Octavia IV pokec

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod majkom 27. 1. 2023 19:14

Jako ze skodovacke hlidani pruhu musi pipat? Jako really ? Boze muj co sem to objednal
majkom
Štamgast

Odeslat příspěvekod MV_cz 27. 1. 2023 19:14

:D
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 27. 1. 2023 19:15

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dejn 27. 1. 2023 21:18

:D cinkne to když se to "odrazí" od dělící čáry..
dejn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lukas063 28. 1. 2023 18:07

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 28. 1. 2023 18:13

Tak opel taky pípa a když nepohackuješ, tak musíš:
nastartovat
vypnout stop start (pokud ho auto nevyplo, ale je na to tlačítko)
držet několik sekund vypnutí pruhu a tím až se vypne
a celou cestu ti pak při zastavení auto řadí N i když máš zvolený D.
Alespoň tam netčí ipod touch z roku 2005 za palubní desky.

Dneska je to prostě dojebaný všude.

Jinak aby nebylo demence málo, tak škodovka si nepamatuje zpanutí/vypnutí výhřevu sedaček po vypnutí a zapntutí auta, opel ano, ale nepamatuje si stav vypnutí/zapnutí vyhřívání volantu. Neptám se už proč. Jen přídám do can kracbičky další podmínku co opravuje bugy od výrobce, protože výrobce je nikdy neopraví.

Jak opravit řazení N netuším, možná když je wheel speed 1 tak fejkovat, že je zařazené S.
Už jsem prostě pochopil, že si to člověk musí dodělat doma, no.

Ono je to vůbec vtipné, že dneska ty auta vyrýběné v eu mají motory jako japonský auta v 90 letech. Prostě ty třívalce turbo úplně stejný projev jako honda acty např. Rád bych napsal alto works, ale tam to alespoň točí 8000 a rychle.

-- 28. 1. 2023 18:58 --

Stejně nechápu jak můžou zapomenout jak se vyrábí převodovka co neradi n při zastavení
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ingos 28. 1. 2023 19:58

Hele teď jsem se na to několikrát zaměřil a když má vypnutý start stop a zastavím na křižovatce, aktivuje se mi el. parkovací brzda, zelený symbol, tak ten automat nikdy na N nevyřazuje a otáčky se drží kolem 1000. DQ381.
A rozjíždí se to hned jak šlápnu na plyn. I když vyvolám plachtění, tak ty otáčky neklesají pod nějakých 900, má to hrozně vysoký volnoběh.
Ingos
Inventář

Odeslat příspěvekod Ondras3 28. 1. 2023 20:53

Má, protože když byl níž, tak se mohli všichni *****, že DSG pomalu reaguje.
Jezdím permanentně na S a z klidu to odpaluje až neuvěřitelně.
Ondras3
Nováček

Odeslat příspěvekod Ingos 28. 1. 2023 21:15

Ok, dík, to jsem nevěděl, že to řešili tímhle. Já právě čekal to 2 vteřinové čekání na křižovatkách o kterém píšou novináři a ono nic. Na S jsem to zatím dával jen jednou při předjíždění, vyzkouším prudší rozjezd v pondělí. Jinak mám zajeto, 990km a párkrát jsem to nechal převodovku dotočit do 4000-4200 a nějak jsem zatím z té maximální dynamiky v rozpacích. Snad se to ještě někam posune, úsporné to je, pružné taky, ale ten zátah.... je prostě diesel zatáhne to v 1800ot. a ve 3500 už to totálně umře a jen to hučí než to přeřadí. Proti Scale jsem čekal, že 360Nm vs 250Nm bude znát a upřímně podle pocitu bych neřekl, že je tam rozdíl víc než 50Nm. Uvidíme garáždisciplína, jaká bude realita, zkusím až bude někdy trochu hezky, sucho, nebude foukat a budu mít aspoň 1500km. Akorát na 4ku to nedotočí ani *****, sotva 140km/h.
Ingos
Inventář

Odeslat příspěvekod dejn 28. 1. 2023 21:18

evlo píše:Tak opel taky pípa a když nepohackuješ, tak musíš:
nastartovat
vypnout stop start (pokud ho auto nevyplo, ale je na to tlačítko)
držet několik sekund vypnutí pruhu a tím až se vypne
a celou cestu ti pak při zastavení auto řadí N i když máš zvolený D.
Alespoň tam netčí ipod touch z roku 2005 za palubní desky.

Dneska je to prostě dojebaný všude.

Jinak aby nebylo demence málo, tak škodovka si nepamatuje zpanutí/vypnutí výhřevu sedaček po vypnutí a zapntutí auta, opel ano, ale nepamatuje si stav vypnutí/zapnutí vyhřívání volantu. Neptám se už proč. Jen přídám do can kracbičky další podmínku co opravuje bugy od výrobce, protože výrobce je nikdy neopraví.

Jak opravit řazení N netuším, možná když je wheel speed 1 tak fejkovat, že je zařazené S.
Už jsem prostě pochopil, že si to člověk musí dodělat doma, no.

Ono je to vůbec vtipné, že dneska ty auta vyrýběné v eu mají motory jako japonský auta v 90 letech. Prostě ty třívalce turbo úplně stejný projev jako honda acty např. Rád bych napsal alto works, ale tam to alespoň točí 8000 a rychle.

-- 28. 1. 2023 18:58 --

Stejně nechápu jak můžou zapomenout jak se vyrábí převodovka co neradi n při zastavení


ta funkce pamatování obou výhřevů tam u oIV někde je, protože si to pamatuje do nějakyćh 10-15 min od vypnutí a zamknutí auta .. když vyběhnu na benzinku tak v pohodě, když jdu do obchodu tak to už je vyplý..
dejn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 28. 1. 2023 21:32

Ingos píše:Proti Scale jsem čekal, že 360Nm vs 250Nm bude znát a upřímně podle pocitu bych neřekl, že je tam rozdíl víc než 50Nm.

A nebude to třeba tím, že obě auta mají 150 koní, akorát oktávka je těžší? Na Nm sere pes, rozdíl smažou převody.
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 28. 1. 2023 21:34

Ingos píše:Hele teď jsem se na to několikrát zaměřil a když má vypnutý start stop a zastavím na křižovatce, aktivuje se mi el. parkovací brzda, zelený symbol, tak ten automat nikdy na N nevyřazuje a otáčky se drží kolem 1000. DQ381.
A rozjíždí se to hned jak šlápnu na plyn. I když vyvolám plachtění, tak ty otáčky neklesají pod nějakých 900, má to hrozně vysoký volnoběh.

Aha tak asi škodovka s automatizovaným manuálem lepší nez opl s automatem, mě teda nová škodovka s automatem na D i couvala v kopci po puštění brzdy ... Asi neumím pouštět
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatV 28. 1. 2023 21:35

Přesně tak. A k tomu maximum výkonu v 3000 ot. :)
3.0 V6
2.0 R4
PatV
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 28. 1. 2023 21:38

Ingos píše:Ok, dík, to jsem nevěděl, že to řešili tímhle. Já právě čekal to 2 vteřinové čekání na křižovatkách o kterém píšou novináři a ono nic. Na S jsem to zatím dával jen jednou při předjíždění, vyzkouším prudší rozjezd v pondělí. Jinak mám zajeto, 990km a párkrát jsem to nechal převodovku dotočit do 4000-4200 a nějak jsem zatím z té maximální dynamiky v rozpacích. Snad se to ještě někam posune, úsporné to je, pružné taky, ale ten zátah.... je prostě diesel zatáhne to v 1800ot. a ve 3500 už to totálně umře a jen to hučí než to přeřadí. Proti Scale jsem čekal, že 360Nm vs 250Nm bude znát a upřímně podle pocitu bych neřekl, že je tam rozdíl víc než 50Nm. Uvidíme garáždisciplína, jaká bude realita, zkusím až bude někdy trochu hezky, sucho, nebude foukat a budu mít aspoň 1500km. Akorát na 4ku to nedotočí ani *****, sotva 140km/h.

Já jsem teda o čekání nic nečetl, ani u škodovky, ani u oplu, u obou, z mojí zkušenosti je, u škodovky horší, ale to je prostě o tom zas řešit kdo z těch co zapomněli jak se vyrábí převodovka to má min špatný něco jako říkat si, že to mám lepší mě amputovali jen půlku nohy a jemu 2/3
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ingos 28. 1. 2023 21:54

Arnie J píše:
Ingos píše:Proti Scale jsem čekal, že 360Nm vs 250Nm bude znát a upřímně podle pocitu bych neřekl, že je tam rozdíl víc než 50Nm.

A nebude to třeba tím, že obě auta mají 150 koní, akorát oktávka je těžší? Na Nm sere pes, rozdíl smažou převody.


Jasně že je o 250kg těžší, ale pořád je 110Nm rozdíl a pocitově to prostě nevnímám. Převody 1-4 má Octa proti Scale super krátké.

PatV píše:Přesně tak. A k tomu maximum výkonu v 3000 ot. :)


3000-4200ot.
Ingos
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků