od aikoN 27. 8. 2017 21:19
Osobně bych k tomu zkusil změnit přístup, třeba se chytnou a zasnaží se - člověk jde do servisu, aby mu byly poskytnuty expertní služby v oblasti diagnostiky, údržby a opravy vozu. V případě autorizovaného servisu by tyto služby měly byt takřka dokonalé, jelikož se specializují jen na úzké portfolio značky.
S takovou premisou odmítám slyšet věty typu "zkusíme vyměnit ...", "bez možnosti vrácení" apod., takovou větu může říct Franta z JZD, který se tam stará o Zetory a já jsem ho poprosil, jestli by mi nemrknul na auto.
Od autorizovaného servisu očekávám, že přesně zjistí příčinu závady a bude svými penězi ručit za to, že navrhované řešení ji odstraní a nikoliv že bude za zákazníkovy peníze praktikovat metodu pokus - omyl. Tedy opravu neplatím, bude-li po ní závada nadále přítomna. Nevím, proč by měl toto riziko nést uživatel, který servisu platí za diagnostiku závady nemalé peníze. Když mi servis řekne, že zkusí něco vyměnit, tak za co mu vlastně platím? Za to, že si tipne?
PS: Praktičtější rada by byla oslovit nějakou firmu/státní instituci, která tento typ provozuje ve velkém. Vzhledem k tomu, že mají velký vzorek, mohli se s tou závadou taky setkat a mohou znát příčinu.