glider píše:Rozumej: podvozok FRS bol tak zly, ze teraz jazdia aj SUV lepsie.

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
glider píše:Rozumej: podvozok FRS bol tak zly, ze teraz jazdia aj SUV lepsie.
Arnie J píše:do kila se ti ta aerodynamika prakticky neprojeví
MELLO píše:A když to nemá Matrix, tak tam sou heligony, nebo jak?
glider píše:Budes spoko, len co hlucnost voci Karoku?
Ci to nebude ojebane ako zvyknu Seaty voci Skodovke.
MV_cz píše:Arnie J píše:do kila se ti ta aerodynamika prakticky neprojeví
aha, zajímavé
MELLO píše:glider píše:Budes spoko, len co hlucnost voci Karoku?
Ci to nebude ojebane ako zvyknu Seaty voci Skodovke.
Jel sem v tom a je to asi o světelný rok líp odhlučněný než Hurvajz.
Jean ViC píše:MELLO píše:A když to nemá Matrix, tak tam sou heligony, nebo jak?
Nebude to jak u octy že když nejsou Matrix tak to nejsou čočky ale parabolky? Docela rozdíl byť jsou obě technologie LED
MELLO píše:Tomas B píše:
A že je přes ně na ***** vidět, je prostě na *****. Povolil bych to prodávat jen důchodcům, tam jedině je ten důvod opodstatněnej.
Takže mám tvoje svolení.
Ingos píše:MELLO píše:glider píše:Budes spoko, len co hlucnost voci Karoku?
Ci to nebude ojebane ako zvyknu Seaty voci Skodovke.
Jel sem v tom a je to asi o světelný rok líp odhlučněný než Hurvajz.
Glid - Svez se někdy v Karoqu, to je ve 130 hlučné jako prase. Vůbec nechápu test od Muldixe, kde hýkal na komfortem a tichem v předfaceliftovém Karoqu. To auto s torzkou i na 16" mlátí na příčných spárách. Ateca rozhodně není hůře odhlučněná, naopak, má třeba dvojité těsnění dvěří, což Karoq neměl
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků