Australy už rozváží, svezl jsem se.
Auto mají od pátku mělo najeto 184 km ( těžko soudit výkony, ale nepojede to i dle papírů zrychlení 10sec.), ptám se prodejce cestou, to má zimní kola. Ano. Měl letní Michelin Primacy 4
.
Ve slovenském testu hanili hlučnost, je to tak. Nejvyšší a nejsilnější verze za mega.
Jel jsem 17 km, stejnou trasu poté s kamiqem. Na D1 už při 110 byl slyšet svist kolem A slopků. Kola 20" jdou slyšet i přes polstrované zadní podběhy. Motor je hlasitější než 1.5, hlavně na volnoběh.
Líbí se mi CVT. Virtuální převodové stupně, tolik to neřve. Plynulý tah, bez cukání, dá se pohybovat po centimetrech. Řadička po slylu ameriky u volantu, parkování jen zmačknutí konce páčky nebo chcípnutím. Pádla pod volantem. El. ručka k tomu. Brzdy tak akorád.
Auto působí velké i uvnitř, kufr tak akorád. Dlouhá palubní deska. Posuvná a polohovatelná zadní lavice. Středový tunel je moc široký, moc místa kolem vpředu nemám. U verze s automatem před loketkou druhý odkládací box s inrukční nabíječkou. Poskládání interiéru lepší než škodovka, co to udělá po 50 tkm otázka. Částečná kůže i v základu, textilní dekory, vypadá to i na omak honosně. Schránka před spolujezdcem s polstrem, ale bez chlazení.Výhřev předního skla drátky ( neruší), volantu, sedadel. Volant ( studí mě ty chrom. detaily, žádný nabarvený plast alá koncern) tedy hřeje u škodovek více. Nespustí se sami podle teploty.
Infotraiment od Google svižný, pěkná grafika i čitelnost area wiev. Přepínání režimů multi sense na volantu se změní reakce a podbarvení virtual s ambientním podsvícením. Kessy jen na přiblížení jako Captur, el. kufr také na dálku.
Čekal jsem od toho více, počkám na jaro na Konu 2. Cena o.k. ( dát za Karoqa mega je pro mě nesmysl), prodej bez slevy, dodání cca. 6 měsíců. Červená s černou na živo povedená, modrá kombinace nic moc, s bílou vypadá hezky. Pro někoho ta omezená max. rychlost na 175 km/h, ale na lítání po Německu to auto není, v čechám se málo kdy dá jet před 180.