Rádio vybíjí autobaterii

Citroën, Peugeot, Renault

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MajkyCz13 30. 10. 2020 14:32

Zdravím,

Hned na začátku píšu, že v tomhle směru jsem laik.

Ale chtěl bych se zeptat, jelikož v mém autě Citroenu C3 mám cca 1 rok nové radio - čínu a při neježdění autem 2-3 dny se mě vybije baterie. Kamarád mě říkal že by to mohlo být tím rádiem, jelikož při otočení klíčku zapalování se rádio nevypne a musím rádio vypnout tlačítkem. Dá se tomu zamezit, aby se při otočení klíčkem rádio vyplo a neodebiralo šťávu baterii? Dole přidávám fotky zapojení rádia. Všem děkuji předem za rady!

-- 30. 10. 2020 15:39 --

Foto
Přílohy
123045314_884926198578119_9036074061482304875_n.jpg
123220241_366153001295888_5347486369011520231_n.jpg
123135151_1286510695031883_290320278706749401_n.jpg
123137763_347695336523923_4664095095464901285_n.jpg
123076409_275531607091442_4839097120579428357_n.jpg
123027832_862884454249393_5302746250110326257_n.jpg
123349628_389754785491307_2466406738691931622_n.jpg
MajkyCz13
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 970ka 30. 10. 2020 17:01

Žlutý plus by měl být stále pod proudem a červený ACC příslušenstvíza spínačkou,stačí na to obyč 12V zkoušečka,anebo obráceně. :-). :-)U číňanů nikdy nevíš.Zkus to prohodit. Prostě při vypnutí klíčku musí zhasnout.
Carrera S, Tesla 3 Highland LR, AR Stelvio 2,0T, Audi Q3 Tsi, MB SL320, Honda Monkey 2023, Pana GZ 2000,Advance Acoustic A7
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MajkyCz13 30. 10. 2020 18:43

Jenže je problém, že žlutý a červený drát jsou spojeny do jednoho(červenýho) viz čtvrtý obrázek, takže mě přijde, že do obou jde 12V stálých.
MajkyCz13
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 30. 10. 2020 18:52

Trvale by mela jit stava z auta do toho zlutyho - pin3, a ten je zda se v luftu. Ale nektera auta to mela myslim obracene, pak by to davalo smysl, vem nejaky merak nebo zkousecku a zjisti, kde je napeti pri vypnutem zapalovani. Jestli na tom cervenym, tak to prehod na zluty nebo by to slo asi i rozdelit a zapojit spravne (jinak si to nebude pamatovat hodiny a asi ani nastaveni)
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 970ka 30. 10. 2020 19:19

MajkyCz13 píše:Jenže je problém, že žlutý a červený drát jsou spojeny do jednoho(červenýho) viz čtvrtý obrázek, takže mě přijde, že do obou jde 12V stálých.

Tak se o musí zapojit tak,aby jeden přívod/ ten správný samozřejmě / byl přerušovaný spínačkou,kuwa. :-). Dej to elektrikáři a máš to,neptej se furt,myslím to s tebou dobře.
Carrera S, Tesla 3 Highland LR, AR Stelvio 2,0T, Audi Q3 Tsi, MB SL320, Honda Monkey 2023, Pana GZ 2000,Advance Acoustic A7
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 31. 10. 2020 17:07

Možná by pomohlo přestřihnout buď červený, nebo modrý drát, jak to řešili v jednom americkým filmu...
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 31. 10. 2020 19:56

Na tomto obrazku to vypada, ze mas zluty drat co nikam nevede a dokonce ma ten spravny faston konec download/file.php?id=84827&t=1

-- 31. 10. 2020 19:56 --

delas si z nas *****?
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MajkyCz13 1. 11. 2020 18:10

Ano o tom vím, ale je problém, že z druhé strany(dráty z auta), tak do toho portu, kde je ten žlutý viz obrázek nic nevede, jakokdyby z auta nebyl ten žlutý drát..
MajkyCz13
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod evlo 1. 11. 2020 18:11

A na té fotce to vede z čeho?
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MajkyCz13 1. 11. 2020 18:18

Je to na stranu k rádiu. Když koukneš na druhou stranu download/file.php?id=84828&mode=view , tak tam jde vidět na opačné straně, na druhé z vrchu nic není.

Jsem z toho celkem zoufalý.. Nemůže mít ten žlutý spínací drát jinačí barvu?
MajkyCz13
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod evlo 1. 11. 2020 18:23

https://www.google.com/search?q=iso+pin ... 3&dpr=2.75

-- 1. 11. 2020 18:24 --

U tebe má takovou šedou, nebo hnědou, nebo co to je, ne?
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MajkyCz13 1. 11. 2020 18:38

Ano, koukal jsem na to zapojení a podle schéma mám na 7 pozici(+12V switched) připojený červený kabel z druhé strany k rádiu(který je rozpojený do červenýho a žlutýho) a na té 4té pozici(+12V battery) není nic napojené.

-- 1. 11. 2020 20:09 --

Našel jsem zapojení, kde by bylo možné, že by spínací drátek klíčkem mohl být na pozici 6 viz foto. Přijde me to zajímavý, protože u většiny aut to takhle není zapojený, zítra vezmu multimetr a zkusím na to kouknout.
Přílohy
IMG_20201101_184755-05.jpeg
MajkyCz13
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 970ka 1. 11. 2020 19:13

Je třeba to proměřit,to je furt psaní a howno,už bych to měl od včerejška dávno zapojené. :-)
Carrera S, Tesla 3 Highland LR, AR Stelvio 2,0T, Audi Q3 Tsi, MB SL320, Honda Monkey 2023, Pana GZ 2000,Advance Acoustic A7
970ka
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 1. 11. 2020 19:14

A nebo si najít wiring k autu, co já vím, obvykle auta z výroby ISO konektory nemaj

-- 1. 11. 2020 19:59 --

Když bys chtěl radu jak to vyřešit a prostě mít vyřešeno, ne řešit ty drátky, tak
1. Auto má ISO z výroby
Ne - jsi vpyci, budeš řešit drátky
Ano - kup Alpine 200bt, zapoj, hotovo

Ale na to jsi se neptal, vím
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 11. 12. 2020 12:30

Lol jsem to zapojovat ted a děje se me to stejný - ne ze by to zralo baterii, ale bud se nezapne nebo trati paměť, nedá mě teda smysl mít tam jen jeden drat rozvetvenej, ale nechce se me myslet
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků