Fiat Bravo II.

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 4. 2011 12:51

Arnie J píše::D


se směj woe, jenže ona je to pravda :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alcesalces 29. 4. 2011 18:57

Díval jsem se do ceníku Brava a byl jsem docela překvapen, že se výběr zúžil jen na 4 verze, navíc podle mého názoru asi ne úplně nejžádanější (1,4 Plus, 1,6 Multijet Active, 1,4 Multiair Sport a 2,0 Multijet Sport). Myslíte si, že se to u nás FIAT s Bravem chystá "zabalit"?
alcesalces
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 4. 2011 04:08

v konfigurátoru je nějaký renonc ... chybí tam stěžejní výbava Formula se čtyřmi motorizacemi:

http://www.fiat.cz/dokums_dokumenty/cz198_bravo_308.pdf

-- 30.4.2011 04:09:42 --

každopádně se mi vůbec nelíbí příplatek 70 tisíc za T-Jet :-!
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alcesalces 30. 4. 2011 10:28

Jo, ta cena T-JETu je mírně řečeno nereálná. Ale zkus se podívat na fiat.sk, tam už je to o něčem jiném :-) Za povšimnutí tam taky určitě stojí Punto Evo 1,4 135 k Multiair Sport...
alcesalces
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 30. 4. 2011 11:28

Koukám, že na Slovensku vyjde 120k T-Jet na 340 tisíc ... tedy o 20 levněji než u nás. Úplná pecka je příplatek směšných 280 eur za 150k T-Jet. Je to sice Euro 4, ale na to sere pes. Pro mě to znamená, že ten motor není tak udušený jako by měl euro 5 ;-)
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marvin_z_Atlantidy 30. 4. 2011 18:56

SK cena 150k t-jetu je skvela, alebo na zaplakanie pre tych co za podobne peniaze kupili davnejsie atmosferu.
Je vobec za tie peniaze nejake podobne vykonne auto?
Marvin_z_Atlantidy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod wolff 2. 5. 2011 11:13

Dneska se mi *****. skywindow... Ještě nevím co to bude, nějak to funguje, ale omezeně (z plně otevřené polohy se to nechce vracet, buď je tam nějaké kolečko prasklé a nebo se zbláznily dorazy), zatím to nebudu řešit, až půjdu na výměnu oleje, nějak to úplně k životu nepotřebuju (otvírání jako spojler funguje bezchybně - zatím). Zkusím to máznout, jestli to nepomůže. Takže si dělám čárku do výčtu závad (mimo záruku první a obecně první vážnější a potenciálně "drahý" problém). Zatím toho moc nebylo (spíš skoro nic), ale trochu mě to zamrzelo. Uvidíme jak to bude dál...

Čím víc udělátek, tím větší šance na průser a udělátek mám v autě požehnaně (to mi připomíná ty nářky nad zastaralostí Brava a toho, že Bravo nemá čtení dopravních značek a line assistent)..., když si vemu, že tyhle udělátka má Ford a Opel... tak bych se děsil to v autě mít.. ;-)
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 6. 5. 2011 06:58

ty už jsi po záruce? toto letí...
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 8. 5. 2011 09:38

jo jo, skywindow.... to je přesně věc, kterou bych v autě nechtěl ani zadarmo... Jednak kvůli tomu omezenému místu nad hlavou a pak přesně proto, že se to může pokazit....
tož držím palec ať to není vážné....

Jinak já musím zaklepat, ale poté co jsem před ca půlrokem pořešil poslední prkotinu tak auto je konečně vychytané....
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 8. 5. 2011 10:30

wolff píše:Čím víc udělátek, tím větší šance na průser a udělátek mám v autě požehnaně (to mi připomíná ty nářky nad zastaralostí Brava a toho, že Bravo nemá čtení dopravních značek a line assistent)..., když si vemu, že tyhle udělátka má Ford a Opel... tak bych se děsil to v autě mít.. ;-)


Tak tohle jsou zrovna veci, ktere se skoro nikdy neporouchaji. V dnesni dobe umime udelat levne velice spolehlive svaby, kteri preziji auto trikrat, v tom neni problem. To co nam nejde je mechanika, protoze ji delame z osizenych plastu a casto s pouzitim znacne pofidernich technickych reseni. Jak je ale neco pouze elektronikou, ktera po dratech posila neco nekam, tak je to po HW strance vetsinou bez problemu.

Marvin_z_Atlantidy píše:SK cena 150k t-jetu je skvela, alebo na zaplakanie pre tych co za podobne peniaze kupili davnejsie atmosferu.
Je vobec za tie peniaze nejake podobne vykonne auto?


On to zas takovy zazrak neni, protoze je to naproste holatko bez vybavy. To znamena, ze po dorovnani vybavy se ta cena uz blizi srovnatelne vybavene Astre, coz moc vyhodne pro Fiat neni.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bohys 9. 5. 2011 08:11

Mr. Murphy píše: Jinak já musím zaklepat, ale poté co jsem před ca půlrokem pořešil poslední prkotinu tak auto je konečně vychytané....


Vzpomínám si, že jsi řešil lupání ve volantu... Opravili ti to?
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120k Dynamic - blue symphony
LG KF510
bohys
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 9. 5. 2011 08:20

ne... při točení volantem do velkého rejdu (parkování) mi z pod volantu jde takové tenké lupkání. Při puštěném rádiu to není slyšet.

Reklamoval jsem to a bylo mi řečeno, že to zmizí společně s tím, když mi vymění páčky pod volantem. Nezmizelo. Ale už to neřeším, je to kravinka a už se mi nechce to řešit...
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OldaRiha 24. 5. 2011 12:33

Ahoj,

píšu aktuální poznatek a věřím, že to nebude problém, ale!

S autem jsem cca po roce byl v servisu na výměnu oleje, vše proběhlo v pořádku (osobně jsem u toho byl přítomen). Na originální náplň a po roce provozu jsem najel cca 16 tisíc km. Nyní uběhlo od výměny oleje cca 3 měsíce a mám najeto dalších 5 tisíc km a hladina oleje je na spodní rysce! Je pravda, že nyní točím trasy 450km, 2x do týdne a někdy i v pěti lidech a plném zavazadlovém prostoru při rychlosti 160km/h, ale aby to vzalo za 5000 km tolik oleje, když předtím jsem prvních 16 tisíc nedolil ani deci a hladina se držela pořád uprostřed měřidla?! Je to vůbec možné? Nebo mám hledat případnou závadu?
Bravo II 1.4 16V 90k active PLUS (ICE), Slonová kost Spiritual, Textil Axel - šedý, 16" FIAT ráfky z lehké slitiny - 14 paprskové
OldaRiha
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 24. 5. 2011 12:37

Kontroloval jsi hladinu oleje po převzetí auta ze servisu?

Nemusí to být nic, nebo klidně jen úplná blbost - v servisu mi jednou na oktávce nedotáhli vypouštěcí ventil oleje, pod autem zůstávaly malé loužičky a také pomalu ubýval.

Jinak co se týče tohoto motoru, ve Stilu si tak litr oleje za 20 000 km vzal, ale je pravda, že jsem jezdil poměrně rychle.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Dix_ 24. 5. 2011 12:45

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků