Peugeot 406 1.9TD + 17" kola

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Ajdamek 27. 2. 2006 18:32

Máte někdo zkušenost se 17" kolama na 1.9TD ohledně zkoršení dynamiky. Jednalo by se o 7x17 - 215(225)/45/R17.
Dále jestli ty kola nikde nedrhnou, popřípadě jaké máte ET.
Díky za odpovědi Ajdamek
Peugeot 508sw 1.6 bluehdi 120k EAT6 --- BMW 325iA e92
Ajdamek
Pozorovatel
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod Ajdamek 27. 2. 2006 19:15



Tohle už mám všechno projetý. Chci nějaké praktické zkušenosti
Peugeot 508sw 1.6 bluehdi 120k EAT6 --- BMW 325iA e92
Ajdamek
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod arbacher01 27. 2. 2006 19:50

to tam chceš kvůli čemu??aby to dobře vypadalo??je to naprosto bezúčelné,cestovní komfort bude naprosto na nic,lepší jízdní vlastnosti získáš max.v zatáčkách,zase na dálnici v kolejích je to naprosto úděsný..na to se vykašli,dej tam pěkný šestnáctky a výsledek bude stejnej..a dobrej.
Lancia Delta 1,4T, Fiat Freemont 2,0 JTD AWD
arbacher01
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MartinTDI 27. 2. 2006 19:52

Nevim jaky vykon ma tve auto ale pokud je to nad 100koni tak je to v poho. A zlepseni jizdnych vlastnosti je ,,obrovske''. Autak drzi stopu jak motokara a pri brzdeni je to vellice stabilne. Moc doporucuji. Mam taky 17'' na octavii
BMW
MartinTDI
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod turboleon 27. 2. 2006 20:00

Kecům, že cestovní komfort bude nanic, nevěř. To napíše člověk, který to někde četl a nemá s tím pravděpodobně reálnou zkušenost. Taky jsem přešel z 205/55 16 na 215/45 17. Důležitější je správné nahuštění, hlučnost je spíše o dezénu než šířce.
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ajdamek 27. 2. 2006 20:44

S tím, že se trochu zhorší cestovní komfort počítám, ale jizdní vlastnosti mi to vynahradí. S tím výkonem je to trochu horší, mám jen 90 koní, ale v létě budu kupovat nový model se silnějším motorem.
Peugeot 508sw 1.6 bluehdi 120k EAT6 --- BMW 325iA e92
Ajdamek
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ajdamek 27. 2. 2006 20:49

arbacher01 píše:to tam chceš kvůli čemu??aby to dobře vypadalo??je to naprosto bezúčelné,cestovní komfort bude naprosto na nic,lepší jízdní vlastnosti získáš max.v zatáčkách,zase na dálnici v kolejích je to naprosto úděsný..na to se vykašli,dej tam pěkný šestnáctky a výsledek bude stejnej..a dobrej.l/quote]


Chci aby to hezky vypadalo a dobře sedělo, na tak težký auto je to ideální 8)
Jsou frajeři co tam cpou i osmnáctky.
Peugeot 508sw 1.6 bluehdi 120k EAT6 --- BMW 325iA e92
Ajdamek
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod arbacher01 28. 2. 2006 14:51

turboleon:já sice chápu,že vy v těch koncernovejch skvostech tam dáte klidně osmnáctky a komfort je úplně úžasnej.Jestli mi u 90PS auta dokážeš rozdíl v zatáčkách,brždění a rovinách, tedy tu vaší úžasnou stabilitu při rozdíle mezi 16 a 17,pak budeš u mě dost těžkej frajer!

U 90 PS auta je to podle mě nesmysl,ale je to jen na tobě.Více trpí čepy,ramena,poloosy,náprava,no zkrátka všechno.Pokud budeš mít 2,1 TD nebo 80kw Hdi,je to lepší,ale žádná sláva.Podle mě tyhle kola maj smysl tak min u 150PS auta,jinak je to naprosto na nic a neúčelné.Dej tam max.alternativní rozměr techničáku..
Lancia Delta 1,4T, Fiat Freemont 2,0 JTD AWD
arbacher01
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod turboleon 28. 2. 2006 19:18

Arbacher: já mám v techničáku maximum 235/40 17........ Mr. Green No a ty koně mám taky. Ale jo, u 90 PS auta je to spíše o vzhledu. Ono taky záleží co tam je a na co se přejde. Přechod z 205/55 na 215/45 nijak dramatický není, pokud někdo dá třeba místo 185/60 14 něco v sedmnáctce, bude to samozřejmě znát a sakra moc. Je to o preferencích........
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jenyk 28. 2. 2006 21:56

Já na jiném autě vyměnil 16" za 18". Na zatáčkovité cestě je rozdíl v jízdních vlasnostech veliký, sedí to jako motokára. Na rovné silnici je to citlivé na sklon nebo nerovnosti vozovky, pořád to táhne na stranu a musíš pořád řídit. Horší komfort jsem ani nepoznal (těžké auto - prázdné váží 1,6 tuny), jen když vymetu velkou díru, je to rána jako blázen. Na ty se snažím dávat pozor. U 17" to asi všechno poznáš, jen trochu méně. Rozdíl v dynamice ani spotřebě jsem také nepoznal (diesel 130 koní).

Ergo kladívko, zvaž, kudy hlavně jezdíš. Ale je pravda, že vzhled je bomba a u mne tak klady vysoko převažují nad nevýhodami.
Jenyk
Nováček

Odeslat příspěvekod furgon 28. 2. 2006 22:11

Pro krasu se trpi. Chystam se snizit auto a obout 18".
furgon
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MAN737 28. 2. 2006 22:27

Borci,bavíte se stále jen o komfortu,hluku a akceleraci...

Musím dodat,že HDI406 jsem měl pár dnů s 17" nízkoprofily.
Můj dojem? Původně pohodlné auto už nebylo pohodlné...
Mírně (ne však podstatně) lepší chování v zatáčkách,ale na mondeo pořád neměla.
Kdo zná 406 hodně důvěrně v Combi,a ví,jak je zadní náprava při razantním škubnutí volantem nepředvídatelná,tak tady to bylo to samé,větší ráfky to nezpraví!
Nelíbilo se mi horší akcelerace ale HLAVNĚ SLABŠÍ BRZDY.
Opravdu děs! Přezul jsem to na 15" a brzdná dráha z 100KMH cca 3-4m kratší.
Ale hlavně,že to dobře vypadá,co?
MAN737
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod arbacher01 28. 2. 2006 22:31

no vždyť to tady celou dobu omílám dokola..
Lancia Delta 1,4T, Fiat Freemont 2,0 JTD AWD
arbacher01
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Jarousek06 28. 2. 2006 23:07

Podle mě 17 nejsou špatnou volbou. Mám na laguně (110 kW) letní 17 a zimní 16 a nevidím žádnej problém. Je to jen o zvyku. A jak už tady někdo podotkl tak záleží o jak velký přechod se jedná. Přezout na 17 z 14 určitě bude cítit dost ale jinak v klidu. Jízdní vlastnosti jsou nesrovnatelně lepší, jen budu letos přezouvat asi dost pozdě kvůli strašnému stavu silnic. Nízkoprofilové 17 není těžké na těchto dírách zcela odrovnat :(
Wait and see
Jarousek06
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků