Škoda Enyaq iV

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod fortress 6. 7. 2024 16:00

Porušovat rychlostní limity nad rámec slušnosti je v ČR 160+ , rozhodně ne jezdit 120 tacho.
Superb L&K 2.0TSI 206kW /// Alfa Romeo Giulia QV 375kW /// Audi R8 V10 RWD 397kW
fortress
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod psel 7. 7. 2024 10:14

A já jsem psal, že jezdím 120 tacho?
Každopádně se řídím tím, že jezdím bez rizika přijít o body, což znamená 10+.
Jestli jedu 140 nebo 160 je ve výsledku tak malý rozdíl v době dojezdu, že to nemá smysl řešit. V průměru stejně nejedeš 160 nebo 140 ale podstatně méně.
psel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Goesson 7. 7. 2024 10:32

Jak nejedes v prumwru 160 nebo 140? Tech 160 je prave z prahy do brna a 145 je z polovony z prahy do brna… to ja jen tak.

Jinak jsoi v tom kuwa casove rozdily jet 140 a 160
Přílohy
IMG_3531.jpeg
IMG_3529.jpeg
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod psel 7. 7. 2024 11:01

Kdybys jel tu druhou štreku rychlostí 145, o 15km/h tak by jsi nejel 1:02 ale o celých 8 minut později?
To je fakt kuwa rozdíl, když pak stojíš v zácpě před Brnem tak jsem za tebou tak maximálně kilometr :-). Tímhle průměrem se dá jezdit na D1 jen v noci ne?
A to neřeším spotřebu, ale máš dojezd 486km v této rychlosti, což já bych férově nedal. To bych musel jet tak stovkou za kamionem :-).
psel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Goesson 7. 7. 2024 11:15

Tak proc jezdis 140 a ne 120 kdyz usetris jen 8 minut? Tonje stejna situace ;)

Hele jde o nejaky jizdni komfort. Nejde az tak o cas na kratke trati.


Jo a jeste jedna vec. Prumer beroste primon umerne s rychlosti kterou chces jet. Proste kdyz pojedes praha brno 100 tak dojedes s prumerem 90 kdyz se budes snazit jet 200 dojedes s prumerem 140. Nebo 139,7.
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod psel 7. 7. 2024 12:00

Ne, já 120 fakt nejezdím, nevím kde ten pocit vznikl. Jsem tak zvyklý ze spalováku na 140 a víc nepotřebuji.
Psal jsem jen, že jsem zkoušel jet 130 tacho na cestě do brna a z5 a srovnával to s tím Německem. Nic víc nic míň.
Normálně jezdím tak jak jsem psal, tj 140 tacho, narozdíl od tebe nehodlám obětovat body kvůli 8mi minutám na cestě z Práglu do Brna. Ale chápu, že to každý máme jinak no.
S tím průměrem mi to je jasný, to nemusíme rozebírat, ale dávat 200 na D1 byť na chvíli je IMO fakt blbost. Jednak riskuješ body a druhak neděláš nic jiného, než že akceleruješ a brzdíš díky provozu. A to vidím jako zbytečný.
Ale s tím dojezdem trénuješ na přechod na BEV docela festově :-).
psel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Goesson 7. 7. 2024 12:05

Ja temi 120 chtel rici to ze tak jak ty reknes “proc jet 160 mitso 140 usetris 8 minut” tak ja rikam zase tobe “tak jezdi 120 a ne 140 kdyz je to jen 8 minut” ;)

Jinak ki auta obecne jezdi tech 300-450 km na nadrz. Tam je to jako elektro. Ale rozdil je v tom ze za 5 minut tam mam dalsich 450 km a muzu jezdit v klidu 0-100% nadrze a naplnim nadrz stejne rychle at je olna jakkoli ;)
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod psel 7. 7. 2024 12:30

Jo každý máme své zvyky, já ale mám ty každodenní cesty z 95% do 250km, takže mi ta zvýšená spotřeba nijak neomezuje, tak jezdím jak se spalovákem, tj. 140 dálnice. Při tomto stylu jízdy mě provoz stojí tolik, jako bych jezdil za 2..2.5 l nafty / 100. Cenově to tedy není motivace jet pomaleji, body mi to nebude stát a jsem na to tak zvyklý no.
Natankuješ rychlejc než já nabiju, to je pravda. Zvykl jsem si na to ten čas využít a nevadí mi to.
psel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Goesson 7. 7. 2024 12:37

Jak clovek jede pres den a nejak pracovne jeste ten cas jde vyuzit. Vcera navrat z dovolene. Vyjezd v 10 vecer a doma ve 2 v noci. Na jeden zatah. Jako jak vyuzit tu pul hodinu v noci nevim :) ale jak rikam…. Stejne mne to nemine
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod majkom 7. 7. 2024 13:40

JardaB píše:Jak jsme ted jeli do HR tak me prekvapilo, ze ani v Rakousku moc elektronek na dalnici nebylo. Na shellce na kopecku co jsou tam radary bylo na nabijecce jedno luxusni BMW a druha volna, zadne BEV nikde. Predstava, jak pojede po dalnici 90% BEV a vsechny budou muset cestou nekde nabijet = tisice az desetitisice aut denne asi, docela zabavna. IMHO to reseni dopravy krome courani po meste neni.

Tak tohle je snad jasne kazdemu.. az na par hlav v bruselu:)
majkom
Štamgast

Odeslat příspěvekod tomanr 7. 7. 2024 15:27

Goesson píše:Jak clovek jede pres den a nejak pracovne jeste ten cas jde vyuzit. Vcera navrat z dovolene. Vyjezd v 10 vecer a doma ve 2 v noci. Na jeden zatah. Jako jak vyuzit tu pul hodinu v noci nevim :) ale jak rikam…. Stejne mne to nemine


Stale nevidim ten jazdny komfort, o ktorom pises. Pri tych rychlostiach co tu davas sa musis ovela viac sustredit. Ked uz nie na radary tak na ostatne auta. Aby som sa nahanal par minut na dialnici kvoli praci je to posledne po com by som tuzil..

Jazda v noci to iste.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 7. 7. 2024 15:42

To je v poradku ze jsi v opozici. Vice by mne udivil souhlas. .
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod tomanr 7. 7. 2024 16:17

Ja nie som v opozici. Tvoje jazdy nie su o komforte ale o rychlosti prekonania vzdialenosti.
Tam stale spalovaky vyhravaju a su lepsie.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 7. 7. 2024 16:24

Predpokladam, ze komise urcujici co je komfortni jizda ma za predsedu tebe co?

Proc tedy nejezdis jen 80 kmh po dalnici, kdyz dle tebe nizsi rychlost je lepsi komfort, prootze se nemusis tak soustredit na radary a provoz a proti tve soucasne rychlosti ztratis jen par minut?

Proste to bude jako vzdy, to co delas ty je to spravne a kdyz to dela nekdo jinak, uz je to spatne.

Takze ne, mi je uplne jedno jak si jezdis a co je pro tebe a neni komfort. Pro mne proste jet 110 komfort neni. Jet si tak jak chci v dany okamzik, tedy 90-200 je pro mne komfort. Ze tobe se to nelibi? Mno jeste aby jo...
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod tomanr 7. 7. 2024 16:36

Podobna logika ako 2 mosty= Polovicne ceny.
tomanr
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků