já se teda bavil o 1.5 tsi a 1.6 tdi, netahám do toho mrzké 1.0 tsi...
Vodní pumpa- neřeším pískání, řeším přehřívání/ ztrátu chladící kapaliny. A s tím souvisejicí náklady na opravu, není to úplně záležitost na 10 minut a výsledná částka na faktuře podle toho vypadá.
A určitě se nemusíme bavit o podařeném díle v podobě OIV (hlavně 2.0 tdi)..
Ještě bych mohl zminit takovou prkotinu za pár stokorun a to jsou podtlakové hadice (
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 30089.html +
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 30112.html), které jsou z obzvláště chutného materiálu a takřka denně přijede nějaké auto s rozsvícenou kontrolkou na budikách (někdo to zvládne po své ose, někdo odtahovkou)... problém- hadičky rozkousané hlodavcem. Ano, může se to stát asi každýmu, že mu kuna prokouše nějakou hadičku, ale řešíme to hlavně u koncernových kusů a řešíme hlavně podtlakovky - jsou první na ráně a asi z fakt moc chutného materiálu, protože na náhody nevěřím a tohle je dokola opakujicí se "problém".