rozvody - repas nebo original? 1.4TDi 59kW BNV

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod marrrek 14. 8. 2014 12:53

Nazdar kluci, vcera jsem byl primo v Skodovce (v domneni: original je original) objednat vse potrebne na velky servis vcetne rozvodu:

sada opravarenska pro remen ozubeny s kladkou napinaci: 038 198 119 A
vodni cerpadlo s tesnenim: 045 121 011 HX
nastavec filtru s tesnenim: 071 115 562 C
vlozka vzduchoveho filtru: 6Q0 129 620
cistic paliva: 6Q0 127 401 F

zarazila me vodni pumpa 045 121 011 HX (1440,-Kc) ...podle slov prodejce nahradnich dilu se totiz jedna o repasovanou vodni pumpu ?! pricemz mou starou jim musim vratit, oni ji nasledne nekde v zavode repasuji a prodaji dalsimu zakaznikovi - v pripade ze jim stare vodni cerpadlo vratit nechci, budu muset doplatit (cca 1200,-Kc) nebo si rovnou objednat vodni cerpadlo s cislem dilu 045 121 011 H (2800,-Kc) u ktereho je podle me take vysoky predpoklad, ze je to repasovany dil !! Dale jsem se ptal na verzi lopatek, ale ani u 045 121 011 HX ani u 045 121 011 H mi prodejce nevedel odpovedet, jestli jsou plastove nebo kovove (na forech jsem se docetl, ze pry jsou lepsi ty s kovovymi lopatkami)

Obracim se na Vas o pomoc, zda existuje i uplne nova original skodovacka verze (cislo dilu) vodni pumpy pro 1.4 TDi motor BNV na Fabii I r.v. 2007 ??

V originalni dily od Skody ztracim pomalu duveru a nejsem si naprosto jist, jestli nejsou i ostatni dily repas (napriklad i napinaci kladka v rozvodove sade 038 198 119 A) ...ten repas me natolik znechutit, ze me trapi i to zda jsou vsechny ostatni dily to nejlepsi co pro BNV motor je, nebo mi dali pouze nejake nahrady (druhovyroba, cina, atd) !!

Dekuji vam vsem a preji hezky den.

PS. nevite jaky je vyrobce ozubeneho rozvodoveho remene v sade 038 198 119 A ?
marrrek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod sprint 14. 8. 2014 13:03

Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 8. 2014 13:07

X-ové díly jsou nové, ale jsou vazane na vraceni protikusu
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marrrek 14. 8. 2014 13:28

diki za odkaz sprint! V tvem odkazu je vodni pumpa, ktera ma v popisu "Originální díl" (za 1/3 cenu) - to má i skodovka, ale s malym dodatkem repasovaný "Originální díl". Vim ze skodovka je predrazena - ale muj zasadni problem neni cena, ale kvalita dilu (proste chci jen novy, originalni skoda dil - zadnej repas, cinu, druhovyrobu, atd.)

MELLO mas z poloviny pravdu - ale kde pak konci ty vracene dily ??
Naposledy upravil marrrek dne 14. 8. 2014 13:30, celkově upraveno 1
marrrek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 8. 2014 13:29

repasuje se hodne veci a pak se to rpodava jako nove ci se to vymnuje za opotrebene, nejcasteji homokineticke klouby, ale i cerpadla.
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 8. 2014 13:30

No ty se repasujou :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 14. 8. 2014 13:34

Tady v tom obchodě seženeš všechno origo na koncern za super ceny.
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 8. 2014 13:35

Ja bych vzal ten origo skodovackej X dil, nic tim nepokazis
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marrrek 14. 8. 2014 13:36

tak to je v prd..., jsem zvedav, kdyby vsichni kupovali pouze ne X ove dily a stare dily vyhazovali - co by potom skodovka repasovala a hlavne co by prodavala jelikoz nove dily se nevyrabeji ??!
marrrek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 8. 2014 13:37

Boze ty mas starosti
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 14. 8. 2014 13:43

Proč chceš jen originální od Škody? Určitě existují různé alternativy, které horší nebudou. Být tebou, zajdu na forum Škodovek či VW a tam se zeptám, určitě poradí.
Btw, na ten jejich orig. vzduchový filtr bych se za 350,- z vysoka ***** a normálně bych tam navalil polskej Filtron (používám už hodně dlouho a bez problémů), kterej stojí 150,-. Používám od nich vzduchový, pylový, olejový, palivový.
Naposledy upravil Nissan350Z dne 14. 8. 2014 13:51, celkově upraveno 1
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marrrek 14. 8. 2014 13:50

asi se ptate proc resim kraviny? Podstata meho problemu je, ktery dil ma po 2 letech vetsi procento poruchovosti novy ci repasovany ?? Kdybych najezdil rocne 60 tis km, tak to neresim...

Moje zkusenost je, ze ani jedna jedina repasovana, opravovana... vec mi nevydrzela nikdy tak dlouho, jako ta sama nova (ale drazsi) vec !!
marrrek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 8. 2014 13:52

Ja daval na TDi ten X dil vodni pumpu a vydrzel 120tis v poho
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marrrek 14. 8. 2014 14:02

Kluci, kdo ma ETKU podivejte se prosim na 038 198 119 A pro jake kody motoru je urcena tato sada?

Podle online ETKY bych mel mit pro motor BNV (AMF, BNM) sadu 038 198 119 C a ne 038 198 119 A, ktera je pro motory ATD, ASZ, BLT ??!! Na kterou ... jim je pak to VIN, kdyz ... co se da ?!!
Naposledy upravil marrrek dne 14. 8. 2014 14:06, celkově upraveno 2
marrrek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 14. 8. 2014 14:03

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků