Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Ingos píše:Arnie J píše:Ingos píše:Proti Scale jsem čekal, že 360Nm vs 250Nm bude znát a upřímně podle pocitu bych neřekl, že je tam rozdíl víc než 50Nm.
A nebude to třeba tím, že obě auta mají 150 koní, akorát oktávka je těžší? Na Nm sere pes, rozdíl smažou převody.
Jasně že je o 250kg těžší, ale pořád je 110Nm rozdíl a pocitově to prostě nevnímám. Převody 1-4 má Octa proti Scale super krátké.
Ingos píše:Mě jde o srovnání toho maximálního subjektivního zrychlení u motoru co měl 250Nm a co má 360Nm. Nehledě na to, v jakých je to otáčkách. Plus to, že ten diesel prostě umře dřív, než by za mě měl. 2.0TDI 110 kW v tátově Leonu neumíral v 3500, ani naše stará jedničková octa s čiplou 1.9 nezdechla takhle brzo.
Ingos píše:Arnie J píše:A nebude to třeba tím, že obě auta mají 150 koní, akorát oktávka je těžší? Na Nm sere pes, rozdíl smažou převody.
Jasně že je o 250kg těžší, ale pořád je 110Nm rozdíl a pocitově to prostě nevnímám. Převody 1-4 má Octa proti Scale super krátké.
evlo píše:nn to píšu o oktávce, tam je takovej ten motor jak maj všechny VAG produkty na naftu a pak píšou různá čísílka podle automobilky
benzin v oplu se chová pravda dost stejně, nevím kolik tam je limit otáček, ale tam teda se zvyšujícími se otáčkami výkon neupdá
ale je pravda, že by mě fakt zajímalo proč ty dýzly tak chcípaj nad cca 3000RPM, to je fakt za mě hyper dementní vlastnost, jak se roztočí turbo, to jede par sekund a prostě meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
teda neturbo benzínům se to děje třeba posledních 500 otáček taky, ale ono je rozdíl, když je neviuželná 1/10 a 1/3 otáčkoměru.
Nicméně nějaký důvod to bude mít, asi bych se mohlo podívat na VE a jeho složky podle otáček ale raději budu psát sračky.
-- 28. 1. 2023 22:51 --
aha už jsem to trochu pochopil, demence, třeba si někdy v evropě zasloužíme elektromobily na benzín jako maj v asii
-- 28. 1. 2023 22:52 --
jsem si furt říkal, proč se u motorů mění to časováni podle otáček a ono je to tim, že ten výbuch paliva nějakou dobu trvá
tím se i vysvětluje proč u těch malejch motorů jsou vyšší otáčky, res. u motorů s malýma válcema
to teda nechápu ale proč nedělaj teda třeba 1.5l V8 diesel, asi neumí vyrobit levně aby se to nerozpadlo a hlavně už to nemá cenu když si lidi vzpoměli, že existuje elektromotor, řešit
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků