005 20:39

goes píše:[quote="Fojťan";nemate nekdo 2.0 FSI? zajimalo by me kolik to tak zere hl. ve meste. a taky jak to jede :wink: dik


http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=4856[/quote]

DIIIIIIIIIIIIKY MOC
ale prece jenom nejsem tak negramotny abych si neumel na netu najit testy o 2.0 fsi, tim spise na autorevue.
zajima me vice zkusenosti s timto motorem, ne jen jedna.
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marios 3. 6. 2005 07:24

2.0 FSI nemám. Mám "jen" 1.6 FSI a jsem úplně spokojený!!! Mám to nové, takže jsem opatrný, ale už teď jde poznat, že to jede parádně. Subjektivně mi to přijde že cca. do 2500 ot/min to je stejný jako 1.6 MPI 75kW v O1 ale od 2500 ot/min. vejš to jede mnohem líp a od třech tisíc jde cítit solidní zátah!!! Spotřeba zatím vysoká kolem 7,5 l/100km ale je to tím že to má zatím najeto jen 250 km :-)
PS: Mooooc se mi líbí jak je motor tichý!!!!
Marios
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod UserX850 3. 6. 2005 16:58

Nekolikrat se tu psalo o tom, jak tezko jdou zavirat dvere u kombajnu, ale i normalni kokta na tom neni o moc lepe. Vzpery jsou moc tuhe a casto to chce vynalozit dost velikou silu, ktere se bohuzel prez "gumovy zmetek", ktery nahradil latkove ucho, dost tezko prenasi na kufr!

Dnes se mi na dalnici stalo, ze prestal fungovat tempomat, nekolikrat jsem to tu jiz cetl, ze se nekomu porouchal. Celkem me to vydesilo, nechtelo se mi do servisu a tak jsem na kopci zastavil, vypnul motor a znovu nastartoval. Tempomat bezel jako by se nic nestalo, holt "chytra" elektronika v aute neco vyhodnotila spatne, stane se. :?

Par kladnych zkusenosti:
+ na normalni silnici se da jet i pod 4 l/100 km a to ne jako snek :D
+ xenony jsou celkem slusne ucinne oproti normalnim svetlum, po presednuti do O1 s obyc. svetly jsem myslel ze jedu ve slunecnich brylich
+ MAXI-DOT zobrazuje barevne symboli, ne prez cely, ale jen v horni casti jak jsou hodiny (pisu to sem, protoze mi zadny z prodejcu nebyl pri koupi schopny rict, jestli je barevny, nebo ne! :) )
+ je fajn, ze je chlazena schranka pred spolujezdcem (zmrazene jidlo vydrzelo chladne celou cestu z Brna do Prahy 8) )

A nyni uplne z jineho soudky, zkusenost se servisem Skoda v Pzni. Znama ma Octavii 2, 1.9 TDi, 60000 km, sla na servisni kontrolu. V servisu ji privitala zena za pultem, cast rozhovoru:

Servis: Co si budete prat.
Zakaznik: Servisni prohlidka O2, 60000 km.
Servis: Tady vidim ze mate chodit na servis po 50000 km!! (SPatne vyplneny udaj v servisni knizce od prodejce noveho auta!)
Zakaznik: To je spatne vyplnene, mam chodit po 30000 km.
Servis: Tak co tu delate???
Zakaznik: Mam najeto 60000 km!
Servis: A co potrebujete?
Zakaznik: Pokud vim, tak 30000 + 30000 ja 60000 km, tak bych mela jit na servis, hlasi mi to i pocitac!
Servis: Aha, proc jste to nerekla rovnou? Takze servisni oprava, vymenime vse co se ma!
Zakaznik: Prosim nedolevat vodu do ostrikovacu, je v kufru a olej je tam taky novy!
Servis: Bohuzel, vodu do ostrikovacu vam vasi nenalejeme, muzeme nalevat je tu co tu mame!!
Zakaznik: To si delate srandu?
Servis: Ne, ten olej by jsme ale dolit mohli!
Zakaznik: Dobre, tak ja si to doleju sama.
Servis: Vodu do ostrikovacu, nebo olej??
Zakaznik: Vodu do ostrikovacu.
Servis: Dobre a kdy si chcete pro to auto prijit?
Zakaznik: No az bude hotove!
Servis: A TO BUDE KDY???? :)
Zakaznik: To snad musite vedet vy, ne ja!
Servic: Aha, tak pak si pro to prijedte!
Zakaznik: Snad mi date nejak vedet, treba zavolate, ne?
Servis: Dobre, dejte mi vas telefon! (jiz byl zadan a svitil v pravem rohu monitoru pred slecnou :D )

Po nadiktovani telefonu bylo receno ze si znama ma najet s autem do dilny, jeste nikdy to nedelala a vzdy to v servisu delal nejaky technik, samozrejme ze kdyz vjela do dilny, tak na ni technik vyjel co blazni, ze tam lide nesneji!

I tohle se muze stat v servisu, predem rikam ze jindy byla s tim servisem spokojena, bylo to poprve a snad se to nebude opakovat.

Hodne stastnych km a seriozni techniky v servisu. :lol:
Naposledy upravil UserX850 dne 5. 6. 2005 21:17, celkově upraveno 1
UserX850
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Milna 5. 6. 2005 13:09

[quote="Fojťan";nemate nekdo 2.0 FSI? zajimalo by me kolik to tak zere hl. ve meste. a taky jak to jede :wink: dik[/quote]
Stranka 7 viz. muj prispevek... Jede to hodne dobre.
Milna
Nováček

Odeslat příspěvekod Hasňa 5. 6. 2005 18:12

To Milna: A maso v přihrádce před spolujezdcem si chladíš?

:-)))
Hasňa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mirko66 5. 6. 2005 20:39

UserX850 píše:Dnes se mi na dalnici stalo, ze prestal fungovat tempomat, nekolikrat jsem to tu jiz cetl, ze se nekomu porouchal. Celkem me to vydesilo, nechtelo se mi do servisu a tak jsem na kopci zastavil, vypnul motor a znovu nastartoval. Tempomat bezel jako by se nic nestalo, holt "chytra" elektronika v aute neco vyhodnotila spatne, stane se. :? :lol:


Tak takto popisovany vypadok tempomatu sa mi stal raz, potom po cca 1000km zas, potom kazdy den a nakoniec pomohla az vymena packy...
mirko66
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Milna 6. 6. 2005 07:24

[quote="Hasňa";To Milna: A maso v přihrádce před spolujezdcem si chladíš?

:-)))-/quote]

Ne, jenom cokoladu :wink:
Milna
Nováček

Odeslat příspěvekod Zamo 20. 6. 2005 14:01

[quote="Fojťan";nemate nekdo 2.0 FSI? zajimalo by me kolik to tak zere hl. ve meste. a taky jak to jede :wink: dik[/quote]
http://www.skoda-auto.com/cze/aid/news/ ... FSI.htm?c={BA86C2C5-C48D-4B3D-AEBF-DE6459877E2B} (4,9 l/100km :? - aspoň to tvrdí - já s mým 2,0 TDI jsem se zatím pod 5 l nedostal)
Zamo
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavel 20. 6. 2005 15:54

Tak se mi to včera stalo také. Nešel tempomat - signalizace závady žádná. Po zastavení, vypnutí zapalování a opětovném spuštění motoru, vše OK. Nechápu také, proč výrobce nezapojí kontrolku činnosti tempomatu. V přístrojovém štítu je, ale není funkční. Na dotaz mi odpověděli, že ji budou zapojovat od MR 2007.
Pavel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mfilip 21. 6. 2005 07:38

Pavel píše:Tak se mi to včera stalo také. Nešel tempomat - signalizace závady žádná. Po zastavení, vypnutí zapalování a opětovném spuštění motoru, vše OK. Nechápu také, proč výrobce nezapojí kontrolku činnosti tempomatu. V přístrojovém štítu je, ale není funkční. Na dotaz mi odpověděli, že ji budou zapojovat od MR 2007.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hasňa 27. 6. 2005 08:00

Je to i v jiném tématu, ale hodím to i sem.

Takže už 5 dní hobluju OII 2.0 TDI DSG Kombi plné palbě se 17" Pegasusama. Tedy bude to pravděpodobně ta nejtěžší OII. Co se hlučnosti týče, není to tak jednoduché. Do minulého týdne jsem jezdil s OI 1,8T. V prudké akceleraci je OII jednoznačně hlučnější. Při stabilní vysoké rychlosti na dálnici je OII jednoznačně tišší. Motor je v nízkých otáčkách a není slyšet vůbec a aerodynamický hluk je daleko nižší.
OII je jednoznačně méně dynamická neř OI. V těchto konfiguracích. Pohodové cestování končí někde na 190 km/h. OI mohla dlouhodobě, třeba v Německu, jet 220 km/h. Ovšem co se celkové pohody týče je OII skutečně o generaci dále. O víkendu jsem dáchnul Praha - Český Těšín - Praha a vystoupil jsem odpočinutý. Řazení, spojka, stěrače, rychlost, hlasitost muziky, všechno se udržuje automaticky. Člověk jenom poslouchá CD, zvuk docela ujde, a točí volantem. Ještě by to chtělo tempomat z radarem, jako v MB. Jel jsem v neděli dopoledne, takže dálnice byla poloprázdná. Průjezd Prahou s automatem je mokrý sen manuálů. Takže asi tak. Cena sice není lidová, ale i tento test

http://www.autozeitung.de/index.php?pag ... il&id=1136

ukazuje, jakou ligu dneska EmBéčko hraje. A to je prosím test německého časopisu, kde nastupijí dvě německé ikony proti "Ossi" autu.
Hasňa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Branik(smazano) 28. 6. 2005 15:50

takze napisem tiez par slov o O2, ale najprv par postrehov.
neviem preco prevazne cesi nevedia prezit, ze je o2 uspesna v roznych testoch. Mal som aj O1 a medzitym novu Vectru a Boru (v praci mam odjazdene rozne znacky napr. Volvo), ale vratil som sa k Octavke. Jednoducho najviac splna moje poziadavky o aute. Zijem prevazne v rakusku a citam nemecke casop., kde Octaviu v pohode porovnavaju z autami zo strednej triedy (vacsinou aj vyhra). Ja som sa takisto pri kupe rozhodoval medzi O2 a autami strednej triedy (viem, ze ma razvor 2578 z Golfa). Nakoniec som sa rozhodol pre O2 2,0 TDI ELEG. s par vecami navyse) a po prejdeni 5000KM za 3 tyzdne zatial nelutujem. Vela sa tu pise o hlucnosti motora. Ten sa ozve len pri prudkom rozbiehani na 2 a 3 potom je to uplne v pohode. Jazdim prevazne na dialnici takze je pre mna dolezity zvuk vo vyssiej ustalenej rychlosti, a vtedy ten motor takmer nepocujem. Ak sa niekdo boji kupit 2,0 TDI kvoli hlucnosti tak nemusi mat strach podla mna je to skvely motor v ramci obsahu 2 litrov.
Branik(smazano)
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Zamo 29. 6. 2005 07:42

Hasňa: A máš vzadu ty N1 fólie černé nebo čiré ?
Zamo
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků