od maincoonsback 17. 5. 2020 17:25
No zrovna,.když začal tady ten průser s koronavirem, tak sem si vzpomněl na Goese a jeho zasvěcené názory...
A ve skutečnosti byl v podstatě ve všem opak.
Škodovka je významný zaměstnavatel primárně v Mladé Boleslavi a okolí, jinak je její význam silne přeceňován. Většina dodavatelů už dávno neni zavisla jen na levné dodávky pro ni, ale specializují se na dodávky v širším spektru a řekněme i na další trhy a vysokomarzove značky /ano i z koncernu VW/. Nakonec se ukázalo, že i zapalovací moduly tahají s důrazem na cenu z činy. Prostě montovna a lepší leštěný prd. Záměrně nepíšu levny.
Takže ano, v MB to problém je, z pohledu ČR je to naprosto marginální zalezitost, která se většiny obyvatel nedotkla.
A řekl bych, že čím dřív odsud škodovka vypadne s výrobou a protežováním, tím míň nás všechny budou stát náklady na elektrifikaci, protože dokud bude platit dogma že bez škodovky to nejde, zaplatime to my všichni, to už si prolobuji.
Já i díky tomu v tomto smyslu sem rad, že se ukázalo, že to tak neni a věřím v budoucnu ve vztahu k škodovce ve zdravý rozum. Jednostranné zaměření k k ničemu. Myslím že dnes už ti spousta lidí ví.
A to že to nepojede pořád jak po másle se tak nějak vědělo. Zadrhlo se to jen o pár měsíců dřív, takže si nemyslím, že ti byli něco, na co nebyli vůbec připraveni.