
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
kurtoid píše:zacatek156123 píše:Když už udělali Cupru, která jasně zbytečně konkuruje co mají jiné značky v koncernu, proč jde Seat s cenou taky nahoru?
Seat je proti Škodě downgrade to už je lepší koupit si Toyotu/Ford/PSA.
S tou Cuprou to nějak nechápu? Kterým koncernovým autům to konkuruje? Třeba naftové koktávce éres? Nenech se vysmát.
Seat je downgrade?
Poslední generace vozů:
Segment A: na chlup stejná auta
Segment B: Ibiza má novou pratformu o 4 roky dříve než Fabia 4 a je to o třídu větší auto než současná velmi zastaralá trojková fábka
Segment C: Leon měl od začátku Led světla, první ve své třídě. S faceliftem přišla elektronický ručka. Držel krok s Golfem. Koktávka el. ručku nedostala a ledky měla později. Obě auta znám velmi dobře a kvalita interiéru oktávky mi přijde proti Leonu úsměvná. Nová generace Octavia a Leon jsou v technice defacto dvojčata.
Segment D: Škoda má Superb, což je super auto, které imho Škodu vytáhlo hodně nahoru. Seat na tento segment vzhledem k zákazníkům v průměru o 10 let mladších než v případě VW nemířil až na jeden případ, kdy ta slátanina z audiny dopadla tragicky.
Segment B v SUV: Arona tady byla o dost dřív než Kamiq. Kamiq je imho lepší, ale taky dražší.
Segment C v SUV: Karoq se s Arecou dělají na stejné lince, Škoda má Kodiaq a Seat montuje na stejném pásu klon dlouhého tiguana. Velmi podobná (kvalitativně) auta.
Kde je tedy ten downgrade? Navíc technika je obdobná, motory a převodovky pochází vesměs ze stejných závodů.
Fakt bych asi potřeboval tu tvoji myšlenku pochopit hlouběji.
Btw jsmě měli auto od Audi, VW, Škody i Seatu, takže na žádnou značku nejsem vyloženě zatížený a alergický.
Ingos píše:
Cupra má být něco podobného jako Citroen DS. Zkrátka prodat to stejné dráž, než se znakem Seat. Osobně jsem to taky nepochopil a to jsem se podílel na náběhu Cupra Ateca
S tou lepší výbavou nebo lepší platformou máš pravdu, ale to je dáno Španělskou náturou. Oni si umí věci vyřvat. Ve Škodě všichni lížou ***** a Němci jsou polobozi, ve Španělsku si z nich do gatí nesero.u.
Pro Atecu Cupru Special edition chtěli 20" kola na omezenou sérii 2500 aut. Vyřvali si je. Chtěli speciální lak, který byl ve výrobě pouhopouhých pár měsíců. Vyřvali si ho. Všechno nereálně termíny, dodavatelé ve skluzu, ale nějak se to udělalo. Ve Škodě něco nereálného.
Techniku už dnes mají všechny 3 značky podobnou, záleží ale hodně na naladění, to už je na každé značce.
Ingos píše:Navíc např. odbory už s novým šéfem mluvily a on jasně řekl, že vždy kope za svůj tým.
zacatek156123 píše:Kdo se tady baví že to bylo vždy? Ale od doby první Fabie a Octavie neměl Seat konkurenční auto které by bylo lepší. Pro Superba nikdy konkurenci neměl a s nástupem SUV taky nic nedokázal, prodeje mluví za sebe, ikdyž dostává vše první, tak z toho nedokáže těžit.
Mainstreamove auto minule generace Leon vs Octavia jde jasně pro Octavii, především v interiéru je Leon jasný downgrade.
Když se oddělila Cupra jako "premiova/sportovní" značka nevidím důvod držet Seat jako hodnotnou značku dále, pokud má být mířena na mladé tak její levnost by měla být ještě větší prioritou a ne se blížit/rovnat ceně škody která je mířena pro jiný typ lidí o které se navíc říká jak není dostatečně cenově agresivní...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků