Octavia IV pokec

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod K86 9. 12. 2024 09:13

Za víkend to nenastartovalo jen 3x, z toho jednou to chytlo s chybama, 2x odpojit baterka.
Přílohy
6a107988-f690-4df0-bb31-998467de71b1.jpg
f22e8789-b012-43a3-b130-b68cc2d69167.jpg
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 9. 12. 2024 09:14

Ze vy ste sa v tom zase hrabal
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 9. 12. 2024 09:15

1. nechá se v tom klíč 15 - 20 minut, nestartuje to
2. nastartuju, popojedu 30 metru, chcipnu, po 10 minutach nenastartuju
3. prijedu, nezamknu auto, za 20 minut chci odjet, nenastartuje to

Budiky nabehnou, zadna chyba, ale motorem to neotoci
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 9. 12. 2024 09:19

tak urcite
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 9. 12. 2024 09:19

k čemu je tam 48V napětí????
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 9. 12. 2024 09:19

to ten mild hybrid néé?
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 9. 12. 2024 09:21

yes
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 9. 12. 2024 09:27

mi to přijde jako vlastnost, takže to není potřeba ani opravovat, jako pro jistotu můžou pár jednotek vyměnit, ale stejně se nic nezmění, je to tak jak to má být
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 9. 12. 2024 09:29

Arnie J píše:to ten mild hybrid néé?

Von ten mild hybrid bez 48V nejede?
Myslel jsem, že 48V se používá, když máš velkej odběr. tak aby stačil menší proud - např. když máš vzduchovej podvozek tak na kompresor měchů :hm
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 12. 2024 10:16

glider píše:Ze vy ste sa v tom zase hrabal

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 9. 12. 2024 11:20

K86 píše:1. nechá se v tom klíč 15 - 20 minut, nestartuje to
2. nastartuju, popojedu 30 metru, chcipnu, po 10 minutach nenastartuju
3. prijedu, nezamknu auto, za 20 minut chci odjet, nenastartuje to

Budiky nabehnou, zadna chyba, ale motorem to neotoci

A nemají prostě jen poddimenzovanou baterku? Myslím tu normální 12V
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 9. 12. 2024 11:25

jinak se priznam, ze mi to nedalo s tim nenastartovanim, bo bezne sedim v aute a cekam na zenu a mam klic v kapse a vzdy nastartovat jde, takze

ad 1 - jde to na moji octe doma i znameho... i po hodine


dvojku sem nezkousel a trojku delavam bezne, kdyz zastavim doma a necahm auto pred garazi a pak prijdu po hodine ho preparkovat... nastratuji bezne...

takze asi tak...
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod brasci 9. 12. 2024 11:35

Moucha píše:mi to přijde jako vlastnost, takže to není potřeba ani opravovat, jako pro jistotu můžou pár jednotek vyměnit, ale stejně se nic nezmění, je to tak jak to má být


Mozu sa zmenit najazdene km :D
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 9. 12. 2024 11:38

Těch 48 V, je všeobecně problematická věc...... blbne to. Třeba v Audi když chceš A6, ti doporučí raději 4válec, kde je 12V. Prostě to blbne...
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod MV_cz 9. 12. 2024 11:48

brasci píše:
Moucha píše:mi to přijde jako vlastnost, takže to není potřeba ani opravovat, jako pro jistotu můžou pár jednotek vyměnit, ale stejně se nic nezmění, je to tak jak to má být


Mozu sa zmenit najazdene km :D

:D
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků