
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
ace2 píše:Jak má Fabie řešený čerpadlo a kolem? jestli nepadá benzín. Zkoušel jsi nejdřív několikrát otočit klíčkem bez nastartování aby jsi nechal čerpadlo natlačit benzín? Zkus to takhle a když to nastartuje tak bude problém tam a jestli to bude dělat pořád to stejný, tak těžko řici no.
Ano. Slyším. Aspoň myslím, že je to čerpadlo. Hučí to podobně jako při otevření dveří. Nejlepší je, že autoservis, jsou řádní matláci. Když to tam s tímhle dovezu, tak to auto je samozřejmě teplý. Ti joudové ho napojí na VAG, zjistí nějaké *****, co s tímhle problémem nesouvisí, výmění mi za tisíce lambda sondy nebo svíčky a slavnostně mi ho teplé zase předají s tím, jak mi hezky startuje. Druhý den sednu, otočím klíčkem a nic .... jen o 10 klacků lehčí .... Fakt bych dal 10 tisíc někomu, kdo to opraví, i kdyby vyměnil součástku jen za pětikiloJean ViC píše:Při otočení klíčku taky slyšíš čerpadlo?
venousekh píše:No jo, ale co s tím? Kdyby to alespoň mělo něco jako sekačka na trávu. Čím bych tam ten benzín napumpoval
Koleckobetonucimalty píše:venousekh píše:No jo, ale co s tím? Kdyby to alespoň mělo něco jako sekačka na trávu. Čím bych tam ten benzín napumpoval
Palivový filtr se měnil?
Nedal tam někdo náhodou špatný typ? Jsou dva, s vratnou větví (3 vývody) a bez (2vývody).
Čerpadlo s dveřmi spínalo u prvních ročníků s každým otevřením, u pozdějších jen u prvního a pak při zapnutí zapalování.
U FI 2001 co jsem měl mě to sralo, protože pokaždé co jsem otevřel dveře, spustilo čerpadlo.
venousekh píše:Jo to by bylo super řešení. Kdybych zrovna neopravoval barák s hypotékou
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků