Operativní leasing - zkušenosti.

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod suchac501 5. 9. 2024 17:30

No ja prave nevim jestli si ho budu chtit nechat, a proto by tohle pro me bylo idealni reseni. Za tri roky bych si ho bud klidne nechal nebo prinejhorsim vzal klidne i neco jinyho. Nebo to proste vratil a koupil neco bazarovyho do 400k - protoze davat za auto vic je mi proste z principu lito :lol: Jediny ceho se bojim, aby mi po trech letech nenapsali ze chtej doplatit 90 tisic za to, ze je nekde oskrabanej plast pod klikou od prstynku. (Ja se chovam k autum slusne, ale vime jak to je, clovek kolikrat necemu uplne nezabrani).

Proto by me zajimalo jak je ten odkup (radove) "vyhodnej" jestli auto co ma v ceniku novou cenu 680k budou za tri roky chtit odprodat za 600 tak to moc smysl nema, kdyby to vychazelo blizko / podobne uveru, tak nemam problem s tim odkupem z OL. Libi se mi tam proste to, ze clovek neresi pojistku / servis nic... protoze v klasickym uveru si asi pojistku mit budu, ale myslim ze to bude stejne asi porad drazsi.
Kdyby za toho golfa (priklad) treba chteli po 3 letech a 40k km dejme tomu 450k, tak s tim asi problem nemam...


Mam vlastni auta rad, ale uz me to proste obcas nebavi uplne resit. Bojim se o to kde mi ho kdo u lidlu nastreli dverma, kdo mi to nekde odre... mam na tohle nejakou smulu.
suchac501
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 9. 2024 19:12

Jasně a u operáku bys neřešil, kdyby ti to někdo odrbal u Kauflandu...... :oboze
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 5. 9. 2024 19:24

To je jeste 10x horsi, u vlastniho se na to muzes *****, zvyknout si a nic to nestoji :D
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 5. 9. 2024 19:25

Ale nasere to.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 5. 9. 2024 19:29

Ale prejde to casem 8-)
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 5. 9. 2024 19:50

Co bolí, to přebolí...
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suchac501 5. 9. 2024 22:53

MELLO píše:Jasně a u operáku bys neřešil, kdyby ti to někdo odrbal u Kauflandu...... :oboze


Proto se ptam jak to vlastne funguje, ja bych to resil i u vlastniho. Ale trochu jinak by se mi zilo, s tim kdyz vim, ze si to za tri roky necham dat stejne dokupy, protoze nez bych to vracel tak jim vysolim 5k za spoluucast a necham opravit vsechno co bude potreba v ramci pojistky.

Nikde jsem vlastne ani nenasel jak presne se to v tomhle pripade resi, pokud by se neco takovyho stalo, klidne s tim budu dva roky jezdit kdyz vim ze se to pak opravi z pojistky, a pak proste kdyztak auto vratim...

U svyho uz clovek resi jestli to dat na pojistku, tam ma kolikrat vyssi spoluucast, pocita s tim ze mu zvysi manko protoze vetsina lidi od toho odjede...

Otazky samy otazky 8-D
suchac501
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 6. 9. 2024 06:15

Neni ta spoluucast extra na kazdou udalost znova? A dulek na dverich jde opravdu resit na pojistku?
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod exBURN 6. 9. 2024 06:40

Ano a Ano.
2 ks škrábance do 3cm jsou v podmínkách ok. Větší už musíš nechat opravit
exBURN
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NoSwearek 6. 9. 2024 08:57

suchac501 píše:Ja nikdy moc zastance OL nebyl a je mi jasny ze ty firmy to nedelaj pro dobrej pocit.



Jenže jejich výhoda je, že berou auta za ceny, na který se tu, krom Goese, většinou nikdo nedostane. Příklad ve firmě, kde jsem pracoval dříve. Standardně zákazníci brali auta v určité době se slevou kolem 7%, Arval 28%.

Jestli si myslíš, že pak leasingovka po 3 letech ojetinu prodává za o 30% vyšší cenu, než je průměrná cena takové ojetiny na trhu, tak nevím, jak si představuješ fungování ekonomiky. Jediný rozdíl u nich je v tom, že třeba po 3 letech na to mají navazující program (jiný typ OL pro jinou klientelu) a nebo třeba vědí, že naloží kamiony 40 stejných aut, co jim končí v +- stejnou dobu a všechno to odvezou kupci na jiný trh (naprosto běžná věc) s tím, že vydělají o něco více (takže tobě odkup ani nenabídnou, kšeft je dohodnut dřív, než auto vracíš), protože tam je trh mírně vyšší. Viz třeba, že malé Audi, BMW a MB byly x-let levnější ceníkově k výbavě v CZ (kvůli specifiku trhu) než v Itálii a Francii, takže se pak 1-3 letý auta z OL ve velkém vozila tam...
NoSwearek
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 6. 9. 2024 10:05

A navíc za ty roky už něco i vyberou na měsíčních poplatcích. Takže jo, charita to není. Odkupní cenu řešil kámoš, ale jelikož to měl firemní OL a pracuje v pojišťovně, tak jeho odkup by byl úplně někde jinde než cena na bazaru. Řekněme výhodné. Ale to bude výjimka, něco jako odkup zaměstnanců ve Škodovce.
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 6. 9. 2024 11:50

NoSwearek píše:
suchac501 píše:Ja nikdy moc zastance OL nebyl a je mi jasny ze ty firmy to nedelaj pro dobrej pocit.



Jenže jejich výhoda je, že berou auta za ceny, na který se tu, krom Goese, většinou nikdo nedostane. Příklad ve firmě, kde jsem pracoval dříve. Standardně zákazníci brali auta v určité době se slevou kolem 7%, Arval 28%.

Jestli si myslíš, že pak leasingovka po 3 letech ojetinu prodává za o 30% vyšší cenu, než je průměrná cena takové ojetiny na trhu, tak nevím, jak si představuješ fungování ekonomiky. Jediný rozdíl u nich je v tom, že třeba po 3 letech na to mají navazující program (jiný typ OL pro jinou klientelu) a nebo třeba vědí, že naloží kamiony 40 stejných aut, co jim končí v +- stejnou dobu a všechno to odvezou kupci na jiný trh (naprosto běžná věc) s tím, že vydělají o něco více (takže tobě odkup ani nenabídnou, kšeft je dohodnut dřív, než auto vracíš), protože tam je trh mírně vyšší. Viz třeba, že malé Audi, BMW a MB byly x-let levnější ceníkově k výbavě v CZ (kvůli specifiku trhu) než v Itálii a Francii, takže se pak 1-3 letý auta z OL ve velkém vozila tam...


Zajímavé.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suchac501 6. 9. 2024 19:24

NoSwearek píše:
suchac501 píše:Ja nikdy moc zastance OL nebyl a je mi jasny ze ty firmy to nedelaj pro dobrej pocit.



Jenže jejich výhoda je, že berou auta za ceny, na který se tu, krom Goese, většinou nikdo nedostane. Příklad ve firmě, kde jsem pracoval dříve. Standardně zákazníci brali auta v určité době se slevou kolem 7%, Arval 28%.

Jestli si myslíš, že pak leasingovka po 3 letech ojetinu prodává za o 30% vyšší cenu, než je průměrná cena takové ojetiny na trhu, tak nevím, jak si představuješ fungování ekonomiky. Jediný rozdíl u nich je v tom, že třeba po 3 letech na to mají navazující program (jiný typ OL pro jinou klientelu) a nebo třeba vědí, že naloží kamiony 40 stejných aut, co jim končí v +- stejnou dobu a všechno to odvezou kupci na jiný trh (naprosto běžná věc) s tím, že vydělají o něco více (takže tobě odkup ani nenabídnou, kšeft je dohodnut dřív, než auto vracíš), protože tam je trh mírně vyšší. Viz třeba, že malé Audi, BMW a MB byly x-let levnější ceníkově k výbavě v CZ (kvůli specifiku trhu) než v Itálii a Francii, takže se pak 1-3 letý auta z OL ve velkém vozila tam...



super dekuju, presne proto jsem se na neco takovyho ptal!
suchac501
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Suri74 7. 9. 2024 14:47

Suchac501 :: měl jsem nabídky na odkup služebního auta po operáku a ta cena byla stejná jako podobná auta v bazarech. Jediná výhoda byla ,že víš co se s tím autem dělo. Je to zkušenost 2 a 5 let dozadu.
Suri74
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Goesson 7. 9. 2024 15:16

ja dokonce bral operam s tim ze uz predem se uzavrela smlouva o odkupu a splatky byly zamerne nizke.
Goesson
Veterán

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků