Pokud se nekdo vyjadri ohledne toho operativniho leasingu byl bych mu vdecny.
Jak moc se to vyplati, a idealne pokud ma nekdo primo zkusenost, zda byly nejake problemy se servisem behem nej nebo vracenim vozidla po jeho skonceni, dekuji predem.
Pred chvili jsem se po delsi dobe dovolal tomu znamemu a mam potvrzene ze za zvysenou spotrebou, skutecne stoji pistni krouzky.
Nemluvi se o tom a ani nepise ale v servisu vysokou spotrebu oleje pod hranici najezdu 100tis resi casto.
Vyrobce si je toho vedom, existuje specialni pripravek agresiovni chemie, ktera usazeniny na krouzcich odstrani.
Celkove to vychazi na 15tis (zda je v tom i novy olej to nevim)
Dekarbonizaci vodikem mi nedoporucil, vysledek je nejisty, muze to púomoct ale taky nemusi, je ale pravda ze to stoji urcite mene jak zminene.
Takze ted zbyva se rozhodnout, udelam tohle, dal me ceka katalyzator takze v tom budu cca za 40tis
Navic a to jsem zminil driv, mam robota tedy ETG a najeto 90tis a nekdy pri rozjezdu auto trochu cuka, takze v blizke dobe me ceka spojka a to bude taky darda, jakou maji u robotu zivotnost netusim....jinak by se nemelo uz podleat nic.
svicky byly nedavno, olej v brevodovce taky,bzdy jsou na 70p a zadn y problem s autem mimo oleje, uz nemam.
![:-] :-]](./images/smilies/07.gif)