Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Arnie J píše:Já chtěl motor z Pola GTI do Scaly. Ale asi nebudu vyslyšen. To nevadí, stejně je to ošulený koncernový sráč.
Major Kure píše:2.0tsi s dsg bude pres 650 a to uz se soudruzi *****. Kdo na to ma vydelavat?
Major Kure píše:2.0tsi s dsg bude pres 650 a to uz se soudruzi *****. Kdo na to ma vydelavat?
evlo píše:ja bych chtel do scala motor se superba 2.0 a pak bych to tom fakt uvazoval, bez toho je to trapne, samo by musel byt o 90 stupnu otoceny, protoze jinak by to asi fungovalo divne.
evlo píše:Major Kure píše:2.0tsi s dsg bude pres 650 a to uz se soudruzi *****. Kdo na to ma vydelavat?
to by byla uplne odpovidajici cena, se podivej ke konkurency typeR, i30n
-- 24. 10. 2018 09:53 --
a primy konkurent by pak byl akorat golf R se stejnym motorem
Major Kure píše:evlo píše:Major Kure píše:2.0tsi s dsg bude pres 650 a to uz se soudruzi *****. Kdo na to ma vydelavat?
to by byla uplne odpovidajici cena, se podivej ke konkurency typeR, i30n
-- 24. 10. 2018 09:53 --
a primy konkurent by pak byl akorat golf R se stejnym motorem
Odpovidajici cena za 140kw a dsg je 399 000,-
grapherX píše:
"Platforma MQB A0 tak například znamená, že Scala bude mít výhradně vlečenou zadní nápravu, pohon předních kol, ve slabších verzích si vystačí s bubnovými brzdami a nádrž má objem jen 40 litrů (rapid měl 55 l)."
To snad ne
evlo píše:ja celou dobu pisu i jcx motoru, ne te trapnosti s pola, co je snad jeste horsi nez v okte rs
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků