Elroq pokec

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Goesson 3. 1. 2025 10:04

ev auta by nemela mit vykon vetsi jak 100 kw... uz i to je neekologicke
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod saabik 3. 1. 2025 10:08

Epi epi. Vzhledem k tomu, že se ekologičnost auta posuzuje podle váhy, tak je ekologické tím víc, čím víc váží. Čím větší a těžší motor, tím víc eko! Eko auto má mít apoň 2,5 tuny. Pod tuhle váhu nemůže být pořádně eko.
Alpina B3 Touring 2023

Všichni skončíme u Porsche.
saabik
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 3. 1. 2025 10:10

hele ale realne... ev maji nahrati spalovaky kvuli lepsi ekologii, neni nic ekologickem na tom ze pak maji vykony stovky koni... pro jizdu 100 za kamkionem staci v klidu 50 kw i s rezervou.
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 1. 2025 11:24

Tak zrovna u elektra není problém vozit stovky koni jako rezervu. Spotřebu při pomalé jízdě to nezhoršuje.
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 3. 1. 2025 11:34

musi se tomu dimenzovat uplne vsechno. baterky, motory a kde co. Nedava zadny smysl, aby eko auto melo vykon temelina.
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 1. 2025 11:39

Tak jasně, nesmí se to přehnat. Nějakých 200 kW jak má teď aktuálně koncern nevidím jako problém.
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 3. 1. 2025 11:40

hele ja nevidim problem ani v 10000 kw... nicmene poukazuji na fakt, jak ma lidstvo prejit na elektrinu proto, ze je to vice eko. A ja rikam, ze okej, kdyz tedy mame obratit sve tnaruby, tak at t odava smysl. Proste pokud to ma byt eko, at je to eko. Ale tri tunova krabice od kii co ma 500 koni moc eko nebude....
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod PeTr7650 3. 1. 2025 11:53

krabice za dvě mega se 100 kW výkonu prodlouží šulína do záporných čísel
Слава Україні!
PeTr7650
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 3. 1. 2025 11:54

vsem to preju
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod JardaB 3. 1. 2025 11:55

Tak ono to vychazi z techniky, ty elektromotory a drivery jsou dimenzovany na nejaky proud ktery jsou schopny vyuzit ve vetsim rozsahu otacek. Moment odpovida v podstate proudu. No a aby se to nejak svizne rozjelo, musi to mit vetsi moment od nuly otacek, to ze ho ma stejny i ve vyssich otackach uz je v podstate bonus. A kratkodobe se daji motory i elektronika navic dost pretezovat. Proste ma elektro jinou momentovou charakteristiku nez spalovak.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 3. 1. 2025 12:01

Goesson píše:má paket vrzání?

potvrzuji přítomnost paketu obzvláště v chladném počasí
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod exBURN 3. 1. 2025 13:37

Btw kolik má tak spotřeba běžné EV typu Enyaq nebo Elroq při trase Brno-Praha-Brno na tempomatových 165 km/h teď v zimě? Jsem si říkal že to asi nedojede zpět do Brna, ale jak tak koukám, tak to možná nedojede ani do tý Prahy ne? :-D
exBURN
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 3. 1. 2025 13:38

Ty si asi nesiel v elektrompbile ze?
165 :D
Srandista.
135 je moc a ne 165.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 3. 1. 2025 13:44

při 165 by to mohlo žrát tak těch 35, takže jeden směr by to s baterkou nabitou na 100% snad dalo
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod exBURN 3. 1. 2025 13:45

Tak já se ptám na běžné používání. Já teď jel jako že zkusím 138 km/h, ale vydržel jsem to s nervama po Masarykův okruh :-D
exBURN
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků