ahojte, pri vybere kandidata na nase druhe rodinne auto som natrafil na tento obrovsky topic, chcel som ho precitat cely ale nedalo sa
.. mam na vas par otazok, dufam ze mi budete vediet poradit.
vec sa ma tak ze mam zaujem o jazdene bravo, najlepsie asi az rocnik 2008, nie prve kusy ..
motorizacia diesel 1,9mjtd akurat sa neviem rozhodnut ci 88kw verziu alebo 110kw,
prve auto mame benzinovy ceed 1,4 a na cestovanie to moc neni, na dialnici to uz dost zere aj huci.. zaujimalo by ma aky je rozdiel medzi tymi dvoma motormi ?
..110kw ma tusim turbo s variabilnymi klapkami zatial co 88kw ma pevne,
a stymi variabilnymi klapkami vraj byva obcas problem,.. nejde mi ani tak o vykon motora ale skor o ten 6stupen, kedze 88kw ma len 5 rychlosti, viete mi povedat kolko priblizne toci 88kw verzia na 5tke pri rychlosti 130-150 a kolko 110kw? pripadne ak mate skusenost s vadami tej 110kw, napr ak sa mi pokazi to turbo, treba nove? alebo sa da repasovat? co to cca stoji? mava aj ine problemy oproti tej 88kw verzii? samozrejme najradsej by som bral 110kw verziu, no nie za kazdu cenu. dik za info
