Co je určitě příjemným překvapeím je motor. Na svůj objem a výkon táhne opravdu perfektně a to jsem 5 dní neustále přesedal mezi Audinou s 2l TFSI a neměl jsem pocit, že přesedám z "Felicie do Lamba". Nevadí mu nízké otáčky, ale pod 1500ot. ho nepouštím, takže níž nepovím. To nejlepší předvede kolem 4000, pak už je to absolutně linéární TSI bez jakékoli gradace, trošku škoda. Spotřeba zpět byla 6,9l, při vyšším tempu než při cestě na Moravu. Celkově bych řekl, že při svižnější jízdě (okresky 120, dálnice 150-160), je to s mým bývalým 1.0 TSI v Golfu +- nastejno. Litr se musel při předjíždění a akceleraci ždímat, tohle jede lehčeji. Při úsporné jízdě pak litr výrazně lepší o 0,5-1l.
Podvozek akorát komfortní i tuhý, jízdní vlastnosti při sportovnější jízdě zatím moc nemůžu soudit. Teploty pod 0, mokro, sníh a nové gumy, takže zatím nebylo kde zkoušet. Je teda dost citlivý na vyjeté koleje, což je zvláštní při šířce gum 195mm. Na dálnici i ve větším větru stabilní.
Interiér v pohodě, nic extra, ani nic špatného. Sedadla fajn, řazení perfektně tuhé a přesné, celkově spojka i plynový pedál tužší, což mi vyhovuje. Infotainment nabíhá hned, android funguje, klima klimuje a rádio hraje. Odhlučnění do nějakých 120 naprosto v pohodě, pak se to výrazně horší a od 150 je už docela dost hluk. Paradoxně ne od kol, jak je u Škody zvykem, ale od oken. Docela dost je slyšet i motor, i když má kapota odhlučnění, to by mohlo být lepší.
Celkově spokojenej skoro jako Moucha.
P.S. dnes jsem byl po cestě zpět projet Karoqa s 1.0TSI pro tchána a je neuvěřitelné, jak se ty auta liší. Ten motor byl absolutně zdechlý, prostě to vůbec nejelo, spojka jako bláto, řadící páka s vůlema a vykvedlaná jak starý Rencek. Auto rok staré a najeto 13 500km. Vím, že to auto ladí primárně pro ženy, ale ten rozdíl mi přišel až neuvěřitelný.
@Arnie- Karoq kapučíno bude k prodeji. Dej víc než 440 co nabídla Škodovka a můžeš rozšířit sbírku
