FAN CLUB DSG

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod OTA21 29. 9. 2021 20:01

Zatím jsem vždycky všude slyšel, že v DSG prostě po 60k km, nikde nebylo zmíněno, že jsou DSG a DSG....

Ja to na 120k km opravdu nechávat nebudu.
81kW
OTA21
Inventář

Odeslat příspěvekod Ingos 29. 9. 2021 20:07

Vymen nejpozdeji v 60 a na ten jejich interval se vyser. To je jen kvuli fleetum, aby usetrili a VW melo kseft na prodeji ND, kdyz se to po 200tis. km vysere.
Ingos
Inventář

Odeslat příspěvekod tslany 29. 9. 2021 20:49

120k bych nenechával ani v manuálu.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 29. 9. 2021 21:32

já bych si manuál 120k asi taky nenechal ... :hm
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 9. 2021 22:24

Mizi píše:Jsou nějaké zkušenosti s výměnou oleje v DQ381? Oficiálně až ve 120000km... Přemýšlím že bych vyměnil dříve, teď mám 55000.


Zaplatis par tisic a jde no. Co na tom chces slyset? Pokud neveris fabrickemu doporuceni tak si to zmen jak chces. Hotsi to nebude. Nutne taky ne
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 9. 2021 00:06

Ingos píše:Vymen nejpozdeji v 60 a na ten jejich interval se vyser. To je jen kvuli fleetum, aby usetrili a VW melo kseft na prodeji ND, kdyz se to po 200tis. km vysere.

jo, servisní technik mi říkal, že je zajímavé, že v šestikvaltu se má měnit po 60 tkm a v sedmikvaltu po 120 tkm, přitom až na ten jeden kvalt navíc jsou ty převodovky dost stejné
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 30. 9. 2021 00:32

jakože suchý a mokrý spojky jsou dost stejný převodovky? :hm
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 9. 2021 00:53

ne, oboje mokré, DQ250 a DQ381
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 30. 9. 2021 00:58

tslany píše:Olej max 10kkm.

ja to menim jednou rocne ve vsech autech proste ten stejnej olej a hotovo. DSG se snazim tech 60k, ale casto jsem linej - se tam musi sundat plast a pak pouzit takovy dementni plnici plastovy nastroj a cely to plneni dsg je proste procedura, mozna u novych lepsi. Ale plneni difaraku je proti tomu normalka.

A to teda hlavne neresi ten problem na kterej dsg casto umiraj, ze proste olej, co se nevymeni nikdy, protoze je bokem od toho co se meni, rozereje tu ridici cast.
evlo
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Tomas B 24. 2. 2023 17:39

Má někdo představu, jaký rozdíl ve spotřebě udělá u 2,0 TDI 147kw , když člověk bude mít dsg pořád ve sport režimu místo toho, aby jezdil třeba v comfortu?
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 2. 2023 17:42

to bude půl litru si myslím... spíš jde o to, aby to třeba na S nenechávalo dlouho vytočený motor i při relativně normální jízdě, tak jak to dělá mně u 1.4, to je otravné ... ale říkali lidi a kozy, že už to prej nedělá :)
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 24. 2. 2023 17:45

Co jsem to měl půjčený, tak mi to přišlo ok. Ale bylo to v rámci jen desítek minut, takže se zrovna jen tohle úplně člověk nesoustředi.
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 24. 2. 2023 18:07

Arnie J píše:to bude půl litru si myslím... spíš jde o to, aby to třeba na S nenechávalo dlouho vytočený motor i při relativně normální jízdě, tak jak to dělá mně u 1.4, to je otravné ... ale říkali lidi a kozy, že už to prej nedělá :)

Tohle u čtyřočky dělalo že to stále nechávalo vytočený motor u při šolichu, což je žádané při S
Ovšem pár chytrých hlav vymyslelo aktualizaci že to změnilo a už to padá pod 2tis ot ... Jako na D
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 24. 2. 2023 18:10

A to je přesně ten problém s automatem. Nejde to udělat tak, aby to vyhovovalo všem :)
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean ViC 24. 2. 2023 18:20

Sport mod musí držet otáčky vejš než D - důchodce
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků