FAN CLUB TSI

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 3. 2011 15:09

Já už delší dobu...

Jako přijde mi dost ujetý, aby 63kW motor točil na V ve 200 lehce přes 4,5tis.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pavproch 21. 3. 2011 16:25

mfilip píše:130 3000


skautík 1.8 TSI na 6st 130=2980
pavproch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 21. 3. 2011 17:27

63 a 77 kW motory s 5q mají všechny stejný převody

-- 21 bře 2011, 17:27 --

MELLO píše:Takže to co psal mfilip platí pro 6 kvalt a VI.?

Vzhledem k tomu, že to odvozoval od mýho údaje pro 63 kW verzi, tak určitě ;-)
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 3. 2011 17:38

Ajo, ve Fabuli má i 77kW jen 5 kvalt :-(
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 3. 2011 18:23

a proto raději 63kW a DSG ;-)
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 21. 3. 2011 18:49

Arnie J píše:a proto raději 63kW a DSG ;-)


To se nedá koupit...
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suprak75 21. 3. 2011 20:06

Fabia 63 kW TSI:
130 km/h dle GPS = cca 3250 /min
Prevod je staly (ma preci prevodovku z ozubenych kol a ne variator). Takze teoreticky by tocil pri 200 km/h = 5000 /min. Na tuto rychlost vsak jiz chybi vykon.
Pri 90 km/h toci cca 2250 /min a je uzasne tichy. Na dalnici je to pochopielne horsi, zde uz ale prevlada aerodynamicky hluk a valeni pneumatik.
suprak75
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod m4lcolm 21. 3. 2011 20:40

No zase jak kde, v ambiente je kolem 130 už slyšet obtékání zpětných zrcátek, zatímco v lépe odhlučněné eleganci ještě ne.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 3. 2011 21:50

MELLO píše:Hele, žerty stranou. Jak si z údaje 3tis@130km/h vypočítám zbytek?

poměrně snadno ;)

-- 21. 3. 2011 21:51 --

mfilip píše:Ja myslel, ze TSI mivaj 6°

63kW ani ne :hm

-- 21. 3. 2011 21:52 --

D1.8T píše:Ty jseš dneska v útlumu?

ne, jde o dlouhodobou záležitost :mrgreen:

-- 21. 3. 2011 21:53 --

spitfireIX píše:
Arnie J píše:a proto raději 63kW a DSG ;-)


To se nedá koupit...

AFAIK dá, v Golfu
anonymni

Odeslat příspěvekod antracit 21. 3. 2011 22:08

To by se mi líbilo. :)

TSi, DSG, Amundsen, Bleutooth, Climatronic mňam :D
Volkswagen Konzern spambot - laufend
VW E-golf MR2016
antracit
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 21. 3. 2011 22:10

Was ist Bleutooth? :lol:
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 21. 3. 2011 22:11

To jde jen u aut s maxíkem a bez motoru, to neznáš :D
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 3. 2011 22:15

když už je řeč o maxíku, tak mi v chrochtě neumožňuje ve "světla a vidění" nastavit denní svícení. Je tam jen komfortní blikání, tovární nastavení a zpět :hm
anonymni

Odeslat příspěvekod m4lcolm 21. 3. 2011 22:16

Pořád lepší než maxík v hurvajzovi...
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 3. 2011 22:17

V kontextu toho, že atmosféra Focus 1.6 točí při 130 3200ot., tak už mi těch 3000ot. při turbomotoru zase tak absurdní nepřijde
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků