od Terminator3 24. 6. 2025 11:29
Jenom pro zajímavost, co vše se za těch 330 000 km a 17 let stáří muselo vyměnit
- výparník klimatizace
- spojka (vydržela 310 000 km)
- ložiska všech kol
- alternátor
- katalyzátor (neprošlo to emisema v roce 22)
- páčka blinkrů (vyčvachtala se)
- vnitřní ventilátor
- startér
- různé tlumící tyčky v podvozku (vrzalo to jak stará skříň při přejezdu nerovností)
- nějaké části výfuku
- vnitřní madlo 5. dveří (upadlo)
- zasekávadlo krytu zavazadlového prostoru (nedrželo zatáhnuté)
- páčka blinkrů (vyčvachtala se)
- zámek odklápění zadních sedaček (nešly odepnout)
- několikrát kotouče a destičky
Takto ten seznam vypadá hrozivě, ale samozřejmě to nebylo vše najednou. Auto mne zastavilo vlastně pouze jen jednou - nešlo nastartovat (startér), naštěstí se dalo bezpečně roztlačit a dojel jsem rovnou do servisu. Takže já HTP Fábii hodnotím pozitivně, ťuk ťuk.
Servisováno v Auto Jarov a Vulkán Šeberov, všude spokojenost.
Škoda Fabia II Combi 4x2 R3 12V