Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
evlo píše:Tak opel taky pípa a když nepohackuješ, tak musíš:
nastartovat
vypnout stop start (pokud ho auto nevyplo, ale je na to tlačítko)
držet několik sekund vypnutí pruhu a tím až se vypne
a celou cestu ti pak při zastavení auto řadí N i když máš zvolený D.
Alespoň tam netčí ipod touch z roku 2005 za palubní desky.
Dneska je to prostě dojebaný všude.
Jinak aby nebylo demence málo, tak škodovka si nepamatuje zpanutí/vypnutí výhřevu sedaček po vypnutí a zapntutí auta, opel ano, ale nepamatuje si stav vypnutí/zapnutí vyhřívání volantu. Neptám se už proč. Jen přídám do can kracbičky další podmínku co opravuje bugy od výrobce, protože výrobce je nikdy neopraví.
Jak opravit řazení N netuším, možná když je wheel speed 1 tak fejkovat, že je zařazené S.
Už jsem prostě pochopil, že si to člověk musí dodělat doma, no.
Ono je to vůbec vtipné, že dneska ty auta vyrýběné v eu mají motory jako japonský auta v 90 letech. Prostě ty třívalce turbo úplně stejný projev jako honda acty např. Rád bych napsal alto works, ale tam to alespoň točí 8000 a rychle.
-- 28. 1. 2023 18:58 --
Stejně nechápu jak můžou zapomenout jak se vyrábí převodovka co neradi n při zastavení
Ingos píše:Proti Scale jsem čekal, že 360Nm vs 250Nm bude znát a upřímně podle pocitu bych neřekl, že je tam rozdíl víc než 50Nm.
Ingos píše:Hele teď jsem se na to několikrát zaměřil a když má vypnutý start stop a zastavím na křižovatce, aktivuje se mi el. parkovací brzda, zelený symbol, tak ten automat nikdy na N nevyřazuje a otáčky se drží kolem 1000. DQ381.
A rozjíždí se to hned jak šlápnu na plyn. I když vyvolám plachtění, tak ty otáčky neklesají pod nějakých 900, má to hrozně vysoký volnoběh.
Ingos píše:Ok, dík, to jsem nevěděl, že to řešili tímhle. Já právě čekal to 2 vteřinové čekání na křižovatkách o kterém píšou novináři a ono nic. Na S jsem to zatím dával jen jednou při předjíždění, vyzkouším prudší rozjezd v pondělí. Jinak mám zajeto, 990km a párkrát jsem to nechal převodovku dotočit do 4000-4200 a nějak jsem zatím z té maximální dynamiky v rozpacích. Snad se to ještě někam posune, úsporné to je, pružné taky, ale ten zátah.... je prostě diesel zatáhne to v 1800ot. a ve 3500 už to totálně umře a jen to hučí než to přeřadí. Proti Scale jsem čekal, že 360Nm vs 250Nm bude znát a upřímně podle pocitu bych neřekl, že je tam rozdíl víc než 50Nm. Uvidíme garáždisciplína, jaká bude realita, zkusím až bude někdy trochu hezky, sucho, nebude foukat a budu mít aspoň 1500km. Akorát na 4ku to nedotočí ani *****, sotva 140km/h.
Arnie J píše:Ingos píše:Proti Scale jsem čekal, že 360Nm vs 250Nm bude znát a upřímně podle pocitu bych neřekl, že je tam rozdíl víc než 50Nm.
A nebude to třeba tím, že obě auta mají 150 koní, akorát oktávka je těžší? Na Nm sere pes, rozdíl smažou převody.
PatV píše:Přesně tak. A k tomu maximum výkonu v 3000 ot.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků